Αφού κράξαμε λίγο με την κολλητή μου ! Όπως πάντα ! Πήγαμε στην σκηνή για να ετοιμαστούμε για το βράδυ γιατί είχε πάει 7 η ώρα και ο κόσμος θα ερχόταν στις 9 οπότε δεν θα μπορούσαμε να ντυθούμε τότε .
Φορέσαμε από κάτω μαγιό γιατί κατά 90% μας βλέπω να κολυμπάμε στο ποτάμι μεθυσμένες αλλά ας μην τα σκέφτομαι τώρα αυτά !
Εγώ έβαλα αυτά⬇️Αφού ετοιμαστήκαμε βγήκαμε έξω να βρούμε κάποιο γνωστό και να περάσει λίγο η ώρα ! Βγάλαμε κανένα στορυ και πήγαμε να βρούμε τι ποτά θα πάρουμε !
Συναντήσαμε πολλά γνωστά άτομα από το σχολείο και όχι μόνο ! Η ώρα πλέον είχε πάει 9:15 αρκετός κόσμος είχε μαζευτεί αν και οι τραγουδιστές βγαίνανε στην σκηνή κατά τις 10 το λιγότερο ! Αλλά δεν τους αδικώ γιατί σήμερα θα ερχόταν ο Οικονομόπουλος ! Ήταν πρώτη φορά που θα ερχόταν στον Έβρο ! ( Το σκηνικό διαδραματίζεται στον Έβρο όπως και όλη η ιστορία)
Εγώ αποφάσισα να πιω μια μπύρα οπότε οπότε την άνοιξα και ξεκίνησα να πίνω . Μέχρι που ένα χέρι ακούμπησε τον ώμο μου.Εγώ γύρισα να δω ποιος είναι και είδα τον Άλεξ !
- Εσύ δεν είχες πει πως δεν θα έρθεις ; τον ρώτησα
- Ναι αλλά άλλαξα γνώμη και άσε τώρα εμένα εσύ γιατί πίνεις μπύρα ! Δεν είπαμε όχι αλκοόλ ! Και ακόμα δεν έχει ξεκινήσει καν η συναυλία ! Λυδία δεν θα τα πάμε καθόλου καλά να το ξέρεις ! Μου είπε νευριασμένος- Ρε Άλεξ είμαι 17 χρόνων φτάνει πια ! Είπα με νεύρο
- Δίκιο έχει άσε την κοπέλα να πιει μια μπύρα ! Λέει ένας τύπος πίσω από τον Άλεξ .
- Είδες έχω και την στήριξη του κοινού ! Άντε τώρα ! Είπα με ένα χαμόγελο γιατί ήξερα πως πάλι το δικό μου θα περάσει .- Βασίλη σε παρακαλώ μην λες τέτοια ! Τώρα που το σκέφτομαι δεν σας σύστησα ! Λυδία από δω ο Βασίλης ένας φίλος από το στρατόπεδο . Δεν έχει πολύ καιρό που ήρθε στον Έβρο ! Βασίλη από εδώ η αδερφή μου η Λυδία !
- Χάρηκα είπα και έτεινα το χέρι μου για χειραψία
- Εγώ να δεις , είπε ο Βασίλης και μου έδωσε το χέρι του .- Α αδερφούλα ξέχασα να σου πω πήραμε άδεια με τον Βασίλη από εδώ για όλο το φεστιβάλ . Ελπίζω να χωράμε στην σκηνή σας ! Μου είπε ο αδερφός μου και έχω μείνει παγωτο αυτή τη στιγμή !
- Δδ..δε..δεν πήγα να πω αλλά με πρόλαβε η Κόρτνεϊ
- Μια χαρά χωράνε τα παιδιά είπε ενώ με χτύπησα ελαφρά στο μπράτσο !Αμάν αυτή η κοπέλα ! Όλη την υπόλοιπη ώρα ήταν στον κόσμο της τώρα βρήκε να ξυπνήσει !
Ε
Λ
Ε
Ο
ΣΜια μέρα θα την σκοτώσω να μου το θυμηθείτε ! Από τα χέρια μου θα πάει !
- Ευχαριστούμε είπε ο Άλεξ ενώ του έτρεχαν τα σάλια .
- Άλεξ αγόρι μου μαζέψου λίγο του λέω με αυστηρή φωνή
- Καλά καλά , λέει εκείνος και σπάει το eye contact που είχε με την Κόρτνεϊ !
- Κόρτνεϊ από εδώ ο Βασίλης ένας φίλος ! Είπε και συστήθηκαν με τον φίλο του αδερφού μου
YOU ARE READING
Ένα μόνο καλοκαίρι
FantasyΤι αλλαγές μπορούν να γίνουν μέσα σε μόνο ένα καλοκαίρι; #2 στρατός : 9/7/2020 #3 στρατός :25/11/2020