𝟐𝟒.

292 30 8
                                    

Ticho vzdychal, ale hanbil sa za svoje chovanie

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ticho vzdychal, ale hanbil sa za svoje chovanie. Vážne bol ako nadržaná hárajuca fena. Jungkook ale mal iný plán, no musel ho zmeniť v momente, keď mu zazvonil mobil. 

V tom momente vibrácie v tele mladšieho utíchli. Jungkook sa neochotne odtiahol a siahol po svojom telefóne. Jemne, no milo zároveň sa usmial na chlapca pred ním.

„Prídeš?! Už si dole? Čože si tu kurva zabudol!?“ Kričal do telefónu a radšej ustúpil od mladšieho. Prešiel k pohovke a vtedy zrušil hovor. Tam ju zbadal, bola to tá zbraň, ktorú zbadal Tae hneď ako prišiel do bytu. Zval ju do rúk a zavrčal.

Medzi tým ako čakal na kamaráta, tak vošiel k mladšiemu do kuchyne. „Choď do kúpeľne a napusti vodu, prosím.“ Taehyung na túto prosbu zavrčal. Rovnako ako pred chvíľkou, keď sa Jungkook od neho odtiahol.

Na tú pištoľ už aj zabudol, no teraz pochopil, že to jeho nie je, takže mal aspoň o jednu starosť menej, aj keď musel uznať, bolo to divné. No strach stále cítil, preto spravil to čo mu Jungkook nakázal, predsa len, mal ho omotaného okolo prstu.
Odcupital teda do kúpeľne, kde napustil vaňu teplou vodou a do nej pridal všetky možné gély, aby bola pena. Vyzliekol sa a už vo vane, čakal na svojho princa.

Jungkook za ten čas čakal na kamaráta pred výťahom. Zbraňou mieril priamo na dvere, takže keď sa dvere otvorili, mieril práve kamarátovi na hruď. „Hun, niečo si si zabudol?“ Dvihol obočie a kamarát mu venoval len nevinný úsmev.
„Ale, Jungkookie,“ zaškeril sa vyšší z dvojice a vstúpil do bytu, „nebudeš sa snáď hnevať na najlepšieho kamaráta.“ Plánoval ho objať, ale Jungkook sa odtiahol, o krok dozadu ustúpil.
„Vezmi si ju,“ vložil mu ju do rúk, „mám inú prácu.“ Pretočil očami, skutočne sa ho chcel zbaviť. Už v hlave mal predstavu, ako je vo vani s Taem.
„Och ty ho tu máš schovaného?“ Hun vypískol ako malé dieťa a rozbehol sa do bytu. „Kde si ho schoval?“
„SEHUN!“ Vykríkol po ňom, ale starší ho nepočúval, keď zbadal, ako sa blížil k dverám kúpeľne, rozbehol sa za ním.
Videl Taeho, tá myšlienka ho rozčúlila. Preto ho za tričko tiahol k dverám. „Zmizni.“ Zasyčal po ňom.
Sehun si pištoľ dal za opasok a napokon opustil byt.

Jungkook zamkol výťah a vydal sa za Taem. Otvoril opatrne dvere a nakúkol dnu. Mladík ležal roztomilo v bublikách, mal zavreté oči a relaxoval. Musel sa Jungkook usmiať, keďže ho čakal ako poslušný psík. Dlho ho sledoval, napokon ho vošiel dovnútra.
„Hej,“ vydýchol, „cítiš sa príjemne?“ Dvihol obočie a kľakol si, oprel sa o vaňu. Zadíval sa na chlapca v bublinkovej vode. Mal pocit, že tých bubliniek bolo viac ako vody.

Taehyung cítil na sebe pohľad, uškrnul sa no stále nechával zatvorené oči. „Hm, áno, cítim.“ Spokojne vydýchol. Jungkook sa postavil, vyzliekol si tričko a nohavice.
Keď ostal v boxerkách, drgol do chlapca. „Posuň sa.“ A vtedy si vyzlekol posledný kúsok oblečenia.

Tae sa vtedy veľmi neochotne posunul a konečne otvoril oči, no vtedy keď zbadal Jungkookov penis, prišiel o dych.
Preboha, to čo má medzi nohami!?
To nie je obyčajné! A tie tetovania. Kriste pane, mladík bol zo staršieho hotový.

Jungkook uložil svoje telo do vane, mali dostatok miesta, ale i tak chcel, aby bol vedľa neho. Lepšie – na ňom. „Poď sem, baby.“ Povedal bez zdráhania a mykol hlavou, aby to mladší pochopil správne.
Taehyung poslúchol, ako inak samozrejme. Pomaly sa posunul k nemu a opatrne sa posadil na stehna, no dosť ďaleko od jeho 'malého kamaráta', aj keď ho mal pod sebou.

„Nejaký opatrný.“ Uchechtol sa a stiahol Taehyunga na svoju hruď. Ich hrude sa dotýkali a Jungkook si svoju ruku obtočil okolo jeho úzkych bokov a druhú si dal okolo ramien.
„Musím byť, pri tebe nikdy neviem.“ Aj mladší sa uchechtol a trochu sa zavrtel v lone staršieho. Zrýchlene dýchal, no i tak sa cítil dobre, cítil sa pekne.

Jungkook svoje pery priložil na krk mladšieho a venoval mu niekoľko bozkov. „Stále máš v sebe hračku?“ A rukou prešiel k jeho zadočku.
„Mám.“ Priznal zahanbene a viac na neho natlačil.
„To je skvelé,“ šepol a prešiel k hračke, z ktorej trčal kúsok a jemne za ňu potiahol, „je zapnutá?“ Opýtal sa zvedavo a venoval mladšiemu bozk pod uško.
„Nemyslím si- ah.“ Ošil sa, pretože mu po tele naskočila husia koža a na ďalšiu otázku už len zakrútil hlavou na znak nesúhlasu. Viac sa pritisol k staršiemu, k jeho perám, keďže Jungkook sa pokúšal spraviť značku, okusoval kúsok jemnej kože. Taehyung cucflek nemohol mať, bolo to pravidlo. Nemohol nikomu patriť, aspoň dovtedy, dokým sa nedostane z toho miesta.

Čiernovlások pomaly začal hýbať hračkou, hlbšie a smerom von. Trápil mladšieho, ale aj pokúšal ho.
„Si blízko, baby?“ Trúfal si, opýtať sa ho to, šeptom. Druhou rukou mu prechádzal po chrbátiku, smerom dole – k zadočku mladšieho, po ktorom si trúfol udrieť a znova smerom hore.
„Ahmmm, Jungkook-ah!“ Taehyung vzdychal. Čo mu to robí? Prečo mu to robí? A prečo sa to pýtal? Samozrejme, že bol. Mal ju v sebe snáď večnosť, ale nedokázal mu odpovedať, bolo mu to trápne. Položil si hlavu na jeho rameno a začal krúžiť bokmi.

„Baby,“ šepol, „sprav sa.“ Boli to slová ako na príkaz. Mladík nevedel, že by to bolo možné, ale v tichom výkriku sa na jeho povel spravil do vody. Vydychoval, jeho tvár nabrala červenú farbu a on sa zmohol len opierať o Jungkooka.

Toto sa mu stalo prvýkrát a veľmi sa za to hanbil. Jungkook v tom momente vytiahol z neho vajíčko, takže len pri svojom uchu započul sladký výdych.
„Baby,“ šepol Jungkook a prešiel po vláskoch mladšieho, Tae sa na neho usmial, „daj sa do poriadku.“ pretočil ho a sám sa postavil z vane, vzal si jeden z uterákov a po ceste sa neho zabalil. Odišiel do svojej izby. Bol na seba naštvaný, nechcel to, nechcel chlapcovi dať nádej, nechcel sa s ním hrať.

Mladší ostal vo vane, pýtal sa sám seba: Čo to bolo? Takéto chovanie ešte nezažil a to už boli pri ňom horší muži ako on.
Toto od Jungkooka nečakal a preto ho to mrzelo ešte viac. Bol na seba tiež nštvaný, ale aj na neho. Začal plakať, bol tak precitlivený a ani nevedel prečo.

Osušil sa teda, obliekol a vyšiel z kúpeľne. Neobťažoval sa vypustiť vaňu, nechcel viac v byte byť, nechcel byť s ním.
Chcel len odísť a aj odišiel. Našiel kartu od výťahu a odomkol ho. Keď sa dostal von, okolo neho panoval už tma, bál sa, ale nechcel pri ňom, tam, zostávať o nič dlhšie ako musel.

—☆—

Zdravíme vás naše hvězdičky, jak se dnes máte? Doufáme, že opět krásně a užili jste si tento trochu peprnější díl

Dnes mám jednu otázku; Co říkáte na to, že Jungkook Taeho nechal potom samotného ve vaně?🤔

Mějte krásný den a zítra se uvidíme u dalšího dílu ❤🌸

𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞Kde žijí příběhy. Začni objevovat