(Medya: Aden'in giydikleri)
ADEN’DEN
Güzel bir sabaha uyandım. Yine erken kalkmıştım. Elimi yüzümü yıkadım, üstümü giyindim ve aşağı indim. Tam esniyorken kapı çaldı. Saate baktım daha 8’di. Kapıyı açtım ve babamın adına bankadan kağıt gelmişti. O sırada annem uyandı. Kapı sesine uyanmış olmalı.
-Günaydın kızım o elindeki ne?
-Günaydın Melek Sultan babama bankadan gelmiş
-Bankadan mı Allah Allah aç bakalım
Açtım ve annemle beraber okuduk. Gözlerimize inanamadık. Kısa süreli bi şok geçirdik. Ardından yine kapı çaldı. Açmaya gittim ve yine bir bankadan Furkan adına bi kağıt gelmişti. Onu da açtık ve okuduk. Annemin bağırışıyla bütün ev ayağa kalktı. Bense hâlâ şoktaydım. Babam;
-Ne oluyor Melek sabah sabah ne bağırıyorsun?
Furkan;-Anne anne noldu bişey mi oldu?
Annem elindeki tebligat kağıtlarını göstererek;
-Bunlar oldu bunlar ne yaptınız siz ha benden gizli ne oluyor bu evde?Babam annemin elindeki kağıtları okudu ve anladı. Yüzü öne düştü. Kağıtlarda yere düştü. Furkan aldı kağıtları yerden ve o da okudu. O da yere çöktü. Ben size durumu açıklayayım. Babam ve Furkan ayrı ayrı bankalardan 50 bin lira para çekmişler 3 ay da ödemek koşuluyla. Ödeyemedikleri için de eve haciz gelecekmiş. Tabii eğer 1 hafta içinde öderlerse bi problem yok. Fakat ödeyemeyecekleri için sıkıntı. Bütün bu kopan gürültüden Mete uyanmıştı. Hemen çıktım ve Mete’yi sakinleştirdim. Tekrar uyutmaya çalıştım ve başarmıştım. Aşağı indiğimde babamla Furkan başları eğik bi şekilde yan yana koltukta oturuyorlardı. Annemse başlarında olayı anlatmalarını istiyordu. Bense tam aşağı inmedim. Merdivenlerde oturdum fakat onlar beni göremeyecek şekilde. Sesleri geliyordu. Furkan arabayı bir mafyadan almış. Otomobil üretip satan bir mafya. Eğer parayı ödeyemezse evi alacaklarmış bu benim salak kardeşimden. Anneme ve bana anlatamadığı için bu durumu babama anlatmış. Babamda düşünüp taşınmış ve kredi çekmekten başka çaresi olmadığını görmüş. Bankaya gitmişler fakat hiç bir banka 100 bin lira vermemiş. Bunlarda 50 bin babamın adına 50 bin de Furkan’ın adına ayrı ayrı bankalardan kredi çekmişler. Fakat paranın miktarı çok olunca bankalarda 3 ay süre vermişler. Tabii bizimkilerde parayı ödeyememişler. Gelen ise haciz geleceğinin tebligat kağıdı. Annem sinirden ve üzüntüden dört köşe olmuştu. Biraz oturdu sakinleşmeye çalıştı ve düşündü. Sonra hemen giydi kabanını aldı eline çantasını evden çıktı. Bense odama çıktım ve ne yapabileceğimizi düşündüm. Komşulardan istesek kim bize o kadar parayı, 100 bin lirayı verir ki akıl var mantık var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA KATLAN
Novela JuvenilHerşey Furkan'ın yüzünden olmuştu. Her seferinde onun için kendimi heba ediyordum. Hayatımın değişeceģi son yerdeydim şuan. Herkesin alkış ve gülümseyen suratlarının arasından neredeyse ağlacak gibi geçiyorduk. Ne o beni tanıyor ne de ben onu. Hayat...