Shot dla AgnieszkaSzyplik
Kompletnie nie miałam pomysłu na ten shot, ale dzięki piosenką (i jednej książce) jakoś on powstał.
Mam nadzieję że ci się spodoba.Przypis:
[T.I] - twoje imię
[T.W] - twój wiek
[I T.P] - imię twojej przyjaciółki☪️☪️☪️☪️☪️☪️☪️☪️☪️☪️☪️☪️
Dzisiaj jest dzień moich [T.W] urodzin i z tej okazji moja przyjaciółka [I.T.P] zabiera mnie na koncert zespołu Eddsworld gdzie zobaczę mojego idola TORDA. * Bożeee jestem taka szczęśliwa, że będę mogła go spotkać na żywo, przytulić i zrobić sobie z nim zdjęcie* (Skopiowałam.To.Od.Bars.And.Melody.Nie.Bijcie).
Gdy skończyłam uśmiechać się do siebie to wstałam z łóżka, podeszłam do szuflady i wyciągłam z niej bieliznę i poszłam do łazienki na ,,krótką" kąpiel. Miałam jeszcze dużo czasu bo koncert zaczynał się dopiero o 18. Gdy z niej wyszłam to podeszłam do szafy (Masz osobistą łazienkę jak by co) i wyciągałam z niej ten zestaw:(Jeśli nie podoba ci się ten zestaw to możesz wymyślić sobie co tylko chcesz)
Gdy się już ubrałam to podeszłam do toaletki i pomalowałam się tak :A włosy rosczesałam i pozostawiłam rozpuszczone(WiemKreatywnie).
Gdy już skończyłam spojrzałam na godzinę i okazało się że jest już 15 *Ta wariatka powinna za niedługo tutaj być* gdy to powiedziałam usłyszałam dzwonek do drzwi *O wilku mowa* powiedziałam w myślach i poszłam otworzyć [I.T.P] drzwi.
-Siemka i wszystkiego najlepszego - powiedziała i podała mi prezent. Szczerze to zaskoczyła mnie tym prezentem bo kupiła bilet na koncert dla mnie i dla siebie a uwierzcie do naj tańszych one nie należą.
-Hejka i dziękuję ale wiesz że nie musiałaś mi kupować prezentu, już i tak wykosztowałaś się za bilety - powiedziałam i wpuściłam ją do domu.-Spokojnie starzy zapłacili za bilety więc było mnie stać by kupić ci prezent - powiedziała i poszła do kuchni pewnie po ciasto urodzinowe które jej zostawiłam.
-Ojj nie ładnie tak rodziców wykorzystywać - powiedziałam i położyłam prezent na wysepce kuchennej i podeszłam do lodówki i wyciągałam z niej ciasto:
(Przez to że rodzice mówią że jestem dzieciakiem to dam takie ciasta)
CZYTASZ
𝙾𝚗𝚎-𝚂𝚑𝚘𝚝𝚢 𝚉 𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚒 𝚗𝚒𝚎 𝚝𝚢𝚕𝚔𝚘 🔒
De Todo🔓 - 𝘡𝘢𝘮𝘰𝘸𝘪𝘦𝘯𝘪𝘢 𝘰𝘵𝘸𝘢𝘳𝘵𝘦 🔒 - 𝘡𝘢𝘮𝘰𝘸𝘪𝘦𝘯𝘪𝘢 𝘻𝘢𝘮𝘬𝘯𝘪𝘦𝘵𝘦 🔏 - 𝘡𝘢𝘸𝘪𝘦𝘴𝘻𝘰𝘯𝘦 ✍ - 𝘒𝘰𝘳𝘦𝘬𝘵𝘢 𝘳𝘰𝘻𝘥𝘻𝘪𝘢𝘭𝘰𝘸 𝘞𝘴𝘻𝘺𝘴𝘵𝘬𝘰 𝘫𝘦𝘴𝘵 𝘯𝘢𝘱𝘪𝘴𝘢𝘯𝘦 𝘸 𝘱𝘪𝘦𝘳𝘸𝘴𝘻𝘺𝘮 𝘳𝘰𝘻𝘥𝘻𝘪𝘢𝘭𝘦 #1 - 𝘔𝘪...