☆[DOLE POD KAPITOLOU SE NACHÁZÍ DŮLEŽITÉ OZNÁMENÍ.
TAK SI JEJ PROSÍM PŘEČTĚTE
A TEĎ UŽ VÁM PŘEJI PŘÍJEMNÉ ČTENÍ]☆---
Taehyung zostal stáť ako oparený, nechcel Jungkooka zobudiť, nechcel ho naštvať, ale ona ho vyprovokovala. Do čerta, však mal ešte cucflek na znamenie toho, že si môže robiť nádeje, však? Ticho ju pozoroval ako odišla a uvoľnil sa.
„Takže?" Čakal, Layla sa bránila, chcela vysvetliť situáciu, ale on to chcel počuť od Taehyung. Díval sa na neho a ruky si dal v bok.
„Nič." zakrútil hlavou a chytil sa za miesto, kde sa nachádzal cucflek. Nevedel prečo, bolo to len nutkanie.
„Nič ma nezobudilo?" Pýtal sa. „Dobre ak nič z tvojej strany, tak idem za Laylou a ona mi povie, to nič. Vysvetli mi to nič," bol arogantný, ale chcel, aby mu povedal čo sa dialo.
„Nie! Za ňou nie!" Nechcel, vedel, žeby mu povedala hlúposti.
„Tak to mám z teba dostať iným spôsobom?" Dvihol obočie.
„Akým?" Zaujímal sa a nervózne sa zakúsil do pery.
„Niečo sa pýtam, odpovedz," vydýchol rezignovane, „ak nie, idem za ňou."„Išiel som sa napiť, objavila sa tu a začala hovoriť, že si aj tak išiel za ňou a mňa nechceš. Že ma pošleš do riti... Že si svojho vtáka natlačil do jej piče a že sa vždy vrátiš k nej... A veľa urážok na moju osobu, tak som jej to vrátil. Stačí?"
„Stačí," prikývol, podišiel k nemu a venoval mu bozk na čelo, „bež spať, ešte." povedal a vtedy sa otočil a odišiel za ňou.
Znova zamkol dvere a vtedy pochopila, že ma problém.Taehyung odišiel, tak ako mu povedal. Ľahol si, ale zaspať nedokázal - tajne dúfal, že príde a objíme ho. Áno, bol tak veľmi naivný.
Zatiaľ, čo mladík sa trápil nad svojimi myšlienkami, Jungkook trápil Laylu.
„Ešte raz," zasyčal do jej do tváre, „ešte raz mu povieš niečo a postarám sa o teba, rozumieš?!" Vykríkol šeptom a znova jej dal facku.„Prečo ti na ňom záleží?! Čo ma on a ja nie?!" Kričala bolestne za ním.
„Nečaká s nejakým kokotom pankharta." zavrčal a vtedy opustil jej izbu. Mal chuť sa ešte otočiť. Dať jej facku, možno aj dve ale nespravil tak.Ticho zaklopal na dvere izby, v ktorej bol Tae. Nedal mu odpoveď, tak vošiel dnu, prešiel k posteli a ticho šepol: „Tae spíš?"
Keď to mladík započul prudko otvoril oči a otočil sa k staršiemu, snažil sa znieť normálne. „Nejde to." priznal sa šeptom a jemne sa usmial, i keď to vidieť Jungkook nemohol.„Posuň sa." Štuchol do neho.
Mladík ta spravil, telo mal naplnené eufóriou, keď si Jungkook k nemu líhal. Spočiatku ležal čelom k mladšiemu, ale bolo to pre neho trápne, preto sa prevalil. Nechal mu pohľad na jeho nahý chrbát, na ktorom mal ešte škrabance od Layli.„Páči sa ti, keď...keď s ňou máš sex?" opýtal sa opatrne, ale i tak mal dosť odvahy na túto otázku. Vedel, že to bolo opovážlivé.
Jungkook mu odpoveď nedal, nemohol mu povedať aká je pravda.„Kookie, spíš...?"
„Nie," vydýchol, „nespím, prečo nespíš ty?"
„Uhm, dobre," prikývol a otočil sa k nemu chrbtom, „nejde to." bolo mu odrazu horúco, preto zo stiahol tričko.Jungkook ucítil pohyb, preto sa trošku naklonil, aby zistil čo sa deje. Keď zbadal, ako si cez hlavu pretiahol tričko, musel zavrčal. „Nechaj si ho na sebe." povedal drsnejšie ako myslel.
„J-ja...ale mne je horúco." Šepol mladík nevinne, nechcel sa uvariť.
„Obleč sa!" Vykríkol a hodil po ňom tričko naspäť. „Hneď!"Mladík prehltol a zakrútil hlavou. Nedal si povedať, hlupáčik. „Nechcem sa uvariť, ty ho tiež nemáš." Poukázal na Jungkookovú nahú hruď.
„Tak si ho obleč a neprikrývaj sa perinou, tak si ho nechám aj ja," zavrčal, „keď ti to vadí, oblečiem sa." Naplnil svoje slová, postavil sa a zo skrine, z poličky vytiahol tričko. Bolo to jedno, len chcel, aby sa obliekol aj on. Preto si ho prevliekol cez hlavu.
„Nechcel som, aby si sa obliekol." Fňukol mladší, a tričko si znova tiež obliekol a s nafúknutými lícami sa Jungkookovi otočil chrbtom.
„Máš smolu." zavrčal po ňom a tiež sa mu otočil chrbtom.
Po chvíli, keď si Jungkook myslel, že chlapec spí. Pretočil sa čelom k nemu, natisol svoje telo na to jeho, venoval mu bozk na krk a ruku si prehodil cez jeho úzky pás.-☆-
Zdravíme vás naše hvězdy, jak jste se dnes měli?❤🥰
Abych řekla pravdu, wattpad mě s tímto příběhem celkem zlobí☹Chystá se nám tu pár bohužel nemilých změn, tak doufáme, že nám to odpustíte a příběh i po nich budete nadále takto aktivně číst 😊
Jedná se o to, že Marry_Stars bohužel končí na wattpadu, a tak budu překládat části já, ale do češtiny, tak snad vám nebude tato změna vadit...
Samozřejmě příběh bude i nadále náš společný, tam se nic nemění☺Ale teď už k otázce; Co říkáte na Taeho přecitlivělost? Nebo je jeho reakce přiměřená situaci, co myslíte?🤔
Mějte se krásně a papa❤
ČTEŠ
𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞
Fanfiction,,Človek je jako měsíc - má svoji temnou stranu, kterou nikomu neukáže." ,,Every one is a moon, and has a dark side which he never shows to anybody." - Mark Twain Texting/Text Spolupráce s Marry_Stars