2.rész

2.2K 64 0
                                    

Kiléptünk a házból és beültünk Caroline autójába.

Elena ült az anyósülésen én meg Bonnie hátul . Gyönyörüen sütött a nap ,volt vagy 25 fok .

Nem utaztunk sokat max 3-4 percet és a grillnél voltunk . Szép kis hely ez . Kiszáltunk az autóból és besétáltunk .

Egy elduhottabb helyre ültünk a biliárd asztal közelébe.

-Sziasztok mit hozzhatok-kérdehte egy aranyos szőke fiú.

-Szia Matt a szokásosat . Lisa te mit kérsz?

-öhm van valami nagyon erő alkohol ?

-Ihat alkoholt?-Fordult a lányok felé.

-Persze .

-Akkor hozok neked valami különlegeset.

-Köszi .-Mosolyogtam rá szerintem aranyosan . Igazán hangulatos ez a hely . Kis nyüzsgés van amit már megszoktam .

-Jaj ne -Szolalt meg hirtelen Caroline. -Itt van Klaus.

-Komolyan ? Hol?

-Minjárt idejön aztán meglátod .-Carolinenak igaza volt . Pár pillanaton belül egy helyes vörös halyú srác állt elöttünk .

-Sziasztok lányok.-Köszönt és olyan aranyis mosolya volt hogy szerintem belepirultam .

-Itt van az italotok .-Jött meg Matt .

-Köszönöm .-Meghúztam a piámat . -Matt . Még 2-őt. Köszi .

-Nicsak nicsak uj lány a városba .

-Lisa vagyok .

-Én pedig Klaus-Iszonyatosan dögös . Éreztem hogy lángol a fejem szóval tuti vösös a fejem .

-Itt van még 2 .-Jött vissza Matt.

-Köszike .-Mosolyogtam rá . Majd lehúztam az egyiket .

Éreztem hogy kicsit szédelgek . Meg hirtelen jobb kedvem lett. Tehát hatásos a pia .

-Lisa jól vagy ? -kérdezte Caroline.

-Persze . -Elena telefonja pittyeget .

-Basszus Caroline . Ma van a bálterem díszítés. Nekünk ott kéne lennünk .

-Bonnie tudsz maradi ?

-Hát maradnék mert bírom Lisat de vészhelyzett van .

-Én maradok. -Mondta Klaus.

-Na nem

-De Caroline muszáj lesz . Bizz benne . Amugy is Lisa már tud önállo lenni.

-Jaja menjetek csak én elleszek Klaussal.

-Ahogy mondja-Adott nekem igazat Klaus.

-Vigyázz Lisara . Sziasztok -Köszöntek el mind a hárman . Gyors ledöntöttem a harmadik piámat .

-Hallod Klaus . Iszonyat dögös vagy meg jóképű. -beszélt belőlem a pia . Vagyis amit ilyenkor mondok az igaz és mindig megbánom.

-Köszönöm Lisa . Kérsz valamit inni vagy enni?

-Inni . Vodkát

-Nocsak te ilyen piás vagy?

-Most ha muszáj akkor muszáj .-Tártam szét a karomat .

-Matt 1 vodka és egy whisky lesz .-Az aranyos pincér fiú már hozta is nekünk .

Klaussal nagyon jólelvoltunk sokat nevettünk meg beszélgettünk . Nagyon aranyos nem értem Caroline mit nem szeret benne .

-Hazakisérlek jó?-Annyira részeg voltam hogy csak bologafni tudtam . Amikor probáltam felálni elestem .

-Na szuper vagy kiscsaj .-Klaus felkapott éselindult kifele . Elaludtam a kezébe a mellkasának dölve . Arra ébredtem hogy Damon házánál vagyunk.

-Köszi Klaus.

-Aranyosan alszol .-Elpirulhattam mert a fejem megint lángolt. Mélyen Klaus szemébe néztem . Átkaroltam a nyakát és megcsókóltam . Érdekes de viszonozta a csókomat .

Miközben mi az ajtó elött csókoloztunk hirtelen kinyilt az ajtó és Elena lépett ki rajta .

-Ez meg micsoda? -Az ajtó jobban kinyilt így Stefan és Damon is látta a Klaussal valo csókomat . Nem voltam a legjobb állapotba így csak nevettem egyett.

-Baszki Klaus . Lisa részeg és te még megcsókólod? -Láttam Damon fejét. Nem tetszett neki a dolog . Intettem neki egyett mire rám nézett és egy gonosz pillantást kaptam tőle.

-Baszki -Fordultam meg majd a földre jött ki az aminek ilyenkor ki kell jönnie a számból .
Elena nagykn aranyos volt mert fogta a hajamat .

-Klaus most menj el .-Mondta neki Elena .

-Szia Lisa -Erre csak intettem mert beszélni alig tudtam . Pár másodpercen belül már Klaud teljesen eltünt.

-Lisa jól vagy?

-Hogyne csak még nem egészen vagyok józan .

-Jolvan gyere menjünk be . -Elena hatulról átkarolt és úgy vitt be a házba .

-Sajnálom -Álltam meg Stefan és Damon elött .

-Lisa gyere .

-Várj . Sajnalom hogy gondot okoztam . Nem akartam csak olyan rosszul voltam . Nem akarok teher lenni számotokra szóval elmegyek ha akarjátok .

-Lisa . Nem haragszunk . Részeg vagy és ezt megértem . De most menj pihenj .

-Nem . Nem megyek ameddig nem vagyok benne biztos hogy nem vagyok teher . Ha nektek is az vagyok akkor elmegyek . Olyan gonosznak érhem magamat-Sírtam el magam - olyan mintha embereket bántottam volna . Tuti haragszotok . Nem akartam rosszat .-Sírtam tovább . Damon megsajnált és odajött átölelni.

-Semmi baj Lisa . Shhh . Gyere felmegyek én veled jó?

-Igen -Szipogtam .-Elena ott maradt én peddig Damonnal felmentem a szobába .

Gyorsan bementem a fürdőbe fogat mostam és levettem a ruhám . Csak bugyi és melltató volt rajtam . Kimentem Damonhöz aki nagyon meglepődött . De nem zavarta . Befeküdt mellém az ágyba .

A mellkasára döltem és mélyen beszívtam illatát . Kellemes érzés volt . Majd békésen elaludtam .

Vámpírok városa /befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora