𝟐𝟐.

276 30 0
                                    

Vystúpil už v známej garáži, prešiel k výťahu rýchlim tempom a ním si to zamieril do daného poschodia, kde už na neho čakal Jungkook

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vystúpil už v známej garáži, prešiel k výťahu rýchlim tempom a ním si to zamieril do daného poschodia, kde už na neho čakal Jungkook.
Naštvane si dal bundu zo seba dole, ktorú hodil na pohovku a ostal len v tričku, ktoré mu bolo trochu väčšie, ale tak to mal rád.

„Čo si akože myslíš, Jeon?!“ Hneď spustil tónom, ktorý u neho starší nepočul. Jungkook len dvihol obočie a pochybne sa zadíval na chlapca pred ním.

„Vážne si ako nadržaná suka čakajúca, že ťa niekto pretiahne?” Vydal zo seba a pretočil očami. „Najskôr ťa upokojím a potom si v pokoji zjeme večeru, ktorú uvaríš, čo ty na to?” Skôr to bol oznam ako otázka.

Nižší z nich žasol s údivom, čo sa to Jungkookovi stalo? Má rozdvojenú osobnosť, alebo čo?
Zamračil sa a prudko sa vydal k nemu, pichol mu prstom do hrude a spustil: „Ja kurva nejako zarábať musím, nechcem žobrať teba o peniaze, ktoré ti aj tak musím vrátiť. A nadržaný som tiež! Keďže som nešukal s nikým odvtedy, čo sme si začali písať, takže táto potreba mi kurva chýba,
je to normálne! A večeru si správ sám.“ Posledné slová skôr zašepkal, keďže vedel, že to prehnal, vedel, že to hovoriť nemal.

Jungkook s úškrnom odstúpil od mladšieho a odišiel preč. Išiel do svojej izby, kde mal pre neho darček. Taehyung netušil, čo mal Jungkook v pláne a hlavne sa mu to nepáčilo. Chcel sa posadiť na pohovku, aby si spravil pohodlie, ale keď zbadal, čo bolo na nej pohodené, krv mu stuhla v žilách, že ani nezaregistroval príchod hostiteľa – keď ho tak teda mohol nazvať.

Keď sa Jungkook vrátil, doniesol krabičku a podal ju chlapcovi pred ním, „Otestuj to pre, daddyho,” šepol mu do uška a odtiahol sa. Krabičku pomaly otvoril a vydesene prehltol.
„Č-čo? P-prečo? Čo mám s t-tím s-spraviť?“ Aj keď mu to malo byť veľmi jasné, nebolo. Zase bol mimo a bol hlúpy.

„Myslím, že vieš,“ Jungkook sa uškrnul, „poteš s tým daddyho, baby.“ Posadil sa na pohovku a napil sa z drinku, ktorý mal položený na stolíku pred ním. „Vieš, kde mám izbu.“

„Uhm, prídem na to,“ povedal tichúčko mladík a očkom si prezrel objekt, ktorý ležal na pohovke. Rýchlo sa otočil a aj s darčekom sa rozbehol do izby Jungkooka.

Pre neho to bola rutina - oblečenie z neho letelo rýchlosťou svetla. Na posteli si spravil pohodlie, dal na kolená, hruďou sa dotýkal matracu. Položil sa na lakte a zadoček vystrčil, bol priamo nasmerovaný k dverám. Vydýchol a vytiahol darček z krabičky – vibračné vajíčko. Neznášal ich, aj keď spôsobovalo neuveriteľnú rozkoš, nedalo sa kontrolovať a taktiež ťažko sa vyťahovalo, nehovoriac o vsúvaní dnu.

Zakrútil hlavou a snažil sa myslieť na niečo vzrušujúce, aby sa aspoň trošku dostal do nálady. Mysľou mu, samozrejme, ako inak pobehoval hlavne Jungkook. Taktiež aj Jiminové slová – pre mu nešlo poriadne uvoľniť sa, aj keď sa veľmi snažil.

Jungkookovi sa zdalo, že je tam dlho. Preto sa rozhodol ísť na ním, bez zaklopania vošiel dnu. Uškrnul sa.
„Ale baby, toto daddy nemyslel,” prešiel k svojej skrini odkiaľ vybral bielu košeľu a boxerky, hodil to po ňom, „obleč sa, baby, daddy bude čakať v kuchyni.” Taehyung sa celý v šoku a zmätene otočil na Jungkooka, myslel si, že sa pohrajú. Myslel, že má na neho čakať, ale teraz chcel, aby sa obliekol? Tú hračku si má v sebe nechať? Bolo to náročne dostať ju do seba, i keď mal po ruke tak zázračný gélik.
Postavil sa a obliekol sa hneď, keď po ňom starší hodil veci, otočil sa mu chrbtom, trochu sa hanbil.

Jungkook odišiel do kuchyne skôr ako mladší, usadil sa na barovú stoličku a čakal na neho. Taehyung prišiel o trochu neskôr, zostal stáť od neho niekoľko metrov, nevedel prečo, ale mal pocit, že je to bezpečná zóna. Vajíčko v jeho útrobách síce ešte nevibrovalo – za to bol rád, ale aj tak to bolo nepohodlné, tak veľmi, že nedokázal stáť v pokoji na jednom mieste.
Taehyunga štvalo, že ho Jungkook toľko mučil, nebolo to vôbec férové.
„Takže čakám na tú večeru, baby.“ povedal hneď, keď uvidel chlapca pred sebou, prezrel si ho pohľadom, áno, bol sexy v jeho veciach a ten nevinný postoj.

„Večera, jasné.“ Prikývol Tae a s pomalým krokom s veľkým odstupom od Jungkooka sa dostal k sporáku a začal zo skriniek vyberať hrnce.
Jungkook za ten čas, čo mladík sa spoznával s jeho kuchyňou, vzal do rúk svoj mobil, otvoril si appku. Nastavil rýchlosť vibrácii na vajíčku a spustil.
V tom momente sa pozrel na chlapca. „Hm?” Keď sa ozval starší tak v tom z jeho rúk vypadli veci na zem, miestnosťou sa ozval rachot a sám padol na zem, na kolená a zakňučal, nevinným pohľadom a prosbou očiach sa pozrel na svojho mučiteľa.

,,Mohol som to čakať." Ticho si povzdychol.
Starší z dvojice mal na perách úsmev, no trochu mu opadol, keď mladík spadol na zem a kňučal ako zranené šteňa. „Ale baby, čo to?“ Dvihol obočie a znova spomalili vibrácie. „Hľadáš niečo na zemi? Pretože sporák nie je na zemi, ale hore.“ áno, uškrnul sa. Chcel sa hrať, má to tu, ale podľa mojich pravidiel - pomyslel si Jungkook.

Nemotorne sa postavil zo zeme, košeľu si urovnal, roztrasenými rukami a mlčal, pretože aj tak dobre vedel, že by z neho nič nevyšlo. Hrniec opláchol a položil na sporák a s tým sa otočil na Kooka.
Musel sa ho to opýtať, ale vedel, že ako náhle dá pery od seba, tak dvihne tomu krétenovi pred ním, no nič iné mu neostávalo.
„Č-čo-ah, bu-udeš si... hm, pri-iať, ah-“ musel vydýchnuť, držal sa okraja linky. Už dávno toto necítil, už to bola dlhá doba, čo sa nejaká hračka alebo niečo dotýkalo jeho prostaty, preto bol citlivejší, „k j-jedlu-ah?“ Snažil sa držať vzdychy pre seba, ale nedarilo sa mu to vôbec.

„Výber nechám na teba,“ jemne sa usmial na mladíka a keď sa mu otočil chrbtom, Jungkook znova zmenil rýchlosť vibrácií.
Chlapec vedel, že to dlho nevydrží.
Jeho penis si pýtal pozornosť, ale nemohol sa mu venovať. I keď potreboval sa uvoľni, nemohol, pretože to bol začiatok.
Tae sa rozhodol pre špagety so syrovou omáčkou,  tie vedel a netrvalo dlho. Preto len dúfal, že Jungkook všetky ingrediencie bude mať.
Aj keď to bolo obtiažne, pripravoval jedlo a pri tom krútil bokmi – aj keď sa snažil to potlačovať. Pretože tomu zmätkovi nechcel ukázať, že vyhral už teraz, aj keď to bola pravda, bohužiaľ.

—☆—

Zdravíme vás všechny❤🌸
Jak jste si užili víkend?😊

Dnešní díl je opět text, snad vám to nijak nevadí, osobně mám text radši než texting, ale každý jsme jiný, samozřejmě

Otázky k dnešní části jsou jednoduché😄
Jak se vám líbil Jungkookův dáreček, který dal Taemu?😏
Čekali jste podobné mučící překvapení nebo spíš něco peprnějšího nebo naopak nevinného?🤔😏❤

Tak to je pro dnešek vše, přejeme krásnou neděli a zase zítra pa❤🌸

𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞Kde žijí příběhy. Začni objevovat