part 24

176 16 0
                                    

- Σου είπα εγώ να φύγεις ; Μου είπε

- Όχι είπα .

- Στις 9 να με περιμένεις έξω από το στρατόπεδο μου είπε .

- Γιατί ; Είπα ταραγμένη .

- Τι έγινε μικρό φοβόμαστε είπε και σηκώθηκε από την καρέκλα του .

- Θα σου έλεγα τι είναι μικρό αλλά έχε χάρη του είπα και συγκρατήθηκα για να μην γελάσω

- Θες να σου δείξω τι είναι μικρό και τι όχι είπε και με κόλλησε στον τοίχο .

Ιιιι παιδεραστής .

Αλλα ρε παιδιά ζέστη πολλή ζέστη .

*Χτυπάει η πόρτα *

- Όχι ρε φίλε είπε και ξεκόλλησε από πάνω μου .

Όποιος και αν είναι , είναι ο σωτήρας μου .

- Περάστε είπα και έκατσε ξανά στην καρέκλα του .

Μπήκε μέσα ένας φαντάρος από τον θάλαμο μου και με κοίταξε λίγο περίεργα .

- Κύριε λοχαγέ έχουμε ένα πρόβλημα . Αλλά δεν νομίζω να σας ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή . Είπε και με κοίταξε με ένα αυστηρό βλέμμα .

- Σαν πολύ αέρα δεν πήρες εσύ . Είπε ο Βασίλης και χτύπησε το γραφείο του.

Ωχ  δεν τον βλέπω καλά τον σωτήρα μου .

- Αν δεν μου τον δίνατε δεν θα τον έπαιρνα είπε .

Πάντως εγώ στην θέση του δεν θα τον προκαλούσα αφού βλέπω ότι έχει νεύρα .

- Θες να σου δώσω και κάτι άλλο είπε και πήρα το αυστηρό του βλέμμα .

Δεν τον βλέπω καλά . Δεν τον βλέπω καθόλου καλά .

- Αυτό άλλο πρέπει να το παίρνει η κοπελιά είπε και του έκλεισε το μάτι .

Για σε παρακαλώ φίλος .

Πάντως εγώ κάθομαι χαλαρή γιατί ξέρω τι τον περιμένει .

Τώρα ο Βασίλης σηκώθηκε από την καρέκλα του και ξεκίνησε να φωνάζει .

- Αρχικά πάρε 15 ημέρες κράτηση από εμένα για εσένα . Δεύτερων δεν σε αφορά τι παίρνει και τι όχι η κοπέλα . Τρίτων δεν είμαστε ίσα και όμοια , τετάρτων δεν σε αφορά η προσωπική μου ζωή .

Είπε και ηρέμησε λιγάκι .

Είναι και σε κρίσιμη ηλικία δεν πρέπει να αγχώνεται 😈

- Γιατί κύριε λοχαγέ ; Γιατί λέω την αλήθεια ; Είπε ειρωνικά .

- Δεν σου φτάνουν 15 ημέρες κράτηση ε ; Για πες έναν αριθμό . Μου είπε .

- 58

- Άρα οι μέρες που σου δίνω εγώ συν τις μέρες της κοπέλας είναι οι μέρες κράτησης . Είπε με ένα χαμόγελο .

- Τι ; Είπε πλέον άφωνος .

- Τυρί . Έχεις 73 ολόκληρες ημέρες να σκεφτείς πως πρέπει να μιλάς στους ανώτερούς σου . Είπε και του έδειξε την πόρτα .

Έφυγε απογοητευμένος .

Ένα μόνο καλοκαίριWhere stories live. Discover now