Başlamadan oy vermeyi LÜTFEN unutmayın!! 🐯
Eğer ilgi çok olursa birazdan bir tane daha bölüm atacağım çünküüüğğ bu bölüm biraz kısa oldu, ara geçit bölümü yaptım.. lütfen, idare edinn 🎀
Satır arası yorumları unutmayalım!!🍯 FİKİRLERİNİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ!!! 🍯
• Medyayı dinleyerek okumanızı öneririm •
-
Işıkların bir anda açılmasıyla beraber kucağım da duran beden, kendini anında yan tarafa atmıştı.
Merdivenlerin üzerinde Alice duruyordu. Gördüğü görüntüyü sindirmeye çalıştığı her halinden belliydi.
Ne yapmalıydım.. şuan da rüyadasın felan mı?
Üzüntüsü her halinden belli olurken kaşları usulca eğilmiş, gözleri ise dolmaya başlamıştı.
Ve benim pantolonum kabarık duruyordu.
Taehyung'la saniyelik olarak bakıştık. Onun yüzünün de benimkisinden bir farkı yoktu, anlık olarak yaşadığımız korku ve bir boklar yemiş gibi duran hallerimiz kesinlikle bizi ele veriyordu.
Dudaklarımı birbirine bastırdım.
Diyecek sözüm yoktu.
Kendimi açıklamak için boşa çabalayamazdım ya da bunlar yalan diyemezdim zaten öyle bir yapım yoktu ve Alice'de asla lafını esirgemezdi.
Günlerdir korktuğum başıma geldi.
Öncelikle, gözleri yavaşca bedenimde gezinmeye başladı sonra da dağınık surat ifademe baktı ve oradan da Taehyung'a bakacaktı ki gördüğü kabarıklıkla anında gözlerini yummuştu, kaşları iyice çatılırken, sinirle konuştu.
"Minjae'nin uyku tavşanının yerini soracaktım."
Gözlerini tekrar açtı.
İrislerimiz çakıştı, nefretle bakıyordu.
"Ama galiba işinizi bölmüşüm."
Lafını soktuğu gibi merdivenleri çıkmaya başladı.
Yutkundum.
Alice bunları kaldıramazdı ve bana, söyleceği her kelimenin ok gibi işleyeceğini çok iyi biliyordum.
Bu tavırlarıyla bile canım çok yanmıştı.
"Sikeyim.." Sinirle mırıldandım ve ayağa kalktım. "Korktuğum başıma geldi." Tam bir adım attım ki bileğime dolanan parmaklarla geriye doğru çekildim ve kendimi tekrar otururken buldum.
"Sakin olmalısın." Taehyung gözlerime, yatıştırıcı bir şekilde bakıyor ve ilgiyle konuşuyordu.
O tabi ki suçlu hissetmezdi.
"Şuan.. doğal olarak bayağa sinirli duruyor. Yarın konuşursun, olur mu?"
Alaycı bir şekilde kıkırdadım.
"Dalga mı geçiyorsun, Taehyung? Sabaha kadar nasıl uyuyacağım? Hak ettim. Konuşmam lazım."
Rahat bir tavıra bürünmüştü.
Bileğimi bırakmış ve sabır dilercesine, gözlerini saniyelik olarak kapatmıştı.
"Ne zamana kadar saklayabileceğini sanıyordun? Gördü yani ve elinden bir şey gelmez, anlamıyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnfidélité • TaeKook
Fanfiction¤ Evli olan Kim Taehyung, tuttuğu bakıcısının abisiyle gizli aşk yaşayacağından tamamen habersizdi. ¤ ¤Feminen Taehyung¤ #1 Seme 🎖/ #1 Feminen Taehyung🎖 13.08.20 / 20.04.21 #2 KookTae 🎖 01.05.20 #3 TaeKook 🎖26.04.20 #4 kimtaehyung 🎖 21.08.20