Part 6

212 15 2
                                    

Δεν μπόρεσα να κοιμηθώ όλο το βράδυ .

Η φωνές των υπολοίπων εκτός σκηνής ήταν ότι χειρότερο . Αλλα και οι φωνές εντός σκηνής ! Ο Άλεξ με την Κόρτνεϊ όλο το βράδυ γλώσσα δεν έβαλαν μέσα . Βράδυ ! Τρόπος του λέγειν.

Ο αδερφός μου να λέει και να ξαναλέει για την ζωή του στο στρατό και η άλλη η ηλίθια να τον κοιτάει λες και είναι ήρωας !

Μεταξύ μας όμως έχει κάνει και αυτός κάτι ! Είναι πολύ καλός στην δουλειά του. Αλλά δεν του το λέω γιατί θα το πάρει πάνω του και θα ψωνιστεί ακόμα παραπάνω !

Τον αγαπώ αλλά πρέπει να παραδεχτώ πως είναι μεγάλο ψώνιο ! Εδώ όταν ήταν τρίτη λυκείου μοίραζε αυτόγραφα στους συμμαθητές του ! Ακόμα τον κοροϊδεύω για αυτό !

Μετά από λίγη ώρα αποφάσισα πως πρέπει να σηκωθώ . Σηκώθηκα και πήγα στην πιο κοντινή βρύση και έπλυνα το πρόσωπό μου . Πήγα ξανά στην σκηνή και άνοιξα την τσάντα μου για να να έβρισκα τι θα έβαζα !

Ήθελα κάτι σε σορτς γιατί είχε πολύ ζέστη ή αλλιώς κάτι σε αέρινο ! Για μπλούζα ήθελα κάτι σε αμάνικο.

Μπήκα μέσα όσο πιο αθόρυβα μπορούσα και άρχισα να ψάχνω !
Το βρήκα θα βάλω το μαύρο τοπ μου με το λευκό μου σορτσάκι ! Μπα άστο καλύτερα ....

Μετά από πολύ κόπο μπόρεσα να βρω τα ρούχα μου ⬇️

Πήρα το κινητό και τα ακουστικά μου και πήγα να κάτσω στην αιώρα που είχαμε στήσει έξω από την σκηνή

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Πήρα το κινητό και τα ακουστικά μου και πήγα να κάτσω στην αιώρα που είχαμε στήσει έξω από την σκηνή

Μπήκα στο φάκελο με τα τραγούδια του Fy .
Για να προετοιμαστώ για σήμερα το βράδυ . Ναι ,σήμερα θα ερχόταν ο Fy!

Εντάξει νομίζω δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει ξετρελαθεί με το φετινό πρόγραμμα του Άρδα (το όνομα του φεστιβάλ είναι συνάντηση νέων Άρδα ) .

Αφού άκουσα όλα τα τραγούδια που είχα αποθηκευμένα σε εκείνο το playlist.

Σηκώθηκα και πήγα να ξυπνήσω τους υπόλοιπους .

Ξέρω γίνομαι κακία 😈

Αλλά ας μην έμπλεκαν μαζί μου ! Αρχικά πήγα να ξυπνήσω τον αδερφό μου ! Και απλά ξεκίνησα να φωνάζω το όνομά του αλλά το βόδι δεν σηκωνόταν οπότε έπρεπε να εφαρμόσω πιο δραστικές λύσεις !

Έτσι λοιπόν πήρα μπουκάλι νερό και το έριξα στο κεφάλι του ! Τι καλή αδερφή😈

Εκείνος σηκώθηκε βρίζοντας έτσι ξύπνησε και τους υπόλοιπους !

- Πας καλά ; Είπε νευριασμένος
- Εντάξει μωρέ λίγο νεράκι είναι ! Είπα χαλαρή

Ο Βασίλης με τον Άλεξ κοιτάχτηκαν μεταξύ τους !

Ωχ ωχ ! Εγώ κατάλαβα πως κάτι ετοιμάζουν έτσι άρχισα να κάνω βήματα προς τα πίσω ! Μέχρι που κάποια στιγμή σηκώνονται και τότε ...run....

Ένα μόνο καλοκαίριWhere stories live. Discover now