Moralim bozuk şekilde bu bölümü yazıyorum umarım yansıtmam... :'(
~~~~~~~~~~~~~~~
7 yıl sonra...
Delii'm: GÖKALPPPPPPPP
Gökalp: Lan ne oldu?
Gökalp: Bebek mi geliyor
Gökalp: Asel söylesene canımın içi
Delii'm: Hayır be
Delii'm: Sadece canım erik çekti gelirken alsana
Delii'm: Off bak böyle sulu sulu ay canım çok çekti çabuk eve gel ve erik al!
Gökalp: Of Asel birşey oldu sandım
Gökalp: Tamam alırım erik
Delii'm: Yaaaaaa yerim çabuk gel
Gökalp: Tamam çıkıyorum
Delii'm: ♥😚
Asel öyle deyince korkmuştum ama canı erik çekmiş benim karımın...
Karım ve bebeğimiz...
Kaç sene geçmişti ve biz evlenmiştir ve Asel 8 aylık hamileydi. Kızımız olacaktı çok heyecanlıydık ikimizde. Asel'le hiç bu zamana geleceğimizi tahmin etmezdim. Ama iyiki gelmişiz çok mutluydum.
İşten çıktığım gibi hemen yakın bir manava uğradım ve erik aldım. Asel şimdi bunları iki dakikada bitirecekti.
Eve geldiğim gibi ilk ceketimi çıkardım. Asel dışarıyı izlerken aynı zamanda kızımızla konuşuyordu. Hemen yanlarına gittim.
"Ne kaynatıyormuş benim karım ile kızım bakayım?"
"Hiç senden konuşuyorduk öyle, hem sen eriği aldın mı?"
"Aldım aldım hemen getiriyorum" dedikten sonra eriği aldım ve mutfağa gittim. Tabağa koyup suyla iyice yıkadım. Boş bir kasede alıp Asel 'in yanına gittim.
Asel hemen iştahla yemeğe başladı. Elimi uzatıp bir tane almaya kalmıştım fakat Asel elime vurdu. "Vermem ben yicem kızının canı çok çekti"dedi ve yemeğe devam etti.
Elimle kolumu bağlayıp konuşmadım. Ne yani benimde canım çekmişti. Bir tane verse birşey olmazdı ya. Televizyonu açtım ve flim izlemeye başladım. Asel'e bakamıyorum hiç.
"G-gökalp s-sen b-bana küstün mü?" Hemen Asel'e döndüm ağlıyordu. Hamileliğin yarısı ağamakla geçti zaten.
"Hayır Asel'im küsmedim. Ben sana hiç küstüm mü? Küsmem sana küsemem ben Asel'im..."
Hemen sarıldı boynuma bende ona sarıldım. Bir süre sonra baktım ki uyumuş hemen kucağıma aldım ve yatak odasına götürdüm. Bende hemen pijamalarimi giydim ve yanına uzandım. Asel'e sımsıkı sarılıp uyumaya geçtim.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Birinin dürtüklemesiyle uyanmaya çalıştım. Baktığımda Asel'di. "N-e oldu?"dedim Asel çığlık attı. Hızla ayağa kalktım Asel bacak arasını gösteriyordu baktığım da suyunun geldiğini ve doğumun başladığını anladım.
Hemen çantamızı, telefonumu, araba anahtarını ve en önemlisi Asel'i aldım kucağıma ve koşarak araba gittim.
Hastaneye kadar Asel'in çığlıklarını duymak bana ızdırap oluştu. Hasteneye geldiğimizde Asel'i kucağıma aldım ve "Sedye getirin! Karım doğum yapıyor acele edin!"diye bağırdım.
Asel'i hemen doğumhaneye almışlardı. Çığlık sesleri geliyordu ve duramıyordum burada.
Ben ilk Elif'e haber vermiştim gelmeleri için. Heyecanlıydım ama çokta endişeliydim.
1 saatin sonunda Asel'in çığlık sesi yerine bebek sesi doldurdu kulaklarımı...
Kızım doğmuştu. Benim ikici aşkım olacak kızım doğmuştu...
Annemler geldiğinde Asel çoktan odaya alınmıştı uyuyordu. Elini tutup öptüm.
"Bana bu heyecanı yaşattığın için sana binlerce kez teşekkür ederim Asel'im. Seni çok seviyorum..."Asel gözlerini açtığında ilk bana baktı ve gülümsedi. "B-bebeğimiz n-nerede?" tebessüm edip sorunu yanıtladım. "Heralde birazdan geli-" ben konuşmamı tamamlamadan odaya kızımız geldi hemşirenin kucağında.
Asel'e baktığım da gözleri dolmuştu bile aynı şekilde benimde. Asel'in kucağına vermişti kızımızı...
Asel önce kokladi sonra öptü. "Gökalp'ım ayni senin gibi k-kokuyor k-kızımız "dedikten sonra ağlayarak güldü.
Bu sefer ben yanlarına yaklaştım. Önce öptüm sonra kokladım. O kadar güzel bir durumdu ki anlatamam...
Aselle birbirimize baktık. İsim konusunda ortak bir karar vermiştik. 'Sevgi' olacaktı.
"Hoş geldin Sevgi. Yeni hayatına merhaba de. Biz seni çok seviyoruz..."
Ve bizim hikayemiz burada bitiyordu. Hayatımda en doğru kararı vererek Asel'le evlenmiş ve çocuğumuz kızımız olmuştu. Daha hayattan ne isteyebilirim ki. İkisini de ömrümün sonuna kadar seveceğim...
Ne diyeceğimi gerçekten bilmiyorum. Çok heyecanla yazdım bu kitabı ve fazla uzatmanın saçma olacağını düşündüm o yüzden bitirme kararı aldım ki daha öncede söylemiştim. Umarım güzel zamanlar gerimişsinizdir kitabımda. Bu zamana kadar bana destek veren herkese çok teşekkür ederim iyiki varsınız. Sizleri çok seviyorum.
Özel bölüm gelecek ama tam olarak ne zaman atarım bilemiyorum...
Ve son olarak; OY ve YORUM yapmayı UNUTMAYALIM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delii || texting
Short Story•TAMAMLANDI• 05**: Selam yakışıklım 05**: 'ım diyorum çünkü 05**: Seni seviyorum 05**: Hayatta sevgiyi tatmamış bi' kızım fakat sende tatmadığım sevgiyi buldum Gökalp: Sen kimsin? 05**: O malum soru he 05**: Malesef söyleyemem 05**: Ama deliyim...