İlk Adım. •

28.4K 2.3K 7.8K
                                    

Oy ve yorum!! 😘

-

2 gün sonra

C

anım sıkılıyordu. Gerçekten günlerdir yaptığım şeyler çok sınırlıydı. Yemek ye, uyu ve Taehyung'un yaptığı tahrik edici hareketlere dayanmaya çalış. Alice doğal olarak hep çocukla ilgileniyordu, bu süre zarfında ise kendime eğlence bulmaktan başka bir şey yapmıyordum.

Taehyung'a artık dayanamıyordum. Ağzımı açıp kimseye bir şeyde söyleyemiyordum ama yaptığı hareketler yanlış olduğu kadar da çekiciydi. Alice duysa resmen beni abilikten red edebilirdi.

İki gündür, mümkün olmadıkça odamdan çıkmadım. Taehyung ile aynı evin içerisin de saklambaç oynuyor gibiydik, köşe bucak kaçıyordum çünkü artık yakalanma korkusu, kendimi tutamama korkusu gibi şeylerden dolayı canım fazlasıyla  sıkılıyordu, düşünmekten uykularım kaçıyordu.

Bu yüzden hep tersledim.

Koridordan geçerken, kolumu tutsa da fırsat vermeden geri çekip odama geldim ve kapıyı kilitledim, bazı şeyleri konuşmak istesem de onun bir adım atmasını istiyordum.

Ama böyle de olmuyordu.

Geçen gün, akşam yemeğin de resmen ayaklarını, masanın altından uzatarak penisimi okşamaya başladı ve bunu yaparken normal bir şekilde yemeğine devam ediyordu, ben ise çıldırıyordum, Alice de olduğu için sesim de çıkmıyordu.

Çok zorluyordu.

Çok tahrik ediyordu.

Üşenmeden topuklu ayakkabısını çıkardı ve ayağını sakince uzatarak bacak arama yerleştirdi sonra da nazik hareketlerle resmen boylu boyunca, eşofmanımın üzerinden penisimi okşayarak, sıvazlamıştı.

Çok korktum birisi fark edecek diye.

Bu yüzden iki gündür odamdan çıkmıyordum. Onun için kendime dokunmam çok hoşuna gidiyordu, yemekten sonra tuvalette kendimi rahatlattıktan sonra yatağa girmiştim ama öyle bir kahkaha atıyordu ki sesimi duymuş olduğu çok belliydi.

Alice duyar veya aramızdakileri anlar diye artık kafayı yiyecektim.

Olmuyordu böyle.

Yoongi hyung, dün gece için bara davet etti ama gidemedim çünkü telefonla konuşurken Taehyung duymuş ve bilerek Minjae'yi üzerime salmıştı.

Onunla oynamayı elbette seviyorum ama günlerdir sanki kendi, kişisel hayatım yokmuş gibi hissediyordum.

Evde tıkalı kalma gibi bir zorunluluğum yoktu sonuçta burada yatıyor, burada uyanıyordum ama arada dışarı çıkmak benim de hakkımdı. Alice de çok sıkıldığımın farkındaydı bu yüzden bir değişiklik olsun demiş ve dün gece, Minjae'yi uyuttuktan sonra saçlarımın uçlarını yeşile boyamıştı.

Sabah kalkar kalkmaz duş aldım. Siyah, kısa havluyu; saçlarımın arasında rastgele gezdiriyordum.
Nemli tutamlarım hızla gözlerimin önüne serpildi. Kıkırdadım. Saçlarımın ıslaklığının tamamen gittiğine emin olunca havluyu, yatağın üzerine fırlattım.

Kıyafetlerimin çoğunu, giysi dolabına yerleştirmiştim. Kapının hızla açılması ihtimalini göz önünde bulundurduğum için kapatmış ve normalden daha hızlı bir performans göstererek, boxer giymiş, üzerime siyah, boğazlı bir kazak geçirmiş ve ardından da altıma siyah, deri bir pantolon giyerek kemer takmıştım.

İnfidélité • TaeKook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin