Bölüme başlamadan hayalet okuyucu olmayıp OY verir misiniz? 😙🍒
Bölüm sonu soruları cevaplamayı unutmayın!! 😚😚🍒
Yorumlarınızı da esirgemeyin!! 😚😚😚😚😚
-
"Öyle mi diyorsun?" Jimin'in hemen dibimde duran suratına doğru bakarak mırıldanmıştım, "Elbette yani baksana mantıklı düşündüğün zaman sonuç bu oluyor."
Öne doğru uzandı ve masanın üzerinde duran havuçlu kek kalıbını kavradı, minik dili dışarı çıkmış bir yandan da kabı açmaya çalışıyordu.
"Bence gerçekten de Alice ile bir bağlantısı var ve artık Taehyung ile boşandıkları için bunu bir nevi itiraf etti yani ben öyle düşünüyorum."
Dikkatlice hareketlerini izliyordum, gözümde minik bir bebekten farksızdı ve bir yandan da söylediklerini analiz edince gerçekten de mantıklı geliyordu.
"Tadına bak." Mırıldanışı üzerine, kendime gelircesine gözlerimi kırpıştırdım çünkü Jimin'i izlemeye öyle bir dalmıştım ki ne ara kalıbı tekrardan masanın üzerine koydu ve kestiği kek dilimiyle beraber bana doğru döndü fark edememiştim.
İstemsizce sırıtırken, minik parmakları arasında tuttuğu keki kavramak için harekete geçtim ama boşta duran eliyle, parmaklarımı ittirdi ve tuttuğu keki dudaklarıma doğru yaklaştırdı.
"Eğer sen yedireceksen gerçekten de bütün kalıbı bitirebilirim." İltifatım üzerine istemsizce tebessüm etmeye başlamıştı, daha fazla beklememesi için öne doğru uzandım ve büyük bir ısırık aldım.
"Güzel olmuş mu?" Merak barındıran ses tonu gerçekten de bir şey desem alınacak gibiydi, "Lise yıllarına götürdü." Diye, mırıldandım ve öne doğru uzanıp bir ısırık daha aldım ama Jimin, kalan kısmı da zorla dudaklarımın arasından tıkıştırmıştı.
"Beğenmene sevindim." Mırıldanışı üzerine önüne doğru döndü ve masanın üzerinde duran ıslak mendili kavradığı gibi parmaklarını silmeye başladı. Jimin'de beni özlemişti, hissedebiliyordum, parmaklarıyla kek yedirmişti resmen ama bilmiyordu ki önce keki sonra o parmaklarını yiyebilirdim.
"Sen ne düşünüyorsun?" Sorusu üzerine, arkasına yaslandı ve kollarını göğsünde yasladı, kanepenin başına bastırdığı tombul yanaklarıyla bakıyordu, "Seninle aynı fikirdeyim ama Alice'in bir şeyler bilse bile söylememesinden korkuyorum bu yüzden de.." Aynı şekilde arkama yaslandım ve bakışlarım karşıya odaklıyken mırıldandım. "Sehun ile yüzleşmek istiyorum."
"Hey!" Mızmızlanırcasıne dudaklarını büzdü ve bakışlarımın ona doğru dönmesini sağladı, "Beraber iş birliği yapacağız ama Sehun artık beni sevmiyor çünkü bu olaylardan sonra birkaç kez aradı ve ben de birsürü şey söyledim resmen nefret kustum, pişmandım ve eğer beni görürse dövebilir." Duyduğum sözlerle anında kaşlarım çatıldı, "Bu sözleri söylerken ciddi miydin?" Jimin saniyelik olarak gözlerini kapattı, "Ya da benim yanımdayken gerçekten de böyle bir şeye ihtimal verdin mi?"
"Özür dilerim, Yoongi." Bakışlarını kaçırmıştı, "Sakın, özür dileme eğer sen mutlu olacaksan bu gizemi çözmek için başka çözü yolu buluruz ama ne olur suratını asma, seni böyle görünce içim gidiyor." Gözlerimiz tekrardan buluştuğu zaman doğruldu ve kollarını bir anda boynuma doladı ardından da anında mesajı anlayarak belini kavramıştım saniyeler sonra da kucağıma yerleşti.
"Seni köpek gibi özledim." Parmakları sıkıca enseme tutunmuş ve çekiştirdiği gibi suratlarımızı yakınlaştırmıştı, belinde yer edinen tek elimi yavaşca iki yandan kırdığı dizinin üzerine yerleştirdim ve daha çok kucağıma doğru çektim, "Sadece öp beni, lütfen.." Sessizce mırıldanışlarının üzerine gözlerini sıkıca kapattı ve ben de daha fazla dayanamadığım için öne doğru uzanarak, kalın dudaklarını hissetmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnfidélité • TaeKook
Fanfic¤ Evli olan Kim Taehyung, tuttuğu bakıcısının abisiyle gizli aşk yaşayacağından tamamen habersizdi. ¤ ¤Feminen Taehyung¤ #1 Seme 🎖/ #1 Feminen Taehyung🎖 13.08.20 / 20.04.21 #2 KookTae 🎖 01.05.20 #3 TaeKook 🎖26.04.20 #4 kimtaehyung 🎖 21.08.20