Bölüme başlamadan oy verir misiniz? 🍔
Muaahhhhh 🍒
Yorumları ve oyları esirgemeyin ve lütfen, bölüm sonu soruları cevaplayın!! 💙💙
-
19.23
"Annişimiz de çok süslüymüş ya değil mi, oğluşum?"
Minjae gözleri kısılana kadar tebessüm etmiş ve üzerime doğru koşmuştu, hafif eğilerek minik bedenini kucağıma aldım ve tekrardan doğrularak, olduğum yerde beklemeye başladım.
"Kaynım açıktı ama ya!" Mızmızlanmış ve dudakları büzülürken kollarını hızlıca boynuma dolamıştı, "Şen, annişi pişamayla biye beyeniyşin neden bekletiyoy ki?"
Masum masum bakarken dayanamamış ve kahkaha atmıştım.
Kapının önünde yarım saattir dikiliyorduk çünkü akşam yemeğine çıkacaktık ama Taehyung bir türlü gelememişti, Alice ve Yoongi ise şuan kendi odalarındaydı, davet etsek bile bir aile gibi gitmemizi istediler.
"Annişini her türlü beğenirim hatta bir şey giymese daha çok beğenirim."
Minjae ile şakalaşarak, Taehyung'u çekiştirmeye bayılıyordum.
Gözleri anında irileşmiş ve boynuma doladığı kollarını çekerek minik dudişlerini örtmüştü.
"Şoook ayıp, babiş!"
Minjae'nin sevimliliği karşısında resmen eriyordum, dayanamadım ve yanağını uzunca öptüm ardından da oğluşum tek parmağını bana doğru uzatmış ve sevimli bir şekilde sallamaya başlamıştı.
"Şapkın şeni.."
Karşılık vermek için dudaklarımı aralamıştım ama merdivenlerden inen Yoongi hyung buna engel olmuştu.
"Babanın her zamanki hali."
Dudakları yana doğru gerilmiş, piç gülüşüyle bakıyordu.
"Sen hiç konuşma, hyung. Çocuğuma öğrettiğin kötü kelimeyi hâlâ unutmadım." Kolumun üzerinde tuttuğum Minjae'yi bir kez hoplatmıştım, "Ama yerinde kullandığı için affettim."
Yoongi hyung yan bir bakış attı ve ilerleyerek hızlıca bedenini kanepeye fırlatrı.
"Hyung birazdan kaçacağız, istediğin bir şey var mı?"
Minjae boynuma sıkıca sarılmaya başladı galiba uykusu geliyordu.
"Mmmmhh.." Kumandayı eline aldığı gibi minik dili dışarı çıkmıştı, "Abur cubur al fazladan daa yarın içerken yeriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnfidélité • TaeKook
Fanfic¤ Evli olan Kim Taehyung, tuttuğu bakıcısının abisiyle gizli aşk yaşayacağından tamamen habersizdi. ¤ ¤Feminen Taehyung¤ #1 Seme 🎖/ #1 Feminen Taehyung🎖 13.08.20 / 20.04.21 #2 KookTae 🎖 01.05.20 #3 TaeKook 🎖26.04.20 #4 kimtaehyung 🎖 21.08.20