Capitolul 18

939 25 7
                                    

Cum ne spionează de la o masa din colt, se crede în filme vechi sa stea cu ziarul în fata sperând sa nu fie văzut* facepalm*.

Merg la el și ii spun :

Eu:Știi ca te a trimis mama și tata sa ne spionezi acum zi de ce.

Jav: Nnu e adevărat eu am venit sa ma întâlnesc cu ummmmm cu directorul vostru.

Eu:Am auzit cum părinți vorbeau azi de luna.

Jav:Atunci nu e o discuție care trebuie sa o ai cu mine.

Plec spre masa prietenilor mei.

Eu:Hey.

Ei:Salut.

La masa era și gașca lu fratimiu, oficial prietenele mele au relații și asa ni s a alăturat gașca de boi.

Cu Drew încă nu vorbesc, încerc sa ma concentrez pe munca și pe ce se întâmplă defapt aici.

După ore***

Ajung acasă înaintea lui Aiden și decid sa vorbesc cu mama despre ciudățeniile din ultimul timp

Eu:Mama de ce e atât de importanta luna din seara asta? Și de ce în liceu se întâmplă atâtea lucruri ciudate?

M:Presupun ca e timpul sa va zic...

Eu:Si eu cred la fel. O întrerup eu

M:Il vom aștepta și pe Aiden sa va zic.

După vreo ora de suspans si curiozitate a apărut și Aiden.

M:Deci toate aceste lucruri ciudate sunt...suoranaturale, defapt liceul este unul "magic" toți de acolo fac parte din lumea supranaturala chiar și prietenii voștri și cei din marii.

Eu și Aiden: Ce?

M:Si eu sunt înger iar tatăl vostru demon, fosti dușmani Smith sunt vampiri.

OK deci wow...

Eu:Mama halucinezi sau ai mâncat ceva nașpa asta nu e real, nu poate fi..

Vine și tata și ne anunță că...

T:Din seara asta va vor creste puterile nefiind încă activate probabil va veți pierde controlul.

După ce a zis asta a plecat împreună cu mama.

Eu:Si s a dus monotonia...

Ai: Mda...

Eu:Hai sa ne prefacem ca nu știm nimic și sa vedem dacă prietenii noștri au destulă încredere încât sa ne spună.

Ak:Ok.

Peste câteva ore **

Incurand va fi luna roșie, noi suntem închiși în subsol prinși în lanțuri mai ceva ca la închisoare de maxima securitate.

Ai:Sper sa fie totul bine.

Eu:Si eu..

Când a început transformarea am simțit parca cineva îmi smulge spatele, ceva ca un fel de colți își fac apariția și ma simt schimbata.

Fratele meu pare a fi în aceeași stare ca mine... Niște rune ciudate apar pe mâinile mele. Partea ciudata e ca Aiden nu le are.

Ai:Simt parca puțin nevoia de sânge și frica oamenilor dar în același timp și de fericirea lor, cât de bipolar suna..

Eu:Am același sentiment.

Bun încep sa ma simt ciudat vreau sa ies de aici sa vânez măcar un mic animal și sa beau sânge.

Asta nu era treaba vampirilor defapt cred ca la fel se hrănesc și demonii nu știu n am vorbit prea mult despre faza cu îngeri și demoni.

După o ora **

Cred ca înnebunesc dacă mai stau închisa, voi rupe lanțurile si voi ieși.

Ai:Bun dacă nu ies de aici cred ca turbez.

Eu: OK deci hai sa ne calmam, mâine la școală sa para ca nu avem nimic și probabil vom avea mai multe probleme dacă rupem lanțurile și plecam.

Am văzut ca amândoi aveam multe schimbări, Aiden avea varfurile blonde și un ochi negru-rosiatic și unul albastru deschis și niște aripi negre cu modele albe și printre buze i se vedeau colții iar eu aveam niște rune pe corp și în rest aveam aceleași schimbări ca și Aiden.

Dimineața ***

Am reușit sa dorm și eu 2-3 ore acum stam destul de liniștiți și așteptăm să vină să ne scoată de aici.

In cele din urma a apărut Javier ne a dat ceva ce pare a fi sânge.

Jav:Asta ar trebui sa va ajute sa va controlați.

Bem ce ne a adus.

Eu:Ne zici și ce am băut sau tre sa ghicim?

Jav:E un amestec de sânge cu ierburi divine. Cam cu asta va veți hrăni în mare parte din timp de acum.

Eu:Deci ce fumează unii bem noi?

Ai:Cam asa cred.

Și începem sa radem.

Jav:Nu sunt genu ala de plante dar infine haideți va duc eu la școală și voi avea grija sa nu va pierdeți controlul.

Ajungem la școală unde...

Sub masca de tocilarăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum