Küvette Seks •

17.6K 1.1K 2.3K
                                    

620 TAKİPÇİ İÇİN ÇOOOOK TEŞEKKÜRLER 🍒😘💙

Bölüme başlamadan bir oyunuzu alırım.. çok azaldı bu aralar 😡

Yorumlarınız hikayenin gidişatı için çoook önemli!! Lütfen esirgemeyin ve bölüm sonu sorularını cevaplayın💙 aşklar 🍒💙

Öhm öhm.. bölüm başlığı tam da söz verdiğim gibi.. muahhh  🍒

-M-

-

2 hafta sonra

Gece 02.04

Ellerimin arasında kaybolan ince belini sıkıca kavradım ve kalçalarını dışarıya doğru çıkarttığım zaman penisimi istekli hareketlerle deliğine sürtmeye başladım, bacak arasında olduğum bedene resmen tapıyordum, tarifi yoktu, sarhoş kafasıyla ayrı bir güzel oluyordu, alnını arzuyla siyah çarşaflara bastırmış ve belini yay gibi  germişti.

Onunla oynamamı sevmiyordu ama bir nevi intikamımı alıyordum, deliğine sürtünen penisimin onu deli ettiğini biliyordum, kalçalarını sabırsız bir istekle geriye doğru ittirdi ve bu hareketi yaparken kalkan penisi çarşaflara sürtündüğü için dehşet bir şekilde inliyordu, aklımı kaçırmamı sağlıyordu, bunun en büyük örneği kayan gözlerim olabilirdi.

"Sikeyim.. seni istiyorum, Jeon."

Öpmekten kanattığım dudakları aralanmış ve yaptığım cilveli oyunu kesmemi sağlamıştı çünkü ben de daha fazla dayanamıyordum.

Geçen hafta, Taehyung, Sehun'la boşanmıştı, evet bunu başarmıştık ve bu yüzden de bu durumu partiyle kutlamak istedik, gayet eğlencenin dibine vurduğumuz ve alkolle içli dışlı olduğumuz bir gece partisiydi, doğal olarakta azıcık kafayı bulmuştum aslında kolay kolay yıkılmazdım ama Taehyung'un dudakları arasından viskiyi hissetmek delirmeme sebep oldu.

Alice ve Yoongi ile beraber Taehyung'un evine taşındık çünkü Sehun zaten gitmişti, parti için Minjae'ye bakması için Alice evde kaldı bu yüzden de bu saatte bizimle gelen Yoongi hyung dahil hepsinin uyduğuna adım gibi emindim ama yine de sessiz olmak zorundaydım.

Odanın banyosundan gelen ılık su sesleri ile bu mümkün olmayacak gibi duruyordu.

Odaya nasıl girdiğimizi bilemedim, o kadar çok tahrik olmuştum ki deri pantolonum patlayacak gibi hissediyordum bu yüzden de - hep yaptığım- Taehyung'un siyah, parıltılı gece elbisesini çıkartırken yırtmıştım.

İkidebir sürtündüğü için dolgun kalçalarını hissetmekten nefeslerim hızlanıyordu, belini kavrayan tek elimi bir çırpıda kalça yanağına yerleştirmiş ve tuttuğum yeri okşamaya başlamıştım.

Taehyung, dirseklerini kırdığı gibi başının iki yanına sabitledi ve huysuz bir tavırla inledi, esmer teni cayır cayır yanıyordu, okşadığım yeri sıkıca kavradım ve kalça yanağını yana doğru gerdirdim, deliğini görmemle penisim anında zonklamış ve bedenimin titremesini sağlamıştı.

"Krem süreceğim, bebeğim."

Pozisyonu bozmadan yan tarafa doğru eğildim ve yatağın yanında bulunan pufu açtığım gibi acil durumlar için hazırda buldurduğum pembe renkli, kaygınlaştırıcı kremi kavramıştım, o kadar hızlı ve aceleci davranıyordum ki kapağı açmak için resmen saniyeler boyunca uğraştığım bir gerçekti.

İnfidélité • TaeKook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin