𝟓𝟒.

284 27 11
                                    

Černovlásek Taeho opřel o svoji hruď a společně se opět položili do vany

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Černovlásek Taeho opřel o svoji hruď a společně se opět položili do vany.

Mladsi na něm spokojeně seděl a pro oba to byl velmi příjemný pocit. Cítit Taeho okolo sebe a celkově pocit být v něm tak na těsno, byla prostě nepopsatelná forma euforie.
Starší položil své velké ruce na chlapcovy boky a pomáhal mu se tak lépe hýbat.

,,Chybělo mi to," jemně se usmál. ,,ten sex si pamatuji do každého detailu."

Mladší pod ním nadrženě sténal, Kook nebyl totiž jediný komu to chybělo.

,,Ahm...Jungkook-ah." Nedokázal mu ani nijak odpovědět, ale byl rád, že si ten sex starší pamatuje, byl to krásný sex.
A teď ho šuká ve vaně, nemohl být šťastnější.

,,Šukej...mě víc-" Hekl mladší, když pro něj bylo nasazené tempo pomalé.
Zakroutil boky na Jungkoově penisu a daroval mu rychlý polibek, aby svoji žádost jen posílil.

Kook dál však své ruce pryč a zákeřně se ušklíbl. ,,Tak prosím, ukaž se." Nechal chlapce, aby si tedy tempo určil sám.

Mladší nad jeho slovy vzdychnul.
,,Voda, ach, Kookie, bude mhm všude..." vysoukal ze sebe a přitom se na Kookově péru stále pomalu vozil.

,,Není problém jít do postele." S těmito slovy se postavil, a i když byli mokří, přesunuli se do ložnice.

Jungkook mladšího jemně položil do peřin a jeho nohy vyzvedl do vzduchu držíc je spojené k sobě, aby cítil víc Taeho úzké útroby.

,,Tvrdě baby?"

,,Ano, Kookie~" Zavrněl spokojeně a skousnul si nadrženě ret.

Jmenovaný s radostí udělal to, co po něm bylo žádáno.
Jebal ho tvrdě a hluboko.

,,Kurva já- ah!" Hekal.

Bolela ho dírka, ale i tak se mu to líbilo. Bylo to skvělé, tak zkurveně skvělé.

,,V pořádku?" Zajímal se ihned černovlásek a přestal se raději hýbat. ,,Můžeme změnit pozici." Navrhnul nakonec.

,,N-neeeeah, bože je to úžasný!" Taehyung zaklonil hlavu a rukama drtil prostěradlo.

,,Už to nechceš o stěnu?" Jungkook si musel rýpnout.

,,Jungkook-ah! Neprovokuj." Zakňučel mladší a prohnul se v zádech.

,,Neprovokuji, myslím to vážně," odtáhl se a ze šuplíku vytáhl pouta zamavajíc s nimi před Taeho očima. ,,hm?"

Při pohledu na ně musel mladší zavřít slastí oči. Kurva přoč ho to tolik rajcuje?

,,Do prdele, ano!" Nakonec to prostě nevydřzelstal. Vstal rychle z postele, rukama se opřel o stěnu a vystrčil na svého milence prdelku, kterou zatřásl.

𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞Kde žijí příběhy. Začni objevovat