𝟒𝟓.

228 26 5
                                    

Jungkook přišel velmi naštvaný do svého bytu, když bylo těsně před večeří

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jungkook přišel velmi naštvaný do svého bytu, když bylo těsně před večeří.
Většinu času nosil večeři on, ale dnes byl tak vyvedený z míry, že se na to vykašlal.

Taehyung s Laylou to věděli, a proto bylo v bytě hrobové ticho, což byla novinka, jelikož když starší přišel domů, ti dva se vždy hádali. 

,,Kde jste, kurva?!" Ruce si dal v bok a přešel k poličce s alkoholem, kde si nalil plnou sklenici whiskey.

Jako první se z pokoje vyřítil Tae.
,,Dělám si věci do školy a to, kde je ta tvoje ženuška mě nezajímá." Odfrknul si a opřel se o rám dveří.

Měl na sobě Jungkookovu napůl rozepnutou košili a jeho boxerky. Připadal si celkem sexy, i když neměl být pro koho.

,,Laylo!!!" Vykřikl poté Jungkook naštvaně, když si prohlédl Taehyunga.

Layla vyšla ze svého pokoje s cílem se Kooka dotknout a uklidnit ho:
,,Jungkookie, hledal jsi mě?" 

Ten ji ale vzal za ruku a odtáhl od sebe.

,,Už mě to kurva nebaví! Zbláznili jste se?! Hádáte se doma, hádáte se na sociálních sítích! Jste jako zkurvené děti!"
Křičel na ně.

Laylu od sebe odstrčil tak moc, že si sedla na pohovku a Taeho probodával zlostným pohledem.

,,Respektoval jsem vaše hádky tady v bytě, ale sociální sítě?! Vy asi nejste normální!" Křičel dál.

,,Co ty tvoje debilní fotky měly znamenat?! Nezajímá mě s kym se takhle fotíš a s kým šukáš, ale kurva, aspoň  mě neoznačuj, když na nich nejsem!" Ukázal vzteky na blondýnu na gauči.

,,A ty!" Otočil se na mladšího. ,,Na tebe taky nemám slov." Zamračil se.

Layla chvíli mlčela a dívala se na své ruce v klíně, až nakonec se odvážila vykřiknout:
,,Ty spíš s kurvama a to mám snést?"

,,Nespím a ani se s nimi nepotkávám, protože další jako ty na krku nepotřebuju," zavrčel Jungkook.
,,další sviň, která by na mě hodila její těhotenství, jen proto, že mám prachy."

Taehyung tiše poslouchal a potlačoval smích, věděl, že by bylo nevhodné se smát.

S Jungkookem se od noci moc nebavili no naštěstí nebyli ani v rozepři.
Házeli po sobě často pohledy, ze kterých se dalo vyčíst, že by si to rádi znovu rozdali. Bylo to tak, oba chtěli, jen byli zároveň odtažití.

Když starší domluvil, Taehyung se držel jen tak tak, aby k tomu něco nedodal, rychle chytil Kooka za ruku a odtáhl ho do ložnice.

,,Kookie promiň, ale ona se do mě pořád naváží, šikanuje mě a já si to prostě nehodlám nechat líbit, už ne." Mluvil tiše, nechtěl, aby je Layla slyšela. S tou těhotnou ženskou nic řešit nehodlal, ne dnes.

Taehyung se k Jungkookovi přitulil a konečně po dlouhém odloučení mohl cítit jeho tělesné teplo.

Ten ho od sebe ale odtáhl a strčil ho do peřin.

,,Jsem naštvaný! Chováš se nezodpovědně! Je mi jedno, že se hádáte tady, takže po ní řvi klidně doma, ale ne na internetu! Média to mohou použít proti mně a ona také!"
Z očí mu sršel hněv.

Mladší se znovu přitulil, nosem se staršímu jemně otřel o linii krku a šeptal slova omluv.

,,Mhm, dobře já už to neudělám, promiň Kookie~" Zakňučel provinile.

Vyhoupl se nad něj a chytil mu obličej do dlaní.
,,Pomůžu ti, nějak to zařídím, nechci, aby ti ničila život." Řekl upřímně.

Jednu ruku přesunul do jeho vlasů, které začal prstama pročesávat, protože staršímu se to vždycky líbilo.
Ten ale vzal jeho ruku a znovu ho od sebe odtáhl.

,,Ničíš mi ho i ty." Zamračil se a naštvaným krokem odešel z ložnice, kde zanechal Taeho v rozpacích.

Byl naštvaný.
Na jednu stranu ho chápal, ale tohle bylo moc. On přeci za nic nemohl, ne?

V hlavě se mu ale tvořil plán, zákeřný plán... Donutí Jugnkooka žárlit. Tak moc, že bude jeho dřív než stačí mrknout okem, tedy jen obrazně řečeno, jelikož Taehyung ho chtěl doopravdy potrestat, chtěl mu dopřát dlouhá muka v žárlivosti.
A ne jen přes internet, ale i v jeho osobním životě.

K provedení jeho plánu ho utvrdil sám Jungkook tím, co poté dodal.

,,Odcházím!" Vykřikl v chodbě, kde ho ještě zastavila Layla:
,,Kam?!"

,,Daleko od vás, dokud se oba nevzpamatujete!" Zavrčel a nakonec ještě s úšklebkem dodal:
,,Jdu si zašukat."

A s tím opustil konečně byt.

—☆—

Krásný den, zlatíčka💓
Otázka k dnešnímu dílu zní; Co asi Tae chystá? Máte nějaké nápady?😏

To bude vše, děkujeme vám za vaši podporu a mějte se krásně a papa🌸🥰

𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐞Kde žijí příběhy. Začni objevovat