Ii vad ca joaca fifa încerc sa ma fac nevăzută dar prea târziu..
Li(Liam)
Lo(Louis)
Dw(Drew)Lì-Hei bro da cine e păpușa?
Ai-Ea e...
Lo-Ea e tocilara? Spune el belind ochii la mine
Eu ma prefac jenata și sper ca asa scap de ei.
Eu-Umm ppai..
Ai-E ruda cu mine.
Ei-Serios? Si ce sunteți mai exact?
Eu-Frati.zic încet abia m am auzit eu
Ai-Curva. Nu trebuia sa zici, acum ce o sa zica lumea când știe ca ești sor-mea.
Asta da oportunitate sa fug din casa fără sa dau de bănuit.
Ies din casa" plângând " și am noroc ca am un garaj o strada mai încolo pentru ca asa nu vor vedea ei ce fac.
După cursa***
Bineînțeles alta cursa câștigată de către...minunata și modesta de mine.
Ca să para ca am plâns ma șterg puțin sa para ca s a scurs rimelul înainte sa întru în casa. Ii găsesc pe toți treji și discutând mai bine zis timpan unu la altul probabil fără un motiv.
Când ma vad se opresc, îl vad pe Aiden ca vine spre mine din instinct ma dau puțin înapoi, el privindu ma trist și îngrijorat.
Ei-Unde ai fost?
Eu-Ssa ma plimb.
Ai-Știi ca cineva îți putea face rău, e târziu ca să te plimbi singura.
Eu-Adică același lucru care l ai făcut tu pana acum? Zic eu cu privirea în pământ
Actirta ma fac.
Fug în camera suspinând. Încui ușa și merg în baie unde încep sa rad, dacă mai continuam discuția începeam și eu sa ma cred.
Ma schimb in pijamale si ma las dusa pe tărâmul unicornilor și al pisicilor verzi de vata de zahar.
Dimineața ******
Sar peste micul dejun deoarece sunt în întârziere tocmai ce mi am aruncat telefonul în perete deoarece suna de o ora în continuu și acu mi am dat seama ca nu era Justin Bieber în miniatura care a zis sa îl ajut sa zboare. Mda sa schimb alarma pentru ca I belive I can fly Nu e cea mai potrivita melodie.
Ma îmbrac în uniforma mea.
La școală ***
Orele trec normal, iau câteva note, ma prezint la unele ore și uite asa a trecut timpul pana am ajuns iar în cantina asta mirifica.
Sarcasm... Merg la masa Andreei unde îmi face cunoștință cu o fata ce pare de treaba pe nume Alexia parca.
Mănânc sau practic ma joc fugarind ceva ce cred ca e mazăre prin farfurie.
An-Nu ai mâncat absolut nimic, te simți bine?
Eu încă absenta, asta e semn sa nu mai stau treaza pana la 4 după o cursa - Mda um sunt perfect de acord...
Al-OK, fato nu te cunosc bine dar se vede ca tu nu ești tocmai în cea mai buna dispoziție.
Eu-Nu prea am dormit, scuze sunt obosita, am stat la seriale. Zic prima minciuna
Nu apuca sa răspundă deoarece arunci întra talentații, senzaționalii popularii liceului și eu tocmai am primit premiul pentru sarcasmul anului *mulțumesc, multumesc* cum ziceam toți își întorc capul sa ii urmărească inafara de mine care îmi continui treaba cu mazărea asta.
Li(Lidia)
Ad(Adela)
In(Inna)
Ir(Iris)Una din ele își varsă pe mine bautură roz *yach serios roz*.. Mda singura diferența e ca una e mai gletuita*si siliconata* ca alta.
Li-Hei toci scuze nu te am văzut.
Fierb de nervi dar ma calmez și merg la baie ignorând râsetele.
Îmi continui ziua avand in plan sa ma culc la următoare ora care trebuia sa fie cu doamna de desen care am auzit ca doarme si ea la ore dar norocul nu tine cu mine deoarece s a făcut un schimb de ore și avem sportul. Noroc ca am echipamentul în dulap din păcate e echipamentul de antrenament nu cel pentru școală, am încurcat gentile.
Ma îmbrac asa, dacă ridic mâinile sus mi se vede cu ușurință abdomenul bine lucrat și pirce ul din buric. Cea ce nu ar arata prea normal pentru statutul de tocilara.
Da deci cum deja puteam sa jur ca va fi se cam holbează toti la mine. Îmi prind din mers o coada de cal și mai că fac infarct când vad ca e și clasa lu fratimiu.
Ii observ holbandu se la picioarele mele și apoi analizându ma.
Doamne obsedați.
Aiden vine sper mine și face cea ce nu credeam ca va face, ma strange intr o imbratisare de urs.
Ai-Azi vin iar părinți acasă.
Mda după o zi sau ma rog jumate din ea de stat doar cu prostul asta îmi vine sa tip de fericire ca de întorc.
Eu-Ce a dost cu gestul asta?
Ai-Pai vreau sa ma revanșez pentru toate fazele nașpa... Sper sa ma ierți, si plus de asta se cam belesc toți cu ochii la tine și ma enervează.
Eu-Aww a dat în tine spiritul de frate protector, cam târziu bro.
AI-HEI lume va prezint ființă
Îl întrerup adăugând adjectivele esențiale -Minunata, mirifica - el continua enervanta care îmi este sora Rosse Black.Lumea se uita crucis la noi. Apare profesorul nostru de sport care e nimeni altul decât Luke un prieten de la curse.
Fug și ii sar în brate uitând de restul.Eu-Luke mi ai lipsit ce mai face perechea ta zic eu făcând cu ochiul, el se prinde ca vorbeam de bff ul meu cu care e împreună acum.
Se uita puțin suspicios și momentan nu am înțeles de ce.
Lu-Bine chiar a zis sa ii dai nr de telefon și sa încerci sa nu le mai schimbi asa des ca la câte numere are trecute cu numele tel a și uitat care trebuie șters și care nu.Eu cbicotesc si vad ca restul se uita curiosi.
Incepem ora si ne punem pe grupe sa jucam fotbal după câteva exerciții la sacul de box. Bineînțeles că nu multe fete au ales sa și facă ora de sport multe au venit doar ca să își arate pantalonii mult prea scurți și asa zisa bustier care e mult prea transparenta după părerea mea.Suntem fete contra băieți, cum era de așteptat noi câștigăm, am dat majoritatea golurilor deoarece restul fetelor erau impresionate de vorbele care le spuneau pentru a ne distrage.
După ore merg acasă și direct în lumea viselor am ajuns.
Dimineața***
Aud pași si ma trezesc într o balta rece, fug sa prind vinovatul care e tâmpitul meu frate. În sufragerie ii găsesc pe câțiva populari și pe ușa întra exact atunci prietenele mele de la școală. Părinții și unchiul cu mătușa ne privesc mâncând popcorn.
Îmi dau seama ca am adormit într o bustiera și niște pantaloni scurți având pe deasupra un tricou de a lui Aiden care îmi vine ca o rochie ce acum din cauza apei s a lipit de mine făcându se parca si mai transparent.
Ma enervez si de aici a început adevăratul circ....
CITEȘTI
Sub masca de tocilară
Teen FictionEa-o "tocilara" după spusele colegilor. El-un badboy ,având toate fetele la picioare. Cea ce nu știe nimeni e ca amândoi au multe secrete de ascuns.. Familiile lor sunt dușmani de secole..dar oare acest lucru se va schimba ? Ce se va întâmpla când...