Το επόμενο πρωί με ξύπνησε ο Βασίλης πολύ νωρίς γιατί έπρεπε να πάμε πίσω στο στρατόπεδο .
Κατά τις 4 λοιπόν ξυπνήσαμε και πήραμε το δρόμο του γυρισμού.
Μετά από δύο ώρες δρόμο φτάσαμε επιτέλους στο στρατόπεδο.
Πήγαμε κανονικά και οι δύο στις θέσεις χωρίς να καταλάβει κανείς τίποτα αφού ήταν πολύ νωρίς .
Πήγα στο κρεβάτι μου και ξάπλωσα , ενώ παράλληλα σκεφτόμουν που θα πηγαίναμε διακοπές φέτος .
Υπάρχει μια περίπτωση να πάμε και Θάσο ή Σαντορίνη .
Στην Σαντορίνη έχει υπέροχο ηλιοβασίλεμα και πάρτι .
Στην Θάσο δεν θα έχει τόσο πολύ κόσμο , θα είναι ήρεμα χωρίς δυνατή μουσική και πολλά ποτά .
Από τις σκέψεις μου με έβγαλε ο Βασίλης ο οποίος ήρθε για να μας ξυπνήσει .
Αφού σηκωθήκαμε όλοι κάναμε ένα 30λεπτο τρέξιμο γύρω από το στρατόπεδο
Μετά πήγαμε για ασκήσεις . Κλασικά , εύκολα , αγαπημένα για κάποιους που είναι του αθλητισμού για εμένα όχι .
Έτσι λοιπόν όπως και ήταν φυσιολογικό από το πρώτο σετ των κάμψεων .
Με αρκετή δύναμη ,πίστη και υπομονή κατάφερα να βγω ζωντανή και από αυτή την άσκηση .
Μόλις έκατσα στο κρεβάτι μου να ξεκουραστώ άκουσα μήνυμα στο κινητό μου .
Ούτε ο Θεός δεν το θέλει αυτό το πράγμα .
Δηλαδή να μην ξεκουραστώ και εγώ λίγο .
Ανοίγω το κινητό μου και βλέπω μήνυμα από το Βασίλη .
Όταν τελειώσεις τις με τις ασκήσεις περνά από το γραφείο μου .
- Βασίλης
Οκ μου φάνηκε λίγο περίεργο .
Έστρωσα το κρεβάτι μου και μετά βγήκα για τις ασκήσεις μαζί με τους υπόλοιπους φαντάρους του θαλάμου μου.
- Θέλω τρέξιμο από το λάστιχο μέχρι το τέλος σε 3 λεπτά . Είπε ο Βασίλης δείχνοντας μας το λάστιχο το οποίο είχε ορίσει ως αφετηρία .
- Μάλιστα κύριε Λοχαγέ είπαμε όλοι και με σειρά ξεκινήσαμε να κάνουμε αυτό που μας ζητήθηκε .
Αφού ολοκληρώσαμε όλοι την άσκηση περάσαμε σε επόμενη και επόμενη και τελειωμό δεν είχαν .
Μετά από περίπου μιάμιση ώρα μας είπαν πως ήμασταν ελεύθεροι μέχρι το μεσημεριανό το οποίο σημαίνει πως έχω 4 ώρες ξεκούρασης .
Αφού πήγα στο θάλαμο μου ,άλλαξα ρούχα και μάζεψα τα μαλλιά μου πήγα στα γραφείο του ακατανομαστου .
(Μεσολαβεί χτύπημα πόρτας )
- Περάστε ακούστηκε η βαριά φωνή του από το βάθος του γραφείου.
Δειλά άνοιξα την πόρτα και μπήκα στο δωμάτιο .
- Καλώς τα μάτια μας τα δυο είπε και μου έκανε νόημα να καθήσω .
- Με ζητήσατε είπα και έκατσα σε μια από τις καρέκλες .
- Μη ψαρώνεις μόνοι μας είμαστε είπε και έβγαλε ένα τσιγάρο από το πακέτο του .
Το ακούμπησε στα χείλη του και το άναψε με τον αναπτήρα .
- Μάλιστα είπα με σοβαρό τόνο .
- Λοιπόν αύριο είναι η τελευταία σου μέρα στο στρατόπεδο καθώς η μία εβδομάδα τελειώνει . Αν θέλεις μπορείς να μείνεις αν θέλεις όμως μπορείς να πας σπίτι είπε .
- Νομίζω θα επιλέξω να πάω σπίτι μου είπα χωρίς καν να το σκεφτώ .
Πόσο καιρό έχω να πάω σπίτι μου .
- Δεν κατάλαβες καλά μικρή στο δικό μου σπίτι θα μείνεις . Είπε με ένα ύφος λες και αυτό εξυπακούεται .
- Γιατί . Είπα με απορία
- Γιατί πρώτων ο αδερφός σου δεν έχει γυρίσει ακόμα όπως και οι γονείς σου είπε .
- Ο αδερφός μου ξέρεις πότε σκοπεύει να γυρίσει . Τον ρώτησα
- Από ο,τι κατάλαβα δεν θα γυρίσει μέχρι το τέλος του μήνα είπε .
- Πως μπορεί και παίρνει τόσο καιρό άδεια ρώτησα με απορία .
- Δεν είχε πάρει άλλη άδεια οπότε δικαιούται . Είπε καθώς έσβηνε το τσιγάρο στο σταχτοδοχείο .
- Μάλιστα είπα .
- Και επειδή αύριο όπως ήδη ανέφερα είναι η τελευταία σου μέρα εδώ θα ήθελα να βγάλουμε κάνα δυο φωτογραφίες για να έχουμε να θυμόμαστε το γεγονός αλλά και να ανεβάσουμε και στο Instagram .
- Άντε πάμε είπε με αποφασιστικότητα και σηκώθηκα από την καρέκλα .
- Πάμε είπε ο Βασίλης και σηκώθηκε και αυτός .
YOU ARE READING
Ένα μόνο καλοκαίρι
FantasyΤι αλλαγές μπορούν να γίνουν μέσα σε μόνο ένα καλοκαίρι; #2 στρατός : 9/7/2020 #3 στρατός :25/11/2020