29. Megtettem

426 27 23
                                    

[ Yoongi ]

Felkeltem újra körbe néztem de Taehyung sehol sem volt.
Tuti csak sajnálatból csókolt meg. Most tuti undorodik tőlem azért hagyott egyedül.

Aztán meghallottam ahogy édesen nevet Jiminnel. Tuti, hogy ő tetszik neki. Teljesen össze illenek és Jimin nagyon rendes srác.

Ha ő mást szert akkor nyugodtan meghalhatok. Miatta dobog még a szívem.

Elmentem a fürdőbe és egy pengével tértem vissza a szobába. Leültem a sarokba és elkezdtem húzgálni a karomon az éles tárgyat.

De mikor realizáltam a helyzetet már késő volt. Megtettem...Újra megvágtam magam pedig megígértem, hogy többet nem fogom ezt tenni. Elkezdtem zokogni. Majd lábdobogás csapta meg a fülem. Kivágódott az ajtó és Taehyung guggolt le elém.
Ellátta a vágásokat. Én pedig szorosan hozzábújtam.

-Miért? Miért hagytál magamra?-kérdeztem és újabb zokogásba kezdtem.
-Én nem akartam. Csak nem szerettelek volna felkelteni.
-Fiúk ti együtt vagytok?-kérdezte izgatottan Jimin.
-N... -kezdtem el de TaeTae közbe vágott.
-Igen.-Mondta mosolyogva.
-Most már látom nem vagy te szívtelen Yoongi.-intézte felém szavait Jungkook.
-Csak magányos aki kevés szeretetet kapott.-folytatta Hoseok.
-Ha nem bánjátok szeretnék Yoongival négyszemközt beszélni.-szólalt meg Taehyung.
-Csak nyugodtan már itt sem vagyunk.-azzal kimentem a szobából és hallottam ahogy lemennek a lépcsőn.

TaeTae felemelt majd leültetett az ágyra. Leült mellém és jó szorosan karjaiba zárt és elkezdett sírni. Meg bántottam? Nem szeretem sírni látni. A mosolygás jobban áll neki.

-Jaj Taehyung, ne sírj. Én csináltam valamit?-kérdeztem aggódva.
-Nem csináltál semmi olyat... De kérlek ne vágd meg magad ismét. Nagyon szeretlek.-mondta mosolyogva. Én pedig letöröltem könnyeit.
-Kérdezhetek valamit?-néztem rá félve.
-Persze, hallgatlak.
-Miért mondtad azt, hogy együtt vagyunk?
-Mindjárt megtudod...-értetlenül néztem rá majd egy kis dobozkát vett elő amit aztán átnyújtott nekem.

Leemeltem a tetejét majd egy pár két volt benne az együtt töltött időkről. Mikor segítettem a szatyrokat haza segíteni de én elestem és felsegített. Mikor náluk voltam és a fa alatt beszélgettünk. De még arról is volt amikor azt erdőben randiztunk és a hátán cipelt haza. Ehhez hasonló képek voltak a dobozban. majd észrevettem egy levelet. Azt kibontva olvastam el a szöveget.

"Min Yoongi leszel a barátom?"

Ezt a sort elolvasva egyből  ránéztem és előttem állt egy csokor fűvel a kezében. Na jó csak szórakozok, rózsa csokor volt nem fű.

-Igen leszek te Hinata utánzat. ( Engem tökre rá emlékeztet néha taehyung XD )

Nem válaszolt csak elkezdett közeledni. Én lehunytam a szemeim viszont nem csókolt meg csak elkezdett kuncogni. Kinyitva szemeim durcásan néztem rá. Ő folytatta a nevetést de miután abba hagyta végre megkaptam azt amit szerettem volna. Megcsókolt.

A csókunkat az zavarta meg, hogy Taehyung telefonja jelzett, hogy üzenete érkezett. Kérdőn rám nézett én pedig egy bólintással válaszoltam a fel nem tett kérdésére.

[ Taehyung ]

Yoongi engedélyével megnéztem milyen üzenetem érkezett. Az EXO srácok írtak.

 Az EXO srácok írtak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután letettem a telefont gyorsan átöltöztem egy elegánsabb ruhába

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután letettem a telefont gyorsan átöltöztem egy elegánsabb ruhába.

Miután letettem a telefont gyorsan átöltöztem egy elegánsabb ruhába

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Yoongi, nekem most el kell mennem. Kérlek ne csinálj semmi hülyeséget. Pár óra múlva jövök.
-Taehyung?-szólított meg. Mire én kérdőn néztem rá.
-Oda adod az egyik pulcsid?
-Persze.-odamentem a szekrényhez és kivettem a kedvencemet majd oda adtam neki ő pedig elkezdte ölelgetni.
-Most viszont sietnem kell. Majd jövök.-adtam puszit a fejére majd már siettem is a bejárathoz.

Gyorsan felhúztam a cipőm és felvettem a zakómat és már indultam volna mikor valaki megszólított.

-Hova mész Taehyung?-kérdezte Hobi.
-Nem mondhatom meg viszont sietnem kell.-mondtam és már szaladtam is a két utcával arrébb lévő kávézóhoz. Amint beértem meg is láttam az ablak melletti asztalnál a srácokat. Egyből feléjük vettem az irányt majd leültem volna ha egy test nem csapódik nekem. Persze, hogy Chanyeol volt.

-Szia Taehyung!-köszönt mindenki.
-Sziasztok fiúk!
-Köszi, hogy eljöttél.-mondta Suho.
-Máskor is.
-Egyébként mi történt a két nap alatt?-kérdezte izgatottan Xiumin.
-Képzeljétek, össze jöttem Yoongival.-mondtam miközben úgy mosolyogtam mint aki szívott.
-Gratulálunk!
-És mikor kéred meg a kezét?-kérdezte Baekhyun. Jaj ez a gyerek.
-Majd egyszer biztos. Viszont veletek mi a helyzet?-kérdeztem meg a közte és Chanyeol közti kapcsolatot.
-Hhhh...Semmi.-kezdte egy nagy sóhajjal.
-Majd segítünk.-mondta Kyungsoo.
-Köszi srácok. Mi lenne ha mindennap találkoznánk?-kérdezte Sehun.
-Oké.-egyeztünk bele.
-De Taehyung ha nem tudnál jönni akkor szólj.
-Rendben.

Nagyon jót beszélgettünk. Közben próbáltuk valahogy össze sodorni Chan és Baek útját. Mind pontosan tudjuk mind a kettőnek tetszik a másik csak nem mernek lépni. És ezért vagyunk mi a felmentő sereg. Igazából ezért is mondta Sehun, hogy találkozzunk mindennap.

Mikor már zárt a kávézó elköszöntünk egymástól és mindenki ment a dormjába. Én is pontosan így tettem. Amint megérkeztem halkan bementem és a szobám felé vettem az irányt. Yoongi éppen a ruháimat próbálgatta mikor beléptem. Nem vett észre így mögé settenkedve hátulról átöleltem és az ijedségtől meg is ugrott szegény.

-Haza értem. Egyébként tetszik rajtad a ruhám.-mondtam egy perverz mosollyal az arcomon.
-Perverz Taehyungie.-mondta durcásan miközben az arca felvette a piros árnyalatot.

Még egy ideig zavarba hoztam a bókjaimmal. Majd egymás után elmentünk zuhanyozni majd egymást ölelve aludtunk el.

Halika! Itt is lennék az új résszel. Remélem tetszett. Drága barátnőm miatt lett sokkal hosszabb rész :D És innen is gratulálok  @KimLara93 ! A szeretet legyen veletek <3 3

Bandán belüli szerelem |Taegi f.f| ✅Where stories live. Discover now