12.

472 32 22
                                    

---Másnap kora este---

A tegnapi buli nagyon jól sikerült bár kicsit hiányoltam Yoongit. Ne is kérdezzétek hogy miért. Hamarosan megjön értem ezüstke ugyanis megyünk randizni ha lehet ezt egyáltalán annak nevezni mert csak sétálni megyünk. Inkább maradjuk annyiban hogy csak egy baráti találka lesz. Elő készítettem a ruhámat majd gyorsan lezuhanyoztam. Mivel nem volt sok időm villám sebességgel kapkodtam magamra a ruháimat és beállítottam a hajam. A ruhám egy fehér ingből hozzá a fekete farmerom és egy ugyan csak fekete nyakkendő társítottam. Majd lőttem magamról egy selfiet és ki tettem instára.

Kim.Taetae

❤ 18 500 💬 113Kim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


❤ 18 500 💬 113
Kim.Taetae: Milyen színű legyen kövinek a hajam? 🎨

Hozzászólások:

Han.Soori: Hova mész? 😜
          Kim.Taetae: Titok 🤫😎

Taehyung_wife: Minden képen egyre
jobban nézel ki 😍

Kim_Bona: Narancs sárga ☺ De neked minden szín jól áll 👽
         Kim.Taetae: Szuper ötlet 😎

-----------További hozzászólások------------

Még volt két percem mire ide ért volna Yoongi így fel hívtam a nővéremet Seulgi-t hogy holnap délután eltudna jönni be festeni a hajam és igazítani rajta. Szerencsére rá ért egész nap így megbeszéltük hogy át jön még reggel hogy Bona ne legyen egyedül addig.
Pont végeztem mikor csengettek. Tudtam hogy ki az így felhúzztam a cipőmet és fel vettem a kezemben a pulcsimat ha esetleg este hideg lenne. Majd már mentem is ki az ajtón. Mikor ki értem ez a látvány fogadott: ( A kapu előtt áll és csak mosolyog ☺ Nem találtam olyan képet 😞 )

 Mikor ki értem ez a látvány fogadott: ( A kapu előtt áll és csak mosolyog ☺ Nem találtam olyan képet 😞 )

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Szia Yoongi! Jól nézel ki.-mondom neki. Amin el pirul.
-Szia Taehyung! T-te is jól né-nézel ki.-kezd el dadogni mint amikor elhívott sétálni. Olyan aranyos ilyenkor. És ilyenkor jön az mikor mindenki azt mondja ,,miért mondok ilyet, most fejezzem be" de én ezzel különcködök.
-Indulunk?-kérdezzük egyszerre.
-Igen.-és megint. Na jó ez egy kicsit fura. És el kezdtünk sétálni.
-Hova megyünk?-kérdeztem meg ugyanis még nem nagyon jártam körbe a várost.
-Titok. De ne félj nem viszlek veszélyes helyre.
-Rendben.-az út további része csendben telt majd megérkeztünk egy...

Halika! Jaj de kis gonosz vagyok >:D Remélem hogy tetszett. Véleményeket elfogadok. Nem harapok :D Csak ha felkeltenek XD Egy kis titok rólam: Hobbim az alvás XD A szeretet legyen veletek <3 <3

Új részek minden hétfőn, szerdán, pénteken :)

Bandán belüli szerelem |Taegi f.f| ✅Where stories live. Discover now