𝟒𝟐.

251 28 7
                                    

Byla hluboká noc, když Jungkook smíchem a motavým krokem vyšel z kanceláře inetrántu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Byla hluboká noc, když Jungkook smíchem a motavým krokem vyšel z kanceláře inetrántu. Se Sehuem toho vypil víc než by bylo zdrávo, ale vina byla hlavně na Sehunovi, jak jinak.

Jungkook nakonec jel domů s řidičem, ale do svého bytu se dostal už sám. Vešel dovnitř a snažil se jít co nejvíce potichu a rovně, avšak velké množství alkoholu v krvi s ním mělo jiné plány. Chlapec zakopl o své nohy a spadl na zem, přímo na obličej.

Chvíli to vstřebával až se nakonec hlasitě rozesmál. Bylo mu jedno, že vzbudí Taeho, přeci jen tu byli sami dva, protože Layla se měla vrátit až za pár dní.

Jakmile si vzpomněl na mladšího chlapce, převalil se na záda a vykřikl.
,,Taehyung?!" A nepřestával křičet, dokud se mladší opravdu nevzbudil.

Taehyung do doby, než slyšel rachot a řev hluboce spal. Pak neochotně vylezl zamračený z pokoje a rozsvítil v obývacím pokoji světlo, aby viděl, co se vlastně děje.

,,Ty idiote, víš kolik je hodin?! Jdi do pokoje a neřvi tady." Zamžoural očima, jelikož z rozespalosti nic neviděl, až pak si všiml Jungkooka válícího se na zemi.
Rozesmál se a přešel k němu, aby ho vyhoupl na nohy.

Snažil se marně, takže se mu podařilo ho jen posadit na pohovku, ale i to stačilo.

,,Trochu jste to pití přehnal, pane Jeon." Uchechtl se Taehyung.

,,Jdi spát, donesu ti peřiny." Dodal, usmál se a zašel do ložnice pro peřinu s polštářem, obojí dal Jungkookovi a ještě mu do kuchyně šel napustit sklenici vody.
Pak mu pohladil tvář a pro jistotu se zeptal: ,,Budeš chtít prášek a kýbl?"

Jungkook ho vzal za ruku a zamračil sa na něj. ,,Chci spát u tebe a s tebou." Nakonec ho silně zatáhl za ruku a stáhnul na svůj klín.

,,Kookie," Vypískl nad tím nečekaným shozením Taehyung. ,,Můžu tě odvést ke mně, teda k nám do ložnice, jestli chceš, ale spolupracuj, dobře? Jsi těžký." Uchechtl se mladší chlapec a znovu se pokusil Jungkooka postavit na nohy, tentokrát úspěšně a spolu s ním došel do ložnice, kde ho opatrně položil na postel. Vydechl si, byl opravdu těžký, došel zhasnout světlo a lehl si vedle něj.

,,Tak dobrou noc." Dodal nakonec.

Jungkook vydechl a převalil se na mladšího, rty přitiskl na jeho krk a začal ho pusinkovat, postupně zvyšoval intenzitu polibků až mu začal nakonec na krku tvořit značku. Taehyung vytřeštil oči, nechtěl to, no i přesto instinktivně zaklonil hlavu dozadu, aby měl starší lepší přístup.

Kook mu rukou zašel pod tričko a přecházel s ní dolů a nahoru po jeho jemné pokožce.

,,Chci tě," Zavrčel a natiskl svůj rozkrok na Taeho zadeček.
,,bože, máš tak dobrý zadek." Vydechl nadrženě a dál ho líbal na krku.

,,Ach~ Kookie... t-tohle nechceš...ngahhh~ dělá to za tebe alkohol...m-máš Laylu." Rychle to ze sebe vykoktával mladší, nechtěl, aby si to Jungkook potom vyčítal.

,,Ne, už dlouho tě chci," Zašeptal a překročil si chlapce pod sebe, ruce mu dal vedle hlavy a opět přiložil rty na jeho krk.
,,takhle krásně zezadu, baby." Zavzdychal Jungkook a víc se rozkrokem natlačil na zadeček mladšího. ,,Chceš mě, baby, chceš můj penis v sobě. Proč se bráníš?“

Poslouchal ho, líbilo se mu to, co říkal, hrozně moc, ale věděl, že když se nechá, Jungkook ho bude nenávidět a pak bude on nenávidět sám sebe.

,,Jungkookie-ah... mluví z tebe alkohol." Vrtěl se ve snaze utéct, ale kupodivu i v tomto stavu byl Kook silnější.

,,Ne," Vydechl. ,,prosím, baby, prosím."
Zoufale mu šeptal do ouška.

Sakra. Ten kluk mu vážně ničí racionální myšlení. Zase ho mučí. Tae zoufale zakňučel. ,,Chci to v poutech a o stěnu." Nakonec špitl seslzami na krajíčku.

Věděl, že to druhý den bude špatné a možná s ním Kook už nepromluví, ale on mu uz víc nedokázal odolávat.

Jungkook se zasmál.
,,Dneska ne," vzdychnul ,,příště, chci tě tady, baby."

Převalil se na postel a začal si rozepínat kalhoty a nějakým způsobem je stáhl společně s boxerkama. Vysvlékl si tričko a klekl na postel.

,,No tak baby, podívej se, jak mi stojí pták, chci tě, prosím." Žádal naléhavě.
Vrhnul se na Taehyungovy rty a všechny své city vkládal do onoho polibku.

,,Kookie-" Chtěl něco namítat, ale nemohl, nedokázal to, tak se nechal líbat a po chvilce začal spolupracovat. Staršího povalil pod sebe a vyhoupl se nad něj, aby to bylo pohodlnější oběma.

Pak se oddálil.
Prohlížel si ho, byl jako mistrovské dílo, jako malba z plátna, kterou maloval bůh zlatým štětcem, kurva byl tak nádherný. Taehyung si olízl rty, vážně se zamiloval a to tělo bylo jen bonus, nemluvě o těch tetováních.

,,Kookie, budeš toho ráno litovat..." Zašeptal smutně a posadil se opatrně na jeho klín.

,,Nebudu, věř mi, baby." Vzal do rukou jeho tvář a znovu ho začal líbat.

,,Baby, prosím dělej něco," Nadzvedl boky, čímž narazil do zadečka chlapce, když ucítil látku zamračil se.
Stáhl z něho tričko a ruce položil na jeho odhalené boky, s kterými začal hýbat.

,,Dej si je dolů, dovol mi to, prosím baby." Vzdychnul.

Taehyung fňuknul.
Chtěl něco dělat, hrozně moc, ale nevěděl, jestli smí, i když ho prosil, no on se bál.

,,Ah, kurva Jungkookie...n-nejsem si jistý."
Přiznal smutně.
On byl přeci opilý, nebyl pri smyslech, nevěděl co dělá.

,,Fajn," Zavrčel Jungkook a přetočil je. ,,udělám to bez přípravy, když se chováš takhle baby, asi to máš rád tvrdě, že?" Uchechtl se.

,,Já to mám rád jemně a dlouho, ale ty chceš očividně opak."

Opět svůj rozkrok natlačil na ten jeho, pak ho políbil. Jemně se odtáhl, stáhl mu boxerky a vážně se zeptal:

,,Takže, jak to bude?"

—☆—

Zdravíme vás, zlatíčka.
Doufám, že jste vešli do školy pravou nohou!❤🙏🏼

Dnešní otázka je velmi jednoduchá;
Jak to tedy bude, tvrdě nebo jemně?😏

Doufám, že se vám díl líbil, děkujeme za vaši podporu a mějte se krásně!
Papa❤

𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞Kde žijí příběhy. Začni objevovat