𝟔𝟖.

210 24 0
                                    

Bolelo ho to, jistě že ano

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bolelo ho to, jistě že ano.
Miloval ho, ale za tohle si mohl sám.
Starší mu jasně řekl, že si dokáže najít někoho lepšího lusknutím prstu a to teď také udělal.

Taehyung pro něj nebyl dost dobrý, věděl to, nemohl mu to vyčítat.

Smutně se vracel ze školy domů,
vracel se pozdě, ne jako obvykle, ale tentokrát si potřeboval utřídit myšlenky, aby udělal správnou věc.
Usnadní to Jungkookovi a odejde, aby nepřekážel jeho štěstí.

Nechal se známým výtahem vyvést do daného poschodí, v předsíni sundal boty, bundu, batoh a zamířil do svého pokoje. Ani si nevšiml, že je starší už dávno doma.

Jungkook sledoval mladšího, jak okolo něho přešel jako tělo bez duše.
Právě zapaloval svíčky, aby navodil tu správnou romantickou atmosféru. Dokonce uvařil pro oba i večeři.

Clkem zabolelo, když Tae odignoroval jeho přítomnost, proto se za ním rozběhl těsně před tím, než stihl mladší zavřít dveře od pokoje.
Jemně, ale obratně jej chytil za zápěstí a otočil čelem k sobě.

,,Ahoj," Usmál se vřele. ,,všechno v pořádku?"

V mladším v tu chvíli bojovaly emoce.
Měl chuť Jungkookovi vrazit pěstí, měl chuť ho obejmout a nikdy nepustit a zároveň měl chuť si vyplakat oči.
V jeho očích se přeci jen na nějakou chvíli zaleskly slzy, ale nehodlal je pustit ven.
Jen se falešně usmál, zakroutil hlavou a než stihl starší cokoli říct, vymanil se z jeho sevření, načež mu zabouchl dveře před nosem.

Následně zády zoufale sjel po dveřích dolů, kde si hlavu složil na kolena a nechal slzám konečně volný prostor.
Byl tak hloupý, že si mohl na nějaký čas myslet, že Jeon Jungkook by chtěl právě jeho.

Za to Jungkook situaci nechápal.
,,Tae? Nejsi v pořádku,” Zaklepal na dveře.
,,řekni mi, co se stalo. No tak! Víš  že tě můžu ochránit před vším! Prosím."
Poslední slova šeptl.

Po tom.co mladší vyslech se rozplakal ještě víc.
Proč mu tohle Jungkook dělá?
Proč se snaží ho oblbnout?

,,Nech mě být..." Zamumlal mezi vzlyky, doufal, že to starší slyšel, nechtěl to opakovat znovu, ta slova ho ničila.

,,Ty pláčeš?!" Jungkook se v té chvíli naštval. Dobře, měli mezi sebou tichou domácnost, ale nikdo neměl právo rozplakat jeho Taeho.

,,Otevři dveře a pověz mi, kdo ti co udělal?! Jinak je vykopnu a i zak to z tebe dostanu! Zabiju každého!" Zavrčel rozzuřeně.

Mladší se frustrovaně kousal do rtu a stále pofňukával.
Proč mu to dělal?
Nechtěl mu ještě víc ublížit, ne?

,,Je konec, se vším tím tvým divadlem končíme, Layla mi všechno řekla."
Bylo mu úzko, špatně od žaludku a chtěl se ztratit, takhle zoufalý snad ještě nikdy nebyl.

𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞Kde žijí příběhy. Začni objevovat