part 23

163 13 0
                                    

Την επόμενη ημέρα αφού με ξύπνησαν έβαλα τα ρούχα μου και πήγα μαζί τους φαντάρους του θαλάμου μου για ασκήσεις.

- Δείτε το σαν να είστε στο survivor είπε ο Βασίλης ο οποίος είχε ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά .

- Σοβαρό λοχαγό έχετε είπα και γελάσαμε με τον διπλανό μου .

Ήταν ένα καλό παιδί με το οποίο μιλούσαμε από εχθές και γενικά είναι ο πιο φιλικός εδώ μέσα .

- Από ότι φαίνεται η Χατζή και ο Παπαδόπουλος έχουν κάτι να μοιραστούν μαζί μας . Είπε ο μπιλάκος με νεύρο .

- Μπα δεν νομίζω είπα και συνέχισα να γελάω .

- Αφού δεν νομίζεις θα κάνεις δύο γύρους το στρατόπεδο μόνη σου και μετά θα ξεκινήσουν και οι υπόλοιποι . Είπε με ένα χαμόγελο .

Σε αντίθεση με εμένα που μου είχε κοπεί .

Άκου εκεί η σουπιά !

Τώρα θα σου πω εγώ.

Ξεκίνησα να τρέχω μετά από ένα τέταρτο τελείωσα τους γύρους μου και πήγα μαζί με τους υπόλοιπους που ακόμα άκουγαν το μπιλάκο προσηλωμένοι .

- Καλώς την και ας άργησε είπε .

- Θα σου δείξω εγώ είπα μέσα από τα δόντια μου .

- Χατζή κάνε τις ασκήσεις μαζί με τα παιδιά και μετά έλα στο γραφείο μου για να σου πω τι έχασες .

- Μάλιστα κύριε λοχαγέ είπα ειρωνικά και ξεκίνησα να κάνω τις ασκήσεις που έκαναν και οι υπόλοιποι .

Μετά από πάρα πολλή ώρα και πολλές μα πολλές ασκήσεις είμαι πτώμα και πάω στο γραφείο να δω τι έχασα από τις ανακοινώσεις .

Όχι ότι με νοιάζει και πολύ αλλά να φανώ και λίγο καλή .

Αφού βρήκα το γραφείο χτύπησα την πόρτα και αφού άκουσα ένα περάστε  μπήκα μέσα .

- Πως και από εδώ ; Είπε ο Βασίλης όταν με είδε .

Με τα νεύρα μου παίζει δεν εξηγείται αλλιώς αλλά θα παίξω το παιχνίδι του .

- Με φωνάξτε κύριε λοχαγέ . Είπα

- Κάθισε μου είπε .

Έκατσα στην πολυθρόνα που υπήρχε .

- Τώρα λοιπόν που είμαστε πιο άνετα θα πρέπει να κάνουμε μια κουβέντα εμείς οι δυο .

- Σαν τι κουβέντα; Είπα με απορία.

- Έχεις άλλες 5 ημέρες να μείνεις εδώ όπως φαντάζομαι ξέρεις αν γίνει κάτι θέλω να με ενημερώσεις και μάλιστα εκείνη την στιγμή .

- Μάλιστα κύριε λοχαγέ .Είπα και πήγα να φύγω από το γραφείο του αλλά η φωνή του με σταμάτησε .

Ένα μόνο καλοκαίριWhere stories live. Discover now