In timp ce toți din sala se uita uimiți tata își continua discursul.
T:Am hotărât împreună cu consiliul regal( format din membri familiei în mare parte) ca este mai bine ca în următorii 3 ani viitori conducători ai acestui regat sa meargă la scoli specializate pentru a descoperi adevărată lor putere. Aiden va fi la una pentru hibrizi iar Rebeca la una puțin mai speciala.
Bun asta nu aveam in plan...
3 ani departe de toți suna oarecum bine. Dar cum rămâne cu mafia. Liceul oricum e cam spre final.OK dacă pana acum erau uimiți acum cred ca sunt cu maxilarele prin pământ.
Ai-Cum adică? Și cum rămâne cu viata noastră de aici?
M-O veți continua după.
Eu prefer sa nu comentez.
După câteva luni ***
De mâine începe oficial vacanta de vara. Iar eu trebuie sa îmi fac bagajele.
Ma întâlnesc cu toți chiar și gașca de la mafie/curse, bine toți inafara de Drew .
Ii îmbrățișez pe toti.
După multe discuții și discursul profesorilor a venit vremea sa plecam
Eu&Ai-Pai ne vedem peste 3 ani...
Ei-Sa ne sunați. Mereu.
Eu&Ai - Bineînțeles.
Și cam asa a fost sa fie în mare parte și cu orașul acesta.
Am in plan ca după ce ma întorc sa urmez o facultate ori de drept ori ceva psihologie sau criminalistica.
Am aflat ca anii petrecuți acolo se vor adăuga ca și ani de liceu.
Cel mai probabil totul va fi schimbat cand vom reveni.
Și da momentan lucrurile cu Drew vor rămâne la fel ca pana acum. Probabil își va găsi pe cineva, neavând dovada ca suntem suflete pereche.
Merg spre parcarea liceului unde am cea mai noua achiziție de la curse parcata.
Ajung la mașină mea și de nicăieri apare Drew cu un buchet imens.
D-Stiu ca ne am certat, mult și poate nu a mers totul prea bine dar sa știi ca îmi vei lipsi.
OK Rose totul e simplu nu te uiți în ochii lui nu ai ce sa regreți. E pe naiba ca deja m am uitat.
Vad cum culoare ochilor i se schimba și cum începe sa ii lumineze bratul.
Fug in masina. Când ajung acasă îmi pun bagajele îmi iau la_revedere de la toți și plec pana nu apare Drew.
Acum numele lui este scris pe bratul meu drept .
Ma teleportez cu ajutorul unei vrăji de a tatei și ajung în fata viitoarei academii. Cred ca e un nou capitol, mai degrabă un nou volum.
CITEȘTI
Sub masca de tocilară
Teen FictionEa-o "tocilara" după spusele colegilor. El-un badboy ,având toate fetele la picioare. Cea ce nu știe nimeni e ca amândoi au multe secrete de ascuns.. Familiile lor sunt dușmani de secole..dar oare acest lucru se va schimba ? Ce se va întâmpla când...