Αφού έκλεισα την πόρτα πήγα να αφήσω τα σουβλάκια κατευθύνθηκα προς την κουζίνα .
Έβγαλα τα πιάτα και πήγα να κάτσω στον καναπέ μαζί με το Βασίλη για να δω την ταινία που είχαμε επιλέξει.
Μόλις έκατσα γύρισα να κοιτάξω το Βασίλη ο οποίος καθόταν σιωπηλός -πραγμα περίεργο για αυτόν - δίπλα μου .
- Το έγινε ηλικιωμένε ? Τον ρώτησα περιπαιχτικά .
- Πιάσε τη ζακέτα μου κρυωσα με τα αστεία σου .είπε με ένα μπιτς φέις
- Όχι ρε εσύ πρέπει να πάρεις μια χλαίνη που είναι και της εποχής σου. Είπα πηγαίνοντας γυρεύοντας .
- Τώρα δεν τη γλυτώνεις . Είπε και με πήρε στον ώμο σαν σακί και με άφησε πάνω στον κοντινότερο κάδο της γειτονιάς ο οποίος πάλι καλά ήταν κλειστός .
- Την επόμενη φορά θα φροντίσω να είναι ανοιχτός και μα πέσεις μέσα . Μου είπε με απειλητικό -και καλά - ύφος
- Μάλιστα κύριε είπε και πήρα στάση προσοχής .
- Καλά καλά δεν θα περάσεις στο στρατό θα σου πω εγώ . Είπε βοηθώντας με να κατέβω .
Μπήκαμε πάλι μέσα και είδαμε την ταινία την οποία τελικά επιλέξαμε .Τον Τιτανικό .Φανταστικό ε ? Καθόλου !
Καθόλη τη διάρκεια της ταινίας ήμασταν όλοι μια χαρά αλλά όταν έφτασε στο τέλος έγινε χαμούλης ( ΧαμουλΗΗΗΗς😂)
Από τη μια πλευρά εγώ να χτυπιέμαι και να βρίζω τη Ρόουζ γιατί δεν έκανε τον από αυτό της λίγο πιο δίπλα για να χωρέσει και ο Τζακ και από την άλλη πλευρά ο σκληρός ο άντρας ο πολλά βαρύς που είχε βάλει τα κάλαντα με το συγκινητική σκηνή του "χωρισμού " τους .
Στα από μερικά λεπτά θυμήθηκε μάλλον ότι ήμουν και εγώ εκεί και γύρισε έντρομος να με κοιτάξει .
- Δε θα το πεις αυτό στον αδερφό σου ε ? Είπε καθώς με κοιτούσε με βλέμμα κουταλιού .
- Αναλόγως τα ανταλλάγματα , είπα και σήκωσα το φρύδι μου .
- Όπως? είπε έτοιμος για καβγά .
-Χμμ ... Θα το σκεφτώ και θα σου πω . Καληνύχτα είπα και πήγα να κοιμηθώ .
Έτσι άστον μωρέ να βράζει στο ζουμί του για λίγο ...
Χελοοο
Τι κάνετε ? Ελπίζω όλοι καλά !Ξέρω είχα πολύ καιρό να γράψω . Αλλά τώρα με την καραντίνα βρήκα πιο πολύ χρόνο και θέλησα να ασχοληθώ ! Ευχαριστώ πολύ όλους όσους διαβάζουν το βιβλίο μου και ειδικά όσους θα το συνεχίσουν ( αν υπάρξουν κάποιοι ) γιατί είναι δύσκολο μετά από κάποιο χρονικό διάστημα να προσαρμοστείς ξανά σε ένα βιβλίο . Εύχομαι καλή καραντίνα και υγεία σε όλους . Όποιος έχει να ρωτήσει κάτι σε σχέση με το βιβλίο μπορεί να μου στείλει μήνυμα ή να κάνει κάποιο σχόλιο .
Εύα
Υ.Γ δεν θα υπάρχει σιγουρο πρόγραμμα με τα κεφάλαια καθώς ακόμα δεν έχουν μπει κάποια πράγματα σε τάξη . Λοβ γιου ολ🥰
YOU ARE READING
Ένα μόνο καλοκαίρι
FantasyΤι αλλαγές μπορούν να γίνουν μέσα σε μόνο ένα καλοκαίρι; #2 στρατός : 9/7/2020 #3 στρατός :25/11/2020