ⓢⓣⓞⓛⓔⓝ ⓤⓝⓓⓘⓔⓢ

83 7 4
                                    

Ενώνει τα χείλη μας σε κλάσματα δευτερολέπτου.

Πεινασμένα, κτητικά.

Με φυλακίζει από κάτω του και με φιλάει πιο δυνατά.

Αναστενάζω ανάμεσα στο φιλί μας.

Τα χέρια του χαϊδεύουν το σώμα μου προκαλώντας μου ανατριχίλα.

Περνάω τα δάχτυλα μου μέσα στα μαλλιά του και τον τραβάω πιο κοντά μου.

Το σώμα του τρίβεται στο δικό μου.

Περνάω το δεξί μου πόδι πάνω από την μέση του και εκείνος βολεύεται καλύτερα ανάμεσα μου.

Δαγκώνει τα χείλη μου. Βγάζω μια αχνή κραυγή πόνου και αρχίζει να γλιστρά την γλώσσα του πάνω στην δική μου.

Σφίγγω περισσότερο τα μαλλιά του.

Με φιλάει έντονα, σαν να θέλει να μου αποδείξει κάτι.

Ίσως το παιχνίδι μου τον επηρέασε.

Σπάει το φιλί μας και αρχίζει να κατεβαίνει προς τον λαιμό μου.

Περνά τα χέρια του μέσα από την μπλούζα που φορώ και χαϊδεύει τα πλευρά μου.

Πνίγω έναν αναστεναγμό.

Αρχίζει να μου αφήνει σημάδια και δεν σταματά να με χαϊδεύει, καθώς κατεβαίνει προς την κοιλιά μου.

Φτάνει λίγο πιο πάνω από το εσώρουχο μου.

"Οδυσσέα..." αναστενάζω.

Σηκώνει το βλέμμα του και με κοιτάζει, ανήσυχα.

Τον κοιτάω αναψοκοκκινισμένη.

Νιώθω έναν ξαφνικό τρόμο να με κατακλύζει.

Δεν είμαι έτοιμη ακόμα..

"Φίλα με." μουρμουράω "Για τώρα... φίλα με.." συνεχίζω και εκείνος έρχεται στο ύψος του προσώπου μου και ξαναενώνει τα χείλη μας.

Με φιλάει απαλά στην αρχή, αλλά εγώ τον τραβάω πάνω μου, δίνοντας του την έγκριση να με φιλήσει πιο άγρια.

Γελάει μέσα από το φιλί μας.

Δαγκώνω το κάτω χείλος του και περνώ τα χέρια μου μέσα από τα μαλλιά του κάνοντάς τον να σοβαρέψει.

Αφήνει ένα βογγητό, όταν αρχίζω να τον φιλώ πιο παθιασμένα.

Απομακρύνεται και με κοιτάζει.

Τον κοιτάζω μπερδεμένη που απομακρύνθηκε αλλά εκείνος απλά απομακρύνει μια τούφα μαλλιών από τα μάτια μου και με κοιτάζει.

ʟᴀsᴛ ᴍɪɴᴜᴛᴇ ᴇxᴘᴇʀɪᴇɴᴄᴇs? Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ