Delii: Yakışıklım günaydın :')Gökalp: Günaydın delii
Gökalp: Nasılsın?
Delii: İyiyim yani dün birazcık ağlamış olabilir ama şu an iyiyim
Gökalp: Hemen böyle ufak şeylere ağlar misin?
Delii: Yanii bazen
Delii: Ama şu an fark ettim ben ağlamamışım mübarek gözüm öyle şişmiş ki iki tane hamburger ekmeği çıkar
Gökalp: nEE hhshdhdjsjzhhz
Gökalp: Dün randomdan isim çıkardığında beri randomumu düzgün atmaya karar verdim jdjzhhz
Delii: Yani biraz abartmış olabilirim
Gökalp: Biraz olduğuna emin misin?
Delii: Tamam fazla abarttım özür dilerim
Delii çevrimdışı
Gökalp: Lan
Gökalp: Yanlış birşey demedim ki ne güzel konuşuyorduk
Gökalp: Deliiii nereye gittin?!
Deli çevrimiçiDelii: Yemek sipariş etmiştim onu almaya gittim
Delii: Ayrıca sorun yok konuşmaya dewamke
Gökalp: Afiyet olsun
Delii: Sağol
Görüldü
Görüldü atmak zorunda kalmıştım çünkü annem mutfaktan sesleriniyordu.
Telefonu yatağa atıp kapının ordan bağırdım. "Efendim anne" Dediğimde ses gelmeyince mecbur odandan çıkıp mutfağa gittim.
"Ne oldu anne?" Dediğimde gözleriyle yukarıdaki dolabı gösteriyordu anlamamıştım.
"Gökalp şu yukarıdaki tencereyi alıver" Kafamı sallayıp aldım. Boyum uzun olduğu için böyle tencereleri alıp duruyordum. Yani o tencereyi sürekli kullanıyorsun neden en yukarıya koyar insan?
"Şu süzgeçi de alda mantı yapayım size"Gülerek söylemişti annem hemen onu da aldım. "Başka?" Diye sorduğumda kafasını sağ sola sallamıştı. Mutfaktan çıkmıştım hemen.
Odama gireceğim zaman kapının aralık olduğundan kim olduğuna baktığımda Elif'ti. Telefonumu karıştıyordu yaramaz.
Tam odaya gireceğim zaman kendi kendine konuştuğunu duydum, dinlemeye başladım.
"Bu kim ya?" "Abimle konuşuyor kız midir acaba?" "Dur bi' bakayım" "Nereye gittin? Gökalpp ya sen kimsin abimle konuşuyorsun?"
Sanırsam deliyle mesajlaşmalarımıza bakıyordu, ve aynı zamanda yazıyordu. Biraz daha bekledim hala kendi kendine konuşup yazıyordu.
"Aaa adımıda biliyor, ajan misin ya sen?" Dediğinde gülüp odaya girdim. Beni görünce telefonu arkasına sakladı.
"Prenses neden telefonmu karıştıyorsun?" Diye sorduğunda gözlerini kocaman açıp " Yoo abi senin yanına ge-gelmiştim ben" Dediğinde gülüp gıdıklamaya başladım.
Yüzü kıpkırmızı olduğunu görünce bıraktım. "Telefonumu ver bakalım prenses"Hemen arkasına aldığı telefonumu verdi. "Delii kim abi?" Dedi nefes nefese. "Arkadaşım"kısık sesle ekledim. "Yani şimdilik öyle" Neyse bunu duymamıştı.
Odadan Elif'i gönderip telefonu elime aldım. Mesajlara girdim.
Delii: Nereye gittin?
Delii: Gökalppp
Gökalp: Sen de kimsin?
Gökalp: Ve neden abimle konuşuyorsun?
Delii: Elif sen misin?
Gökalp: Adımı nerden biliyorsun sen!
O ara ben yakaladığım için mesajlar burda bitiyordu. Hemen yazmaya başladım.
Gökalp: Kardeşimin kusuruna bakma sen
Delii: Yoo sorun değil
Delii: Seviyorum onu ben
Gökalp: Bende seviyorum ama bazen şımarıyor
Delii: Olsun çocuk o
Delii: Şimdi benim gitmem gerekiyor görüşürüz
Gökalp: Pekala görüşürüz
Delii görüldü
Ay Elif'i sevdim ya. 8 yaşında bi' kız kardeş :) Gökalp'in yaşadığını aynısını benim abimde yaşıyor ve banada telefonunu vermiyor hih. Birazcık değişik bölüm oldu ama olsun. Ay neyse bu arada unutmadan OY ve YORUM yapmayı UNUTMAYALIM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delii || texting
Conto•TAMAMLANDI• 05**: Selam yakışıklım 05**: 'ım diyorum çünkü 05**: Seni seviyorum 05**: Hayatta sevgiyi tatmamış bi' kızım fakat sende tatmadığım sevgiyi buldum Gökalp: Sen kimsin? 05**: O malum soru he 05**: Malesef söyleyemem 05**: Ama deliyim...