LilStarTae:
comments:
LilStarTae:
Dnes v 0:15 livestream!❤👅beak.123:
uuuu teším sa 💦6min.choi9:
@LilStarTae
teším sa baby 💦Shunhun:
@LilStarTae
Tak to já se taky rád kouknu 😈LilStarTae:
@baek.123 @6min.choi9 @Shunhun
jen jestli máte čím platit, pánové❤😏SpicyJoheon:
Koťátko, stýskalo se mi 👅😏im_jung_kook:
máte sa načo tešiť.—☆—
Taehyung byl už připraven ve svém, neboli stále Jungkookově pokoji.
Na posteli měl vyrovnaná všechna svá dilda, vibrátory, jiné hračky a v neposlední řadě i lubrikační gel.
Hodlal si to užít.
Layla byla s Haneul u Jeonových rodičů a Kook by se měl dlouho zdržet v práci, takže tohle byla jeho šance.
Stream nedělal už hodně dlouho, proto si nebyl jistý, jestli náhodou nevyšel ze cviku.Oblečený byl v dlouhém šedém tričku, které bylo o pár velikostí větší, což mu naprosto vyhovovalo, neměl žádné spodní prádlo, aby se nezdržoval jeho svlékáním a jako dekoraci měl na stehnech podvazky s roztomilou mašlí. Dostal je jako dárek a neměl možnost je vyzkoušet, teď byl čas to napravit.
Zapnul tlačítko živého vysílání na svém notebooku a zaujal cvičený postoj, aby mu nebylo vidět do obličeje.
Pro všechny případy měl masku, ale už byl trénovaný a opatrný. Jeho obličej směli vidět jen vyvolení zákazníci, kteří za to dostatečně zaplatili.,,Zdravím vás všechny!" Zamával do kamery.
Za pár vteřin se připojilo mnoho jeho diváků, víc než obvykle, za což byl rád.
Do pár minut mu už začala chodit upozornění na přijaté peníze od různých uživatelů.
ČTEŠ
𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞
Fanfiction,,Človek je jako měsíc - má svoji temnou stranu, kterou nikomu neukáže." ,,Every one is a moon, and has a dark side which he never shows to anybody." - Mark Twain Texting/Text Spolupráce s Marry_Stars