"Και το θες να κάνω;" αγανακτώ.
"Μίλα του!" λέει εκείνη από την άλλη γραμμή και ξεφυσάω.
"Δεν θέλω να του μιλήσω!" παραπονιέμαι.
"Εξάλλου.." κοιτάζω κάτω λυπημένα..
"Είναι μόνο μαζί μου για να ξεπεράσει την Χριστίνα..." μουρμουράω."Και εσύ είσαι μαζί του για να κάνεις σεξ.." λέει εκείνη με σοβαρή φωνή και τα μάτια μου γουρλώνουν.
Έπειτα το σκέφτομαι.
" Έχεις δίκιο. Αυτή τη συμφωνία την κάναμε για να κερδίσουμε και οι δύο.
Εγώ κερδίζω εμπειρίες... και.. εκείνος ξεπερνάει την Χριστίνα. Απλά θα το σω έτσι από δω και πέρα. Θα ολοκληρώσουμε την λίστα μου και όταν και αυτός θα είναι έτοιμος... θα.. το τελειώσουμε. "λέω αποφασισμένη αλλά ο δισταγμός είναι εμφανής στην φωνή μου." Δεν εννοούσα αυτό. "η Ιοκάστη ξεφυσάει." Άκου, με φωνάζει η Δήμητρα. Απλά... σκέψου καλά πριν κάνεις κάτι. "λέει και τερματίζει την κλήση για να πάει στην κοπέλα της.
Ξεφυσάω και κοιτάζω το χαρτί στα χέρια μου.
Πράγματα που πρέπει να κάνω πριν πάω πανεπιστήμιο :
-----------------------------------------------------------------
1)Να βγω ραντεβού ✔️
2) Να δώσω το πρώτο μου φιλί ✔️
3) Να μάθω πως να "φασώνομαι" ✔️
4)Να κάνω σεξ
5)Να εξασκηθώ πολύ στο σεξ ;)
6) Να αποκτήσω όσες περισσότερες εμπειρίες μπορώ πριν το πανεπιστήμιο.
7)Να πάω bunjee jumping.
8)Να πέσω από ένα ψηλό βράχο στο νερό και να επιβιώσω.
9)Να χορέψω αργά με κάποιον
9)Να φροντίσω αυτό το καλοκαίρι να είναι αξέχαστο!
-----------------------------------------------------------------
Ξεφυσάω και διπλώνω πάλι το χαρτί βάζοντας το πανω στο συρτάρι.
Ο Οδυσσέας μπαίνει μέσα, βρεγμένος, φορώντας μόνο το μαγιό του.
Γυρνάω αμέσως το βλέμμα μου αλλού.
Ακούω το γέλιο του.
"Ντρέπεσαι; Να σου θυμίσω πως έχουμε φασωθεί ενώ ήμασταν με τα εσώρουχα;" λέει παιχνιδιάρικα και γυρνάω να τον κοιτάξω.
"Δεν ντρέπομαι." τον κοιτάζω σοβαρά.
"Και... επίσης ήμουν μεθυσμένη..." μουρμουράω και εκείνος κατσουφιάζει.
BẠN ĐANG ĐỌC
ʟᴀsᴛ ᴍɪɴᴜᴛᴇ ᴇxᴘᴇʀɪᴇɴᴄᴇs?
Teen FictionΤο καλοκαίρι μετά την τελευταία της χρόνια στο λύκειο, η Ισμήνη αναπολεί τα πράγματα που έχει ζήσει και εκείνα που είχε όλο τον χρόνο να ζήσει αλλά ποτέ δεν έζησε. ͎ ͎Η ημέρα που θα αρχίσει το Πανεπιστήμιο πλησιάζει και δεν θέλει με τίποτα να πάει...