35.

324 20 7
                                    

[ Taehyung ]

Sietve rohantunk a kórház 3. emelet  247-es szobája felé. A szoba elé érve meg is láttam drága barátomat miközben az egereket itatja.
Leültem mellé ő pedig azonnal át ölelt.

-Taehyungie, szerinted rendben lesz?-kérdezte zokogva.
-Biztosan. Be lehet hozzá menni?
-Nem, éppen vizsgálja az orvos.
-Értem. Figyelj Channie ők itt a barátaim.-mutattam a hátam mögé.
-Sziasztok! Park Chanyeol.-bicentett majd újra nekiállt ölelgetni. Miután a többiek is bemutatkoztak.
-Végre láthatlak személyesen Yoongi.-mondta egy apró mosollyal az arcán Chan.
-Szóval már láttál? -tűnődött el párom.
-Persze, TaeTae mutatott rólad képet még mikor megismertem.
-Értem. Örülök, hogy megismertelek.

Egy ideig beszélgettünk majd kilépett a szobából az orvos.

-Jó napot doktor úr. Hogy van Baek? Be lehet menni?-halmozta el kérdéseivel barátom.
-Jól van. Be lehet menni. Ha minden jól megy pár nap és fel kel.
-Nagyon szépen köszönöm.-hajolt meg és ölelt meg boldogságában.

Be mentünk a szobába ahol Baekhyun feküdt. Mindannyian be mentünk és le ültünk körbe.

-Jaj kicsim.. Remélem, hogy hamar felkelsz. Hiányzol nagyon. Így ki csókol meg engem?-beszélt az ágyon fekvőhöz Chanyeol.
-Majd én megcsókollak te idióta.-kezdtem el poénkodni amit Yoongi és Chan is nevetni kezdett. Yoongi azért mert tudta, hogy nem csalnám meg. Chanyeol pedig mert.. Bolond szegény.
-Inkább Yoongit. Majd megkérem Sehunt.-mondta ő is nevetve.
-Tényleg, a többiek?-néztem rá.
-Otthon. Nem akartam, hogy be jöjjenek.

Éreztem, hogy valaki meg bökdösi a vállam. Hátra néztem és Hobit véltem felfedezni aki az ajtóra mutatott, hogy menjünk ki. Fel álltam és követtem.

-Mit szeretnél Hobi?
-Szóval újra bocsánatot szeretnék kérni. Azt hittem, hogy te és Chanyeol együtt vagytok úgy, hogy neked ott van Yoongi.
-Dehogy is. Csak a legjobb barátom. Egyébként is neki pedig ott van Baekhyun. Miért gondoltad ezt?
-Láttalak titeket ölelkezni.
-Oo.. Szóval te követtél. Csak elhívott vacsizni köszönet képpen, hogy segítettem összehozni Baekhyunnal.
-Szörnyű ember vagyok. Sajnálom.
-Semmi baj. Na de menjünk vissza.

Halika! Igen Hobi és Taehyung ténylegesen kibékültek és megbeszélték a problémát. Sietek a kövi résszel. A szeretet legyen veletek <3 <3

Bandán belüli szerelem |Taegi f.f| ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora