Saat 20:42 'di. Birazdan çıkacaktım. Heyecanlanmıştım. Asel olarak düşünüyordum fakat o çıkmasa bile üzülmeyecektim. Odama gidip dolaptan siyah pantolunu ve siyah sweatimi giydim ve evden çıktım.
Sahilin oradaki parkta buluşacaktık. Parka geldiğimde saat 21:06 'di. Çok az kalmıştı...
Saat geldiğinde Delii 'ye mesaj attım.
Gökalp: Geldin mi?
Delii: Geldim ama yanına gelemiyorum..
Gökalp: Kızım yemicem gell
Delii: Tamam geliyorum pf
Delii: Bayılırsam tut
Gökalp: Tamam sen gel bi'
Kafamı kaldırdığımda siyah sweatli biri yaklaşıyordu bana doğru. Kafasını kaldırdığında şok olmuştum.
Delii; Asel'di...
Bunu bekliyordum fakat şok oldum. Yanıma oturduğunda konuşmak istedim fakat lal oldum adeta. İkimiz de susuyorduk ve artık birşey demem gerekti.
"A-asel, ben sen olduğunu tahmin etmiştim ama..."
Gerisini bende bilmiyordum. Asel kafasını kaldırıp bana baktı ve konuşmaya başladı.
"Tah-min ettiğini biliyorum. Beni bulduğunu anlayınca da karşına çıktım."
Gözlerine baktığımda bana bakarken ışık saçıyordu. "Sa-rılabi-lirmiyim?" kekeleyerek dediğinde kollarımı açtım ve hemen kollarımın arasını doldurmuştu.
Kokusu muhteşemdi. O da benim kokumu içine çekiyordu. Hıçkırık sesi duyduğum gibi Asel'in kafasını kaldırdım. Ağlıyordu...
"A-asel neden ağlıyorsun?"Kafasını kaldırıp kırmızı gözleriyle bana baktı."B-en 3 yıl-dır bu kokuyu içime çek-meden ve sana sarılmadan yaşadım. Şimdi sana sarılıp ay-nı zamanda kokunu koklayınca ağ-ladım işte"dediği gibi tebessüm edip tekrar sarıldım.
Bi' süre birbirimize sarıldık. Asel kafasını çektiğinde elleriyle gözlerini sildi. "Eee bundan sonra ne yapacağız?"dediğimde bana baktı ve "Gökalp , bak ben seni seviyorum ilk Delii oldum ve şimdi karşındayım. Sen ne dersen ben tamamım"deyip kafasını eğdi ve elleriyle oynamaya başladı.
"Sana da yazmıştım zaten ama tekra söyliyeyim..."Derin bi' nefes alıp konuşmaya devam ettim. "Senden hoşlanmaya başladım ve bu sevgiye dönüşebilir ama bu senin sayende olacak"dediğimde kafasını kaldırdı."Ben nasıl yardımcı olacağım kii?"Tebessüm ettim.
"Asel... Bana kendini sevdirir misin?" dediğim anda bayıldı. Kız bayılırım dediğinde şaka yapmıyormuş demek.
Ayayaya eminim baştan beri anlamışsınızdır Delii'nin Asel olduğunu. Bakalım bundan sonra neler olacak. Gökalp hoşlanmaya başlamıştı ve bunu sevgiye dönüşmesini istiyor bakalım bakalım...
Neyse OY ve YORUM yapmayı UNUTMAYALIM! Lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delii || texting
Short Story•TAMAMLANDI• 05**: Selam yakışıklım 05**: 'ım diyorum çünkü 05**: Seni seviyorum 05**: Hayatta sevgiyi tatmamış bi' kızım fakat sende tatmadığım sevgiyi buldum Gökalp: Sen kimsin? 05**: O malum soru he 05**: Malesef söyleyemem 05**: Ama deliyim...