Μπήκαμε επιτέλους ξανά στο δωμάτιο του Κώστα .
- Πάμε ;είπε ο Βασίλης
- Άντε πάμε είπα και ξεκίνησα για να βγω από το δωμάτιο .
Αφού βγήκαμε από το νοσοκομείο, μπήκαμε στο αυτοκίνητο και πήγαμε μέχρι το σπίτι του Βασίλη για να πάρουμε τα πράγματά μας .
Αφού μάζεψα ο,τι πράγματα είχα τα έβαλα στο σάκο μου και πήγα να δω αν ο πασάς ήταν έτοιμος .
- Άντε πάσα , έτοιμος ; Ρώτησα
- Έτοιμος , έτοιμος είπε .
- Ωραία . Είπα και πήγα να πάρω το σάκο μου .
Αφού βάλαμε τα πράγματά μας μέσα στο αυτοκίνητο ξεκινήσαμε για το σπίτι .
Αφού μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερα να ξεκλειδώσω την πόρτα ,μπήκαμε μέσα .
Άνοιξα τα παράθυρα γιατί είχε πολλή ζέστη και πήγα να αφήσω τα πράγματά μου στο δωμάτιό μου .
Έπειτα πήγα να δείξω στο Βασίλη το δωμάτιο του αδερφού μου γιατί εκεί θα κοιμόταν .
Μετά από αυτό κατεβήκαμε κάτω και αποφασίσαμε να δούμε καμιά ταινία .
- Πριν την ταινία θέλω να σου πω κάτι μου είπε ο μπιλάκος.
-Σε δύο μέρες , δηλαδή την Δευτέρα ξεκινάω δουλειά οπότε έρχεσαι και εσύ μαζί για να δεις τι καλά που περνάμε στον ελληνικό στρατό είπε με ειρωνία .
- Οκ είπα χαλαρή .
- Πάντως οφείλω να σε ενημερώσω πως θα είσαι μαζί με τους φαντάρους και στις ασκήσεις και σε όλα ! Επίσης θα κοιμάσαι και θα τρως στο στρατόπεδο . Εντάξει ; Είπε
- Κανένα πρόβλημα! του είπα
- βάλε τώρα την ταινία . Είπε και πάτησα play για να ξεκινήσει .
Δεν ήταν και η αγαπημένη μου μπορώ να πω . Πετάγονταν τέρατα από παντού ! Έχω και τον άλλο από δίπλα να γελάει και να με κοροϊδεύει επειδή έχω αγκαλιά ένα μαξιλάρι και όποτε πετάγεται κάποιο τέρας το βάζω μπροστά στα μάτια μου για να μην βλέπω .
Μετά από δύο ώρες επιτέλους τελείωσε αυτό το πράγμα . Τώρα το πρόβλημα είναι το πώς θα κοιμηθώ .
- Πήγαινε να κοιμηθείς γιατί αύριο πρέπει να σου φέρω τη στολή σου και τις αρβύλες σου εντάξει . Είπε έτοιμος να αρχίσει να γελάει .
- Εντάξει είπα
Προσπαθεί να πάρει εκδίκηση που ανέβασα την φωτογραφία του όταν κοιμόταν αλλά δεν θα τα καταφέρει .
Θέλει να μου βγάλει το λάδι αλλα θα του το βγάλω πρώτη εγώ
Ευχαριστώ πολύ για τα 100 votes και γενικά για όλο το support . Love yaa❤️❤️
YOU ARE READING
Ένα μόνο καλοκαίρι
FantasyΤι αλλαγές μπορούν να γίνουν μέσα σε μόνο ένα καλοκαίρι; #2 στρατός : 9/7/2020 #3 στρατός :25/11/2020