Ważne informacje!!!

470 23 1
                                    

MikoYuu: Witam wszystkich serdecznie w mojej drugiej publikacji. Tym razem będzie to historia miłosna między Madarą a OC. Więc poznajcie główną bohaterkę.

Mikoto Senju

Wiek: 23 lata

Wzrost: 160 cm

Waga: 56 kg

Charakter:

Na ogół, Mikoto to dosyć przyjazna dziewczyna. Często chodzi po terenu klanu uśmiechnięta i wesoło wita się ze znajomymi. Szanuję osoby starsze i docenia pracę oraz wysiłek innych ludzi (oczywiście istnieją wyjątki). Jest dosyć czuła w stosunku do swoich braci oraz zwierząt. Kocha spędzać dni nad książkami o psychologii u siebie na podwórku i napawać się przepięknym widokiem na gęsty las.
Cóż, na pierwszy rzut oka, można stwierdzić iż to anioł wcielony. Jednakże pod maską miłej i uczciwej osoby, znajduje się prawdziwy manipulator, który uważa iż może korzystać ze wszystkich środków aby osiągnąć cel. Nie rzadko sięga do swoich umiejętności aby wyciągać z ludzi potrzebne informacje.
Na szczęście, Mikoto jest świadoma zagrożenie z którym wiążą się podobne umiejętności. Właśnie dlatego dziewczyna pilnuje, aby jeśli juz manipulować, to w korzystnych celach

Randomowe info/cytaty:

Młodsza siostra Hashiramy oraz Tobiramy
Kocha letnie ulewy deszczu
Nie cierpi gorącej czekolady. Uważa ją za zbyt słodką
Dosyć dziecinnie uśmiecha się
• "Sen? A, to coś takiego istnieje?"
• "Co było, to było, teraz najważniejsze, aby nie zjebać przyszłości"
• "Nie ważne ile ludzi zginie w mękach od moich rąk. Będę zabijać dopóki to zapewnia bezpieczeństwo moim bliskim"

Żywioły:

Uwolnienie wody
Uwolnienie ziemi
Uwolnienie lian oraz kwiatów

Wygląd:

MikoYuu: Ogólnie, to nie miałam ochoty opisywać wygląd, więc macie taki szybki art

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

MikoYuu: Ogólnie, to nie miałam ochoty opisywać wygląd, więc macie taki szybki art.

Mikoto: Wiesz, że jesteś strasznie leniwa?

MikoYuu: Ależ oczywiście *szczerzy się jak Naruto do ramenu*

Mikoto: *patrzy się z zażenowaniem i po chwili odchodzi*

MikoYuu: Khem... Mam jeszcze jedną ważną informację. Na potrzebę tej historii w rodzeństwie nie będzie dwóch braci, którzy w oryginale tam byli. Czyli będą po prostu Hashirama oraz Tobirama.

A jak na razie to tyle. Zapraszam do czytania^^

Po dwóch stronach wojnyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz