Már a padon ültünk egy ideje és azt vettem észre hogy Yoongs elaludt. Ugyanis a feje a vállamon koppant. Nem telt el sok idő mikor hirtelen elkezdett fújni a szél és az ég is be borult. A virágok össze csukódtak és a nap is elbújt a felhők mögött. Ami azt jelentette hogy itt bizony nagy vihar lesz nemsokára. A pulcsit amit hoztam magammal rá terítettem az alvó fiúra majd mint a kis gyerekeket felvettem a kezemben ezáltal feje továbbra is vállamon pihent. Elkezdtem vissza fele sétálni. Nem telt el két perc már el is kezdett zuhogni az eső.
Így már futva folytattam az utunkat. Nem tudom hogy tud Yoongi ilyen mélyen aludni de hogy semmire sem kelt fel. Az biztos. Kiértem az erdőből majd bementem a legközelebbi boltba. És elő vettem telefonom majd tárcsáztam anya számát. Nem is vártam sokáig föl is vette.Szia kicsim mondjad.-szólt bele először anya.
Szia anya. Ugye otthon vagy már?
Igen, menjek értetek?-honnan tudta hogy van velem valaki. Na majd erről beszélek vele.
Az jó lenne. Az erdő közelében van egy bolt ott vagyunk bent.
Rendben már indulok is.
Oké, köszi anyu.
Máskor is.-mondta és azzal le is tette.----Otthon----
Éppen a szobámban vagyok Yoongival mert nem tudom hogy hol lakik így arra jutottunk anyuval hogy nálunk alszik.
Csak ő erről nem tud mert azóta is alszik. Most éppenséggel az ágyamban. Én és Bona együtt alszunk majd a kanapén mert szerencsére kihúzható. Apáék hamarosan mennek el munka ügyben Japánba tehát miénk a ház. Át öltöztettem Yoongst az egyik pizsamámban. Persze erre megint nem kelt fel. Eskü ha unicornis apokalipszis lenne akkor sem ébredne fel. Én is és Bona is át öltöztünk. Majd a nappaliba lefeküdtünk aludni mert már késő volt.
Anyuval megbeszéltem hogy holnap nem maradhatnék-e itthon szerencsére bele egyezett. Szóval nem kell korán keljünk.[ Yoongi ]
----Reggel----
Mikor kinyitottam a szemem azt sem tudtam hogy hol vagyok. Szó szerint. Aztán beugrott hogy voltam már egyszer itt. Szóval most Taehyung szobájában vagyok. De hol van ő? És ki öltöztetett át? Aj ez olyan kínos ha Taehyung volt. Mert akkor látta a szexy Csillámfaszlámás alsómat. (Itt nem tudom mit éreztem 😂)
Kikeltem az ágyból majd elindultam le a lépcsőn. A felénél voltam mikor meg láttam...(Ez a legmenőbb amit eddig láttam 😂)
Halika! Jaj de gonosz vagyok már megint 😈 De én ilyen vagyok 😅 A szeretet legyen veletek <3 <3
Új részek minden hétfőn, szerdán és pénteken :)
ESTÁS LEYENDO
Bandán belüli szerelem |Taegi f.f| ✅
FanficA történet a BTS bandáról fog szólni. A történet elején még nincs meg a banda. A történetben két fiú szerelmesek lesznek egymásba de vajon, hogy fog hatni a bandára? Jól vagy rosszul? A többi a könyvből kiderül. ⚠Warning⚠ ⚠boyxboy⚠ ⚠Trágár szavak⚠