27. 😏😏

439 28 5
                                    

Szolgálati közlemény!
A történetben fontos lesz hogy a szobák hangszigeteltek.
Tehát ha például kiabálnak azt a többiek nem fogják hallani.

[ Taehyung ]

Amint beléptem a szobámba becsuktam magam mögött az ajtót. Leültem az ágyamra és jobban szemügyre vettem a "vendégemet". Hirtelen csapot fejbe a felismerés ahogy rá jöttem nem más fekszik előttem mint Min Másokkalbunkóvagyokdetekivételvagy Yoongi.

Már majdnem elaludtam mikor Yoongs elkezdett mocorogni és kapkodva vette az éltető oxigént. Már vissza állt a légzése viszont elkezdett ijedten mondani valamit.

-Ne, ne hagyj magamra!-már a szeméből könnyek szöktek ki.
-Szükségem van rád!-fel álltam (Nem úgy te kis huncut 😏) oda sétáltam hozzá és le ültem mellé.
-TAEHYUNG!-kiabált és még csukott szemmel felült, én pedig picit sokkosan karjaimban zártam törékeny testét. Kis idő után vissza ölelt majd kitört belőle a zokozás.

-Nyugi, itt vagyok. Nem megyek el.-mondtam nyugodt hangon, de belül a szívem szakadt meg.
-Taehyung, tényleg te vagy az?-nézett szemembe.
-Igen, én vagyok.
-Annyira hiányoztál.-majd hirtelen puha ajkait éreztem meg sajátomon. Yoongi meg csókolt! Pár másodperc után mikor észbe kaptam vissza csókoltam. Mikor már elfogyott a levegőnk. Elváltunk egymástól.

-Én annyira saj...-nem hagytam, hogy befejezze ajkaira tapadtam.
-Ne sajnáld azt amit mind ketten akartunk.-súgtam ajkaink közé.

Halika! Na, hogy tetszett? Igen picit hamar jött ez az egész 😅 Azért remélem hogy megleptelek ezzel titeket 😁
A szeretet legyen veletek <3 <3

Bandán belüli szerelem |Taegi f.f| ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora