33.

341 22 12
                                    

[ Yoongi ]

Taehyung teljesen zavarba hozott. Úgy éreztem magam mintha egy gyógyfürdőben lennék ami túl forró de közben körülötte tűz lobogó lángjait lehet látni miközben a fűtés is megy. Szóval értitek égtem mint a kályha.

Miután Taehyung magához ölelt összefonódva aludtunk el. Talán pár óra után ébredtem fel hang zavarra. Óvatosan kimásztam TaeTae mellől majd kimentem a szobából. A hang Jinék szobájából jött. Közelebb mentem és rossz szokásom előjött... Hallgatózni kezdtem. És mivel éjjel volt a többiek valószínűleg meg sem hallották a veszekedést a mély alvás miatt.

-Komolyan képes vagy egy másik férfival ölelkezni miközben együtt vagyunk?! -mondta erélyesen Jin. Nem is mondták, hogy együtt vannak.
-De nem az történt amit te hiszel.-ellenkezett Namjoon.
-A saját szememmel láttam. És most hagyj magamra Kim Namjoon! -ajjaj  ha Jin teljes nevet mond az nem jelent jót.
-Esküszöm nem csináltam semmit sem. De ha te így akarod elmegyek.-azzal elkezdett kijönni a szobából én pedig a lépcsőn lefelé mentem.

Lementem a konyhába ahol az asztalhoz leültem kettő pohár narancslével. Ugyanis tudtam drága vezetőnk lefog jönni. Bekapcsoltam telefonomon a hangrögzítőt,hogy aztán megmutassam Jinnek.
Nem is csalódtam mikor egy perc után megjelent és leült velem szemben.

-Mindent hallottál, igaz?-nézett szomorú íriszeivel enyémekbe.
-Igen, hallottam. De én arra vagyok kíváncsi mi történt pontosan.
-Az úgy volt, hogy...hogy a húgom házasodni fog és megkérte jövendőbeli sógorom, hogy adja át a meghívót ugyanis terhes az én drága húgom és nem érezte jól magát. Szóval találkoztunk én meg gratuláltam nekik majd megöleltem jövendőbeli sógorom. De ezt Jinnie látta és azt hiszi megcsaltam mert pár hete össze jöttünk.-mondta szomorúan.
-És nem hallgat meg téged a te Jined, igaz?
-Pontosan. Most pedig haragszik rám.
-Értem mindjárt jövök vissza.-álltam fel a székből miközben kikapcsoltam a hangfelvételt.

Felmentem a szobájukba majd leültem Jin mellé aki némán sírt. Megfogtam vállát mire rám kapta tekintetét.

-Hyung mutatni szeretnék valamit.-vettem elő telefonom.
-Mit szeretnél mutatni? -nézte a telefonom kíváncsian és egyben szomorúan.
-Egy hangfelvételt.-válaszoltam és már nyomtam is rá az indításra.

Amint vége lett Jin zokogva ölelt magához miközben azt ismételgette, hogy miért ilyen akaratos, hogy nem hallgatta meg párját.

-Yoongi, mit tegyek? Most tuti gyűlöl.
-Nem gyűlöl. Menj lent van a konyhában.
-Rendben, és nagyon szépen köszönöm, hogy felnyitottad a szemem.
-Szóra sem érdemes. Most viszont rohanj a te Rómeódhoz.-paskoltam meg hátát.

[ Jin ]

Nagyon hálás vagyok most Yoonginak, hogy képes volt felvenni a beszélgetésük csak azért, hogy kibékültjünk Nammal.

Halkan lementem a konyhába ahol tényleg ott ült párom. Hátulról átöleltem mire megugrott.

-Annyira sajnálom Namci, hogy nem hallgattalak meg. Yoongi felvette a beszélgetést és megmutatta. Tényleg annyira de annyira sajnálom. Ugye alszol velem?-néztem rá remenykedően és szomorúan.
-Persze, hogy alszom veled Jinnie. Viszont ígérd meg, hogy el jössz velem az esküvőre.
-Megígérem.

Halika! Remélem tetszett 😅 Igen megjelent a Namjin páros. Viszont van egy bejelenteni valóm. Hamarosan vége a könyvnek 😢 Ha minden jól megy akkor 40 részig megyek el. Igazából én már rég lezártam volna a történetet csak miatatok olvasók miatt folytattam 😅 Viszont amit befejeztem ezt a történetet el szeretnék kezdeni egy újat méghozzá Taemin könyvet. Remélem arra is kíváncsiak lesztek ☺
A szeretet legyen veletek <3 <3

Bandán belüli szerelem |Taegi f.f| ✅Where stories live. Discover now