part 14

181 17 1
                                    

- εντάξει ηρέμησε θα την κλείσω είπε ενώ είχε παράτησει την προσπάθεια να με πείσει πως έχει δίκιο .

- Λοιπόν θέλεις να σου μαγειρέψω ; Ρώτησα .

- Ας αποχαιρετήσω το σπίτι μου ! Είπε και καλά δραματικά .

-  Αηδίες είπα κάνοντας μια περίεργη φάτσα 

- όταν θα κάψεις το σπίτι να δούμε τι θα πεις ! Είπε γελώντας .

- Και ποιος σου είπε ότι θα κάψω το σπίτι ; Είπα με ειρωνία

- ναι σωστά έχεις σκοπό να κάψεις ολόκληρη την πολυκατοικία .είπε γελώντας

- πολύ αστείο είπα κοιταζοντάς τον

- Λοιπόν εγώ πάω μέσα να βάλω φόρμες γιατί με αυτά που φοράω δεν είμαι άνετα .

- πήγαινε εγώ θα μαγειρέψω . Είπα αποφασισμένη

- καλά πάω . Είπε μπαίνοντας στο δωμάτιό του .

εγώ αποφάσισα να κάνω pancakes γιατί πολύ απλά δεν ήξερα να κάνω κάτι άλλο .

Έτσι λοιπόν αφού βρήκα μια καλή συνταγή από το ίντερνετ άρχισα να ψάχνω τα υλικά .

Πρώτα έπρεπε να βρω τα αβγά , πάλι καλά υπήρχαν στο ψυγείο και δεν έπρεπε να πάω super market για δύο αβγά !

Μέρα έπρεπε να βρω το αλεύρι . Στο πρώτο ντουλάπι δεν είναι , στο δεύτερο δεν είναι , στο τρίτο δεν είναι .

Έχει και πολλά ντουλάπια αυτή η κουζίνα .

Περίμενα λίγο μέχρι να βγει ο μπιλακος από το μπάνιο για να μου πει που είναι το αλεύρι .

Άκουσα την πόρτα του μπάνιου να κλείνει .

-  Βασίλη αγόρι μου που έχεις βάλει το αλεύρι; φώναξα

- Στο πάνω ντουλάπι φώναξε

- Ποιο από όλα τον ρώτησα

- το τέρμα δεξιά μου απάντησε

Και τέλεια δεν φτάνω το τέρμα δεξιά ντουλάπι .

Σωστά με το 1,60 δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα .
Οπότε πήρα μια καρέκλα και προσπάθησα να φτάσω το αλεύρι . Επιτέλους κατάφερα να το φτάσω κατέβηκα από την καρέκλα και την έβαλα γρήγορα γρήγορα στην θέση της γιατί ξέρω πως αν ο Βασίλης δει την καρέκλα θα καταλάβει τι έγινε και θα με κοροϊδεύει για πολύ καιρό .

Μόλις πάω να βάλω την καρέκλα στην θέση της πετάγεται ο Βασίλης

- σουπιά ήμουν σίγουρος ! Είπε γελώντας

- για ποιο πράγμα είσαι σίγουρος ; Τον ρώτησα κάνοντας πως δεν κατάλαβα για ποιο πράγμα μιλούσε

- ότι δεν φτάνεις ούτε το αλεύρι είπε γελώντας

- μια χαρά το φτάνω του είπα

- ναι και την καρέκλα τι την ήθελες ;

Και τώρα μας πιάσανε για το την ήθελα την καρέκλα είπαμε .

- Εμμ... Εγώ

- ναι είπε ο Βασίλης έχοντας ένα χαμόγελο νικητή στο πρόσωπό του .

- εντάξει κέρδισες είπε σταυρώνοντας τα χέρια μου κάτω από το στήθος και κάνοντας μούτρα .

- Έλα ρε μικρό μην νευριάζεις είπε ο Βασίλης

- δεν γίνεται όλοι να είναι ψηλοί , έξυπνοι και όμορφοι σαν και εμένα πρόσθεσε .

- Εδώ γελάμε είπα και άρχισε να γελάω

- γιατί ; είπε και έγινε σοβαρός μέσα σε δευτερόλεπτα .

- Δεν είσαι και κούκλος  κατέβα από το καλάμι σου . Είπα

- αυτό πόνεσε είπε κρατώντας την και καλά πληγωμένη του καρδιά και ξεκινήσαμε και οι δύο να γελάμε .

Ένα μόνο καλοκαίριWhere stories live. Discover now