Част 2

1.3K 52 6
                                    

Днес

Глт. Миа
Събудих се от досадната аларма. Станах и извърших сутрешните си процедури. Най-накрая завърших. Забравих да се представя. Аз съм Канг Миа на 18 години. Когато бях малка майка ми почина , а баща ми ме изостави. До 14 годишна възраст живях с баба ми , но тя почина и останах сама. Тормозеха ме заради това и имах само една приятелка - Сана. Отидох до хладилника и видях , че е празен. Взех си пари и отидох до магазина. Докато вървях чух стъпки зад себе си , но не обърнах внимание. Продължих и след малко усетих някой да слага някаква кърпа на устата ми. Почнах да се дърпам , но човека ме държеше здраво. Накрая всичко потъна в мрак.

Глт. Кук
Най-накрая я хванах. Не мога да повярвам , че момичето , в което съм влюбен от 3 години , ще е моя. И на никой друг. Няма значение насила или не. Вече паркирахме в голямото ми имение и я оставих в мазето. По едно време тя почна да се събужда. Като ме видя се изплаши и почна да се дърпа , но аз я бях завързал здраво.

Глт. Миа
Какъв е този човек и защо ме е завързал. Изглежда ми познат , но не се сещам.

- Кой си ти и какво искаш от мен?
- Аз съм Джънгкук , но ти можеш да ми казваш Куки.
- Какво искаш от мен?
- Искам от мен само да ме обичаш и да си моя. От 3 години те чаках , но сега няма да те изпусна. Ще живееш с мен и ще делим една стая. И няма да напускаш това имение. Ясен ли съм?
- Кристално.
- Сега ще те отвържа ти не се опитвай да бягаш.
Той ме заведе в една стая и ме заключи. Копеле долно.

Така надявам се главата да ви е харесала. Ще качвам по често , за да мога да качвам повече книги. Искам да благодаря на Маги която ми помага с корите. Може да последвате и нея и да прочетете историята и която ще започне утре. Заедно ще я пишем , затова надявам се и тя да ви хареса. Лека нощ. Да сънувате Куки за разкош😁

 Да сънувате Куки за разкош😁

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Mafia BossDonde viven las historias. Descúbrelo ahora