18.rész

872 34 7
                                    

Reggel korán keltem. Rengeteg gindolat kavargot bennem . Damon mégis nit képzel? Egy csók és minden megoldódik?

Kedves naplóm

Tegnap eljöttem otthonról Párizsba. Azt hittem egyedül lehetek de nem . Utánam jöttek ..

Damon megcsókólt én viszonoztam de ez részemről amolyan búcsú csók volt. Még mindig haragszom rá. Egy csók nem elég .

Viszont Elena tegnapi videlkedését nem értem . Ha mát nem voltak együtt akkor mit pattog?

Miután gondolataimat papírra írtam lementem az emeletről . Készítettemegy kávét magamnak.

-Menj haza . -Mondtam Apámnak aki a konyha asztalnál ült.

-Nélküled nem megyek haza.

-Nem akarlak megigézni . Kérlek menj haza.

-Nem megyek haza nélküled . Megmondtam .

-Sajnálom-Léptem oda hozzá és mélyen a szemébe néztem - Most haza mész és boldog leszel nelkülem . Kicsit hiányozni fogok de nem akarsz idejönni többet .:

-Szia Lisa-Állt fel és ment ki az ajtón.

-Szerinted ez megoldás?-Kiabálta Damon .

-Mert a te megoldásaid jobbak nem? Jaj szakítottak velem megyek a nővéréhez és akkor nyilvánosan csókolózunk . Nyali fali nyamnyam ...

-Abba hagyod?

-Menj el és nem kell elviselned.

-Nem megyünk .

-Basszus Damon . Nem megyek vissza . Én már itt élek .

-De megcsókóltalak te meg viszonoztad. -kibasztam az ajtót és gyilkos tekintetemmel végig mértem Damont de flegmán .

-Szerinted egy csókkal megoldod? Szánalmas vagy Damon. Részemről amúgyis búcsú csók volt.

-Lisa ne csináld már ezt .

-Válasszam a te módszered. Menjek a tesódhoz és nyaljuk faljuk egymást?

-Ezt hányszor vágod még a fejemhez?

-Sokszor. Tudod mennyi fájdalmat okoztál nekem ? Miattad lettem ez a gyilkos . Miattad hagytam itt apámat . Miattad törtem össze lelkileg és miattad vagyunk roszba a nővéremmel .

-Tudod mit? Elmegyek! Legyél boldog .

-Hidd el már most az vagyok -csaptam be az ajtómat .  Mégis mit képzel?

Azt hiszi visszamegyek hozzá? Lehet egy nap majd igen de az még jó messze van . Szerenék egyedül lenni .

Felmentem az emeletre és felöltöztem. Elég jó idő van. Felvettem egy rövidnadrágot és egy sima piros pólót.

Város nézést terveztem a mai napra . Leszaladtam és felvettem a cipőm majd egy kis táskába beletettem a telefonomat meg majd ha veszek valamit akkor tökéletes lesz .

Kiléptem az ajtón és éreztem ahogy a nap sugarai cirogatják a bőrömet. Rengeteg ember mászkál az utcámban.

Majd feltünt egy egész ismerős alak . Haha persze hogy nem mentek el . Stefan Salvatore jött velem szembe .

-Lisa gyere kérlek .

-Hagyj már -Fordultam meg de mögöttem volt Damon és éreztem hogy Stefan belémszúrt egy tűt . Verbéna hát persze.

Majd minden sötét lett....

[...]

Reggel van . Egy elég ismerőd helyen ébredtem . Na nem ezek visszahoztak akaratom ellenére...

Vámpírok városa /befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora