30.

359 23 9
                                    

[ Taehyung ]

---pár hónappal később---

A srácokkal azóta is folyamatosan találkozom. Chanyeol és Baekhyun végre össze jöttek a segítségemmel. De persze a többi csapattársuk is segített. Yoongival nagyon szoros lett a kapcsolatunk és ezt a fiúk is tudják. Mindig kérdezgetik mi történt velünk, hogy vagyunk. Pár találkozás után végül elmondtam Yoonginak hova járkálok el. Ma kivételesen csak Channal fogok találkozni. Elvisz engem kajálni ezzel megköszönve a sok segítséget. De előre leszögezném nem randi csak baráti találka.

Ahogy fel öltöztem el köszöntem Yoongitól aki mint egy gyerek úgy ölelgetett. Nagy nehezen elengedett majd indultam is. Egész úton olyan érzésem volt mint akit figyelnek. Nem törődve vele mentem tovább. Amint megérkeztem a kávézó elé Chan már ott várt. Amint meglátott odajött hozzám és szokásosan jó szorosan karjaiba zárt.

Bementünk és le ültünk az ablak melletti asztalhoz. Bár minek is mondom mindig oda ülünk.

-Nagyon szép köszönöm, hogy segítettél összehozni minket.-mondta hálálkodva Chan.
-Semmiség. Majd mehetünk dupla randira.-húzogadtam a szemöldököm.
-Még megbeszélem Baekhyunnal.
-Rendben nekem is meg kell Yoongival.

Eléggé sokáig beszélgettünk és már csak azt vettük észre, hogy már sötét van. A telefonom le volt némítva így nem hallottam mikor Yoongi hívott. Pontosan 23 nem fogadott hívásom volt tőle.

Chantól gyorsan el köszöntem és sprinteltem egészen hazáig. Amint beléptem a házban egy hatalmas pofont kaptam. Mégpedig Hobi-tól.

Halika! Szerintetek miért pofozta fel? Mi lehetett az oka? A szeretet legyen veletek <3 <3

Bandán belüli szerelem |Taegi f.f| ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora