Ⓗⓞⓣ ⓝ ⓗⓔⓐⓥⓨ

76 5 6
                                    

"Ερχόμαστε Ιταλία!" λένε ταυτόχρονα η Μαρίζα και η Ιοκάστη και βλέπω τα ενθουσιασμένα πρόσωπα τους να φωτίζουν την οθόνη μου.

Κοιτάζω την οθόνη με σοκ, καθώς δεν βρίσκω λόγια να απαντήσω.

Παρατηρώ τα πρόσωπα τους να κατσουφιάζουν.

"Δεν...χαίρεσαι;" ρωτάει μπερδεμένη η Μαρίζα και φοράω ένα χαμόγελο.

"Τι λες καλέ! Φυσικά και χαίρομαι!" λέω ενθουσιασμένη και χαμογελάνε.

"Απλά..." μουρμουράω και η Ιοκάστη σηκώνει ένα φρύδι ερωτηματικά.

Απλά ήθελα λίγες ακόμη ημέρες μόνη με τον Οδυσσέα...

" Απλά; "ρωτάει η Μαρίζα βγάζοντας με από τις σκέψεις μου.

Χαμογελάω.

" Τίποτα. Βλακείες. "λέω περνώντας τα δάχτυλα μου μέσα από τα μαλλιά μου.

"Ποτέ έρχεστε; Θα έρθουν και ο Γιώργος με την Δήμητρα;" ρωτάω ανακατεύοντας αφηρημένα το τσάι μου.

"Αχαμ." απαντά χαμογελαστά η Ιοκάστη.
"Θα είμαστε εκεί σε τρεις ώρες."
"Και δεν θα μαντέψεις ποιος άλλος αποφάσισε να έρθει. "λέει με ένα μυστήριο βλέμμα και την κοιτάζω συνοφρυωμένη.

"Ποιος; "ρωτάω με περιέργεια.

" Ο Άρης με την Αφροδίτη!" πετάγεται η Μαρίζα και τα μάτια μου αυτόματα γουρλώνουν.

"Ο... Αρης... όπως λέμε Άρης ο αδελφός μου; "ρωτάω σοκαρισμένη και η Ιοκάστη γελάει.

"Όχι ο Άρης όπως λέμε ο θείος μου." με ειρωνεύεται η Ιοκάστη και ξεροκαταπίνω.

"Και... πως έμαθε πως είμαστε Ιταλία;" ρωτάω μπερδεμένη.

"Γιατί ήταν μυστικό;" ρωτάει η Μαρίζα και την κοιτάζω ερωτηματικά.

Γουρλώνει τα μάτια της και με κοιτάζει ενοχικά.

"Εμ...μιλούσαμε τις προάλλες με την Αφροδίτη και... μπορεί να ανέφερα κάτι..." μουρμουράει και την κοιτάζω δολοφονικά.

"Μαρίζα! Τι διάολο! Δεν μπορεί να το μάθει. Ούτε μπορεί να έρθει. Είναι περίεργο! Είναι αδελφός μου! Και είμαι με τον κολλητό του!" φωνάζω και η Μαρίζα ξεφυσάει αναστατωμένη.

" Χαλαρώστε. Τώρα έγινε. Δεν μπορείτε να το αλλάξετε." λέει χαλαρά η Ιοκάστη και δαγκώνω τα χείλη μου για να μην ουρλιάξω.

"Δεν του έχω πει τίποτα. Το καταλαβαίνετε; Ούτε εγώ ούτε ο Οδυσσέας. Και αν μάθει πως.." ξεφυσάω και τραβάω τα μαλλιά μου μες την αναστάτωση.

ʟᴀsᴛ ᴍɪɴᴜᴛᴇ ᴇxᴘᴇʀɪᴇɴᴄᴇs? Donde viven las historias. Descúbrelo ahora