[נכנסתי לבידוד. כך שתהיו שמחים יהיה לי זמן לכתוב לכם פרקים מהר יותר ואולי אסיים את הספר בקרוב.😝😷]
*
-"אהבה היא משחק ששניים יכולים לשחק.
ושניים יכולים לנצח!"-
*
"פרח!" קרא בקול לקטן שהסתובב בעיניים מופתעות, מבט שאלה בעיניו.
טאהיונג הניח את ידו על שפתיו ועם חיוך מרובע, הפריח לאהובו(?)נשיקה באוויר.
"ג'אנקוקי, הוא קורא לך פרח?... אייגו! ידעתי שהוא יכול להיות רומנטי אם זה קשור לאהבה.." אמרה גברת קים בחולמניות ובחיוך מאושר בעוד ג'אנקוק מוצא את עצמו מחייך כמו דביל...
הוא עדיין יכול לזכור בחדות כל תנועה, כל מילה וכל דו שיח שנאמר באותו ביקור בבית הוריו של טאהיונג. המחשבות מציפות אותו ועוברות אחת אחת. כל אחת בתורה מאירה עוד נקודה חשוכה במוחו.
הם הילכו ליד ערוגות הפרחים אז, משוחחים זה עם זה.
"טאהיונג רומנטי מאוד בכללי". הוא חייך אל האמא. משחק טוב את השקרן. האמא מחייכת. "אני שמחה שטאהיונג סוף סוף מצא לעצמו אחד שהוא באמת אוהב ויפיק תועלת מכך. ולא רק ריב עם ההורים." היא מלמלה את הסוף מעט בעצב.
"ג'ני לא ---?" הוא שאל בילבול.
היא נאנחה. "במשפחה שלנו ג'אנקוק. תמיד יש דור המשך. זוהי מסורת שעוברת בינינו. ובגלל זאת אסרנו עליו את ג'ני. אבל הוא לא שמע והתרחק ממנו. רבנו."
הוא התבלבל. "אבל ג'ני...?".
"ג'ני היא עקרה." אמרה מיסיס קים בחדות. "לכן אמרנו לו שילך לחפש אחת טובה יותר. אבל, ג'אנקוק. שלא תבין אותי לא נכון. אנחנו לא רצינו בשבילו רק את התועלת של עצמינו." היא לקחה נשימה. "ג'ני לא אוהבת אותו. יכולתי לראות זאת מההתחלה. אביה ואימה הם זוג הורים מצויינים אבל יצא לי לשמוע על הבת שלהם".
הוא עדיין מבולבל. לא מבין. ושאלות שאלות מתחילות להיווצר.
"היא הייתה ידועה כאחת שהיו לה המון גברים לפני. היא לא התייחסה ברצינות בכלל לשום דבר חוץ מכסף והנאה". היא הביטה בו. "כאב לי כשהבן שלי ניתק איתנו קשר. והאמת, שמחתי כשהם נפרדו. אבל בו זמנית שמעתי שהוא יתחתן איתך. עם גבר בן מינו".
ג'אנקוק כיחכך בקולו במבוכה. ממשיך לתת לה את הבמה. "אבל אתה מוצא חן בעיני. אתה מתוק". היא חייכה. והוא הסמיק.
"אתה לבבי. מעיניך קורנת כנות וטוב לב טהור". היא חייכה. והפעם הוא חייך אליה. "זכיתי באמא טובה". החמיא לה באהבה.
YOU ARE READING
Husband's Flower|۷ƙ
Mystery / Thrillerתברח כמה שתרצה. לאותו הסוף. שמוביל כל פעם להתחלה. טאהיונג ידע הכל. התכנית שלו היתה מדוקדקת לפרטי פרטים. שלימות היתה מילה שהוא עיקם וסיבך בדרכים שלו. חדור מרץ למטרה. הוא עקר מישורים בכדי לנטוע הרים שוממים. ונראה היה שהכל בשליטתו. אך היה משהו שהוא לא...