*Néhány nappal később*
[ Yoongi ]
Ma megyünk Japánban ugyanis koncertünk lesz. Már izgatottan várom. És hogy miért? Mert le szeretnék feküdni Taehyunggal. Igaz nagyon nagyon félek. ( 25. részt érdemes újra olvasni ha nem emlékszel miért)
Amint meg reggeliztünk már indultunk is a reptérre. Mihelyt oda értünk a nagy tömeg fogadott mint mindig. A testőrein át törték nekünk az utat majd felszálltunk a gépre.
A pár órás út hamar eltelt. Igazából én végig aludtam vagy zenét hallgattam ahogy a többiek is.
A szálláshoz érkezve eldöntöttük ki kivel. Én egyértelműen Taehyunggal kerültem össze. Namjoon Jinnel, Jimin Jungkookkal, Hoseok pedig egyedül.
Már a sminkesek csinálják a sminkeink. Amint kész lettek mentünk is a színpadhoz.
Felcsendült a Fire dallama és elkezdtünk felemelkedni.Végig táncoltuk az egészet majd jöttek sorban a számok. Az Armyk velünk együtt énekeltek ami ilyenkor nagyon boldoggá tesz.
A koncert mihelyt végetért át öltözve indultuk vissza a szállásra.
Mindenki ment a saját szobájába és ettünk.Kopogás zavarta meg a csendet. Az ajtóhoz lépve kinyitottam és Namjoon állt előttem.
-Szia Yoongi! Jöttök velünk várost nézni?
-Nem, nagyon fáradtak vagyunk.-hazudtam mert mást terveztem ugye.
-Rendben. Akkor csak ketten maradtok itt. Mi a többiekkel elmegyünk.
-Oké, szia.-be csuktam az ajtót és Taehyungot véltem felfedezni.-Yoongi, miért mondtad, hogy fáradtak vagyunk?
-Mert mást terveztem.Az ágyhoz vezettem majd rá löktem és mellé feküdtem.
-Taehyung...
-Igen?-nézett szemembe.
-Szeretkezel velem? -kérdeztem ő pedig csak zavartan nézett rám.
-De Yoongi...Tudom, hogy félsz a régen történtek miatt.
-TaeTae, tudni szeretném milyen érzés.
-Rendben. Óvatos leszek.Halika! Nem, nem. Nem fogok 18+ részt írni. 1. Fiatal vagyok én ehhez. 2. Egy történet nem csak akkor történet ha van benne. 3. Általában wattpadon sok 13 éves olvas.
Én mindig azon gondolkozom miért kell 10-13 évesnek 18+ írni. Mert igen láttam 10 évestől is bl könyvet.
Én úgy vagyok vele, hogy nem arról szól a történet. Én mindig csak megemlítem, hogy megtörtént és akkor az úgy jól van. Nem folyok bele a részletekbe. Csak ennyit akartam.
A szeretet legyen veletek <3 <3
YOU ARE READING
Bandán belüli szerelem |Taegi f.f| ✅
FanfictionA történet a BTS bandáról fog szólni. A történet elején még nincs meg a banda. A történetben két fiú szerelmesek lesznek egymásba de vajon, hogy fog hatni a bandára? Jól vagy rosszul? A többi a könyvből kiderül. ⚠Warning⚠ ⚠boyxboy⚠ ⚠Trágár szavak⚠