Taetae babacığım bizi dışarı çıkardığı gibi korumalara o çocuğun yedi sülalesini bulmalarını sonrada gereğini yapmalarıyla ilgili direktifler vermeye başladı.
Bu konuşmalar dahilinde ,arabaya yönlendirirken dahi kolumu öfkeyle sıkmaya devam ediyordu bense acıdan kıvranmaya.
Arabanın arka kapısını açıp resmen beni fırlatarak arka koltuğa yapıştırdıktan sonra kapıyı çarptıktan sonra Kook babacığımın kiraz dudaklarına yapışıp yüzünü okşayarak sakinleşmeye çalışmaya başladı.
Sonunda Mochi babacığımda arkadan Kook babacığımın dolgun poposunu okşayıp , sıkarak inlemelerini daha da ileri düzeye taşıyordu.
Her zaman bu böyleydi ben can sıkıcı bebek, Kook babacığımsa diğer babacıkların gözde , bir tanecik bebeğiydi. Her ne kadar onlara bütün benliğimi ve aşkımı versemde bu bir türlü değişmiyordu.
Gözümden akan firari yaşlarla acıyan kolumu tutarak koltuğa uzanıp gözlerimi yumup birazcıkda olsa uyumaya çalıştım . Bugün bana uyku yoktu.
~~~~~~~~~~
Arabanın ani freniyle gözümü korkuyla açtım. Ellerimle gözümü ovuşturarak görüşümün düzelmesini sağlamaya çalışırken boğuk inleme sesiyle kafamı ön koltukta oturan babacıklarıma çevirdim."A ahm sike sikeyim seni Kook o tavşan dişlerini değdirme ıhmm."
"Böyle iştah açıcı olmayı nasıl beceriyorsun bebeğim? "
Gözlerimi şokla kırpıştırdım belkide gerçeklerle...ne mi oluyordu? Kook babacığım, Taetae babacığıma ağız işi yaparken , Mochi babacığımsa Kook babacığımın pembe deliğini öpüp , parmaklıyordu.
Bu görüntüye daha fazla dayanamayıp arabadan koşar adım inerek , evimizin hemen yanında oturan Namjoon hyungumun evine koşmaya başladım.
"Jin ? Yaa şimdi durursun yada o deliğini ciddi anlamda parçalarım. Iyiki bir gün alışveriş diye tutturduğun için sana o hapları vermedik diye şu yaptığına bak. Aynı şımarık , kendini beğenmiş hareketler..." diyen Mochi babacığıma bakmadan koşmaya devam ettim
Ben onların aşkıyla yanıp tutuşurken onların gözünde hep tipik şımarık zengin tipiydim ....
Korumalar önümü kesip geçmeme izin vermiyorlar. Harbiden şimdi boku yemiştim. Saçımdan tutan eller bunun bariz kanıtıydı.
"Nereye kaçıyorsun ? " diyip beni sırtına atıp tutan Mochi babacığımdan kurtulmaya çalışıyordum . Sinirlenince bambaşka biri oluyordu.
~~~~~~~~~
Içeri girmemizle diğer babacıklarımda peşimizden resmen içiçe girdiler . Beni direk sex odamıza götürüp yatağa fırlattı. Bu kaçıncı fırlatılışımdı...Yataktan tam kalkıp kaçacakken Kook babacığım bu sefer göğüs ucumdan sıkarak beni yatağa itekledi.
"Nereye kaçacabileceğini sanıyorsun hala Jin ? Bugünlük yetmedi mi sencede?" Diyip saçımdan tutup uzunluğunu birden boğazıma kadar kökleyen Taatae babacığımla boğuk ilk inlememi odaya sundum...
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Selam nasıl gittiğini belirtirseniz çok sevinirim..
Görüşürüz♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vergnügen ~ (Taejinminkook)
Hayran KurguBir insan üç kişiye birden aşık olabilirmi? Ben Kim Seokjin üç kişiyle aynı yatağı ve kalbimi paylaşıyorum. . Kitap ageplay olacak . Lütfen okumak isteyenler baksın. Kim Taehyung : dady Park Jimin : dady Jeon Jungkook: dady - baby boy Kim Seokjin: b...