Shot dla Asui_Tsu mam nadzieję że ci się spodoba ^_^.
Przypis:
[T.I] - Twoje imię
[T.Z.P.S] - Twój znienawidzony przedmiot szkolny
[U.K] - ulubiony kolor
[D.U.K] - drugi ulubiony kolor°.✩┈┈∘*┈🌙┈*∘┈┈✩.°
-Yashiro, jak myślisz ta plotka o Hanako-san z łazienki jest prawdziwa? - spytałaś się swojej przyjaciółki idąc w stronę klasy.
-Nie jestem pewna, ale możemy to spraw... - nie dokończyła ponieważ przerwał jej dzwonek na lekcję - sprawdzić na przerwie.
-Oczywiście - gdy to powiedziałaś uśmiechnęłaś się i weszłaś do klasy zajmując swoje miejsce, czyli ostatnia ławka koło okna (ja zazwyczaj tak siadam bo jak usiądę się bliżej to nauczyciele się mnie o wszystko czepiają). Gdy zajęłaś już swoje miejsce to po chwili do klasy weszła nauczycielka od [T.Z.P.S]. *Bożeee oby ta lekcja szybko minęła* pomyślałaś.
🔪(TimeSkip przed końcem lekcji)🔪
[T.I] P.O.V
Gdy do końca lekcji zostało z 7 minut, a ja nie przejmując się tym odwróciłam głowę w stronę okna i myślałam nad hm... szczerze to nad niczym konkretnym. Ale moje myśli przerwała pani.
-[T.I] może ty nam powiesz o co w tym chodzi? - spytała kobieta wrednie się uśmiechając.
-Emm...a d-dlaczego akurat ja? - spytałam się karcąc siebie w myślach za powiedzenie tego.
-A dlaczego niby nie ty? Jakaś wyjątkowa jesteś czy co? - odpowiedziała pytaniem na pytanie.
-Emm..- twoją wypowiedź przerwał dzwonek na przerwę, który był i też twoim zbawicielem.
-Do dobrze, tym razem ci się upiekło, ale następnym razem ci nie odpuszczę, a teraz do widzenia - powiedziała i wyszła z klasy.
-[T.I]- chann! - krzyknęła Yashiro biegnąc w twoją stronę. - Ty to masz farta. - powiedziała i uśmiechnęła się w twoją stronę.
-Heh jak to mówią ,,Głupi ma zawsze szczęście" (nie chciałam nikogo urazić jak by co)- powiedziałaś i zaśmiałaś się lekko.
-Ojj nie przesadzaj, nie jesteś głupia. - gdy to powiedziała, wyszłyście z klasy i zaczełyście kierować się w stronę starego budynku na trzecie piętro.
Idąc tam, Nene obracała się cały czas patrząc czy ktoś za nami nie idzie. Szczerze, ja miałam na to wywalone, czy ktoś idzie czy nie.
-[T.I]-chan,a o co poprosisz Hanako-san jak już ,,Ją" przyzwiemy? - spytała się niższa od ciebie dziewczyna (Ją dlatego bo mówi się że Hanako-kun to dziewczyna( Kamcia bawi i uczy)).
-Szczere, nie zastanawiałam się nad tym, a ty, o co ją poprosisz? - spytałaś się jej.
-M-może to głupie ale chcę by Minamoto-senpai mnie pokochał. - powiedziała rumieniąc się.
-Ahh, żeby to było jeszcze takie proste. - powiedziałam i zaczęłam zastanawiać się o co ją poproszę. *Może o coś ładnego? Nieee. Może bym wyglądała o wiele lepiej (jeśli jesteś ładna to przepraszam ale na potrzebę shot'a to napiszę) Noo, to jest już lepsze, ale nadal nie. Ehhh skup się, skup się. Czego ci najbardziej brakuje?! Hmm... c-chyba brakuje mi ,,Kogoś" z kim będę mogła spędzać każdą chwilę, z kim będę mogła dzielić się moimi uczuciami, brakuje mi kogoś do pokochania. Czyli wychodzi na to że poproszę o to samo co Nene-chan.*
Gdy skończyłam rozmyślać, to zauważyłam że jesteśmy na miejscu.
-To w której kabinie ma być ta Hanako? - spytałam się.
CZYTASZ
𝙾𝚗𝚎-𝚂𝚑𝚘𝚝𝚢 𝚉 𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚒 𝚗𝚒𝚎 𝚝𝚢𝚕𝚔𝚘 🔒
De Todo🔓 - 𝘡𝘢𝘮𝘰𝘸𝘪𝘦𝘯𝘪𝘢 𝘰𝘵𝘸𝘢𝘳𝘵𝘦 🔒 - 𝘡𝘢𝘮𝘰𝘸𝘪𝘦𝘯𝘪𝘢 𝘻𝘢𝘮𝘬𝘯𝘪𝘦𝘵𝘦 🔏 - 𝘡𝘢𝘸𝘪𝘦𝘴𝘻𝘰𝘯𝘦 ✍ - 𝘒𝘰𝘳𝘦𝘬𝘵𝘢 𝘳𝘰𝘻𝘥𝘻𝘪𝘢𝘭𝘰𝘸 𝘞𝘴𝘻𝘺𝘴𝘵𝘬𝘰 𝘫𝘦𝘴𝘵 𝘯𝘢𝘱𝘪𝘴𝘢𝘯𝘦 𝘸 𝘱𝘪𝘦𝘳𝘸𝘴𝘻𝘺𝘮 𝘳𝘰𝘻𝘥𝘻𝘪𝘢𝘭𝘦 #1 - 𝘔𝘪...