Με οδήγησε σε ένα μεγάλο χώρο σαν αλάνα .
Εκεί λοιπόν είχε όλα τα απαραίτητα για την σημερινή φωτογράφηση όπως έλεγε και ξανά έλεγε ο ίδιος .
Μετά από λες διάφορες πόζες και από πολλή μα πολλή γκρίνια του Βασίλη γιατι τίποτα δεν του άρεσε καταφέραμε να βγάλουμε κάποιες φωτογραφίες που να του αρέσουν .
Μια όμως μας άρεσε πάρα πολύ έτσι αποφασίσαμε να την ανεβάσουμε στο Instagram.
_vas_p3_
Το κομάντο μου 🔰
1892 ❤️
678 comments .
_lydiaaa_ :Κύριε λοχαγέ 🔰
_alexxx_ : @_lydiaaaa_ πότε έγινε αυτό 🙄
_kortneii_: Έλα τα ελληνικά στρατά .
View all comments .
Ανέβασα την ίδια και εγώ αλλά έχω μια απορία . Ο αδερφός μου που τα βρίσκει αυτά που λέει πραγματικά .
Μετά το χαρούμενο διάλειμμα γύρισα πίσω στο θάλαμο μου επειδή πλησίαζε η ώρα για το μεσημεριανό και αν έλειπα θα γινόταν αντιληπτή η απουσία μου.
Έτσι λοιπόν εγώ κατευθύνθηκα προς το θάλαμό μου .
Μόλις μπήκα ξάπλωσα στο κρεβάτι μου .
Μετα από λίγη ώρα μας ενημέρωσαν πως ήταν ώρα για μεσημεριανό .
Ήταν το τελευταίο μεσημεριανό που τρώω εδώ γιατί αύριο το πρωί φεύγω .
Αν και περίεργο πέρασα ωραία εδώ , έκανα γνωριμίες ,κατάλαβα πως λειτουργεί ο στρατός και πήρα κάποιες αποφασίσεις για την ζωή μου .
Αποφάσισα πως θέλω να γίνω στρατιωτικός .
Ο αδερφός μου θα χαρεί όπως και οι γονείς μου και αυτό είναι κάτι το οποίο με χαρωπιεί γιατί πλέον θα σταματήσουν και οι διαφωνίες της οικογένειας μου επι του θέματος .
Ο μπαμπάς και η μαμά λένε να γίνω επιχειρηματίας όπως εκείνοι . Ό αδελφός μου διαφωνεί και λέει πως πρέπει να γίνω στρατιωτικός .
Τελικά όμως ακολούθησα το δρόμο του αδερφού μου .
Είχα αυτές τις σκέψεις καθώς έτρωγα το μεσημεριανό μου .
Αφού τελειώσαμε πήγαμε στα κρεβάτια μας .
Η υπόλοιπη ημέρα με βρήκε σκεπτόμενη για το τι θα κάνω μετά .
Το επόμενο πρωί αφού κάναμε την πρώιμη μας ρουτίνα εγώ έπρεπε να μαζέψω τα πράγματά μου γιατί στις δύο και μισή που τελειώνει τη βάρδιά του ο Βασίλης θα γυρίσουμε σπίτι .
Αποχαιρέτησα τα παιδιά που ήμασταν μαζί στο δωμάτιο και έφυγα .
- Πως αισθάνεσαι που τελείωσε και αυτή η εμπειρία . Με ρώτησε ο Βασίλης κατά τη διάρκεια της επιστροφής στο σπίτι .
- Χαρούμενη αλλά και ταυτόχρονα στεναχωρημένη . Ειπα . Πάντως πρέπει να σε ευχαριστήσω για αυτή την ευκαιρία . Και να σου ανακοινώσω ότι αποφάσισα να γίνω στρατιωτικός. Είπα με χαμόγελο .
- Ωω ,θα σε δούμε στα ελληνικά στρατά δηλαδή είπε γελώντας
YOU ARE READING
Ένα μόνο καλοκαίρι
FantasyΤι αλλαγές μπορούν να γίνουν μέσα σε μόνο ένα καλοκαίρι; #2 στρατός : 9/7/2020 #3 στρατός :25/11/2020