part 22

171 16 0
                                    

Το επόμενο πρωί ήρθε από τις 5 ο Βασίλης να με ξυπνήσει . Μετά από ένα τέταρτο κατάφερα και σηκώθηκα .

- Καλημέρα είπα

- Καλημέρα κομάντο μου είπε γελώντας .

Αφού έβαλα τα ρούχα μου και τις αρβύλες .

Πήγα για πρωινό . Σαν καλό παιδάκι ήπια το γάλα μου , μετά πήγα και έβαλα τα τελευταία πράγματα στο σάκο μου μιας και δεν θα ερχόμουν σπίτι για μια εβδομάδα .

Αρκετή ώρα αργότερα φύγαμε από το σπίτι με προορισμό το στρατόπεδο.

- Λοιπόν αρχικά δεν αντιμιλάς σε ανώτερους είπε δείχνοντας τον εαυτό του .

- Μην ανησυχείς μόνο εμένα θα έχεις για ανώτερο οπότε δεν χρειάζεται να μάθεις και άλλους . Επίσης με φωνάζεις κ. Λοχαγέ .

- Μάλιστα κύριε λοχαγέ . είπα

- μπήκες στο κλίμα βλέπω .είπε γελώντας

- εννοείται.ειπα με σοβαρότητα.

Όταν φτάσαμε μπορώ να πω πως αγχώθηκα αλλά δεν ξέρω γιατί .

- Λοιπόν αυτή τη στιγμή θα πάμε να σε γνωρίσω στα παιδιά που θα είστε στο ίδιο δωμάτιο είπε με ένα χαμόγελο έως τα αυτιά .

Είμαι σίγουρη πως με έχει βάλει με τους πιο βλάκες για αντίποινα για ο,τι του έχω κάνει .

Μπήκαμε μέσα στο θάλαμο , βρήκα το κρεβάτι μου και σαν κοινωνικός άνθρωπος που ( δεν ) είμαι γνωρίστηκα με τους υπόλοιπους .

Βασίλης pov 😈

Η μικρή πρέπει να τα έχει βρει λίγο σκούρα αλλά αυτός είναι ο σκοπός .

- Κύριε λοχαγέ η κοπέλα τι σας είναι ; Με ρώτησε ένας από τους φαντάρους που θα ήταν στο ίδιο δωμάτιο .

- Για θύμησέ μου λίγο ποιος είναι ο ανώτερος και ποιος όχι ; Του είπα ειρωνικά .

Ε ρε καλλιόπες που σου χρειάζονται !

Θα σου πω εγώ όμως .

- Πάντως εγώ εγκρίνω . Είπε και μου έκλεισε το μάτι .

- Βρε άι στο διάολο που θα πάρουμε και την έγκριση σου . Του είπα και έφυγα .

Θα φροντίσω να κακοπεράσεις καλέ μου από αύριο .

Είπαμε να είμαι καλός αλλά δεν θα μας κάνουν και ανάκριση .

Ελπίζω μόνο μην γίνει τίποτα και μετά έχω τύψεις.

Back to Lydia's pov

- Στάθης είπε ένα παιδί από το θάλαμο και μου έδωσε το χέρι του για χειραψία .

- Λυδία είπα

- Χαίρω πάρα πάρα πολύ . Είπε

Είπα και εγώ  δεν έχει ούτε  ένα βλαμμένο το δωμάτιο . Μόλις βρήκα ένα .

- Και εγώ είπα και απομακρύνθηκα .

- Με τον κύριο λοχαγό τι είστε ειπε και με κοίταξε .

- Τίποτα είπα ξερά

- Τώρα θέλεις να μου πεις ότι σε φέρνει εδώ κάποιος για να πας " φαντάρος " και θες να μου πεις ότι δεν έχετε προηγούμενα ; Είπε γελώντας .

- Ρώτα τον ίδιο να σου πει του είπα και πήγα να κάτσω στο κρεβάτι μου.

Έτσι πέρασε και όλη η υπόλοιπη ημέρα και πήγαμε όλοι για ύπνο

Ένα μόνο καλοκαίριWhere stories live. Discover now