Capitolul 16

989 30 4
                                    

Alături de nimeni altul Josh Smith.

OK maxilarul meu e undeva pe jos, ce zic eu e 3 metrii cub pământ. Nu poate fi adevărat, au încurcat sigur numele.

M-Hai scumpo du te pe scena.

Eu-Mama, tata ziceți mi va rog ca au citit numele greșit, eu nu ma logodesc cu ala.

Jav - E adevărat ca e mafia rivala dar totuși ați făcut pace acum o luna.

Unii își știau perechile pentru ca aparent părinții au aflat înainte cu 2 luni.

Urc pe scena, mai mult impinsa de părinții mei decât pe picioarele mele.

Dw-Hei. Zice el in șoapta

Eu-Hei.zic la fel.

--Scuze pentru faza aia. Zicem amândoi împreună. Ciudat

Ne punem inelele și coboram de pe scena. Am fost ultimii aparent..

Dw-Nu te bucuri?

Eu-Sa ma bucur ca suntem logodiți prin obligație?

Înainte sa răspundă apar toți și ne felicità.

Mda se termina balul ecutand contactul cu orice Smith.

Dimineata***

Ma pregătesc de școală.
Ajung la ore unde ii evit pe toți inafara de Aiden.

La ora de muzica am cantat un duet cu Aiden, am început sa avem mai mult activități cu clasa lui și mi se pare ciudat.

Am cantat when I see you again care mi a amintit ca acum un an într o misiune am pierdut într o explozie 2 dintre cei mai buni prieteni ai mei. Eram ca frații, mi au fost alături când Aiden nu era. Și am început sa plâng.

Ai-Ești ok?

Bineînțeles ca nu.

Eu-Da, mi am amintit ceva. Zic și îmi șterg lacrimile. Am luat 10.

Am fost la cantina sa mănânc. Am ales sa nu ii mai evit pe restu.

Am ajuns la masa la ei, Drew era cu una din dive in brate. Mda ce imagine frumoasa...

Ma așez lângă Andreea care se uita cu... Mila la mine și asta ma enervează.

Eu-Hei lume ce mai faceți?

Ad-Bine toci tu?

Eu-Foarte bine. Zic neașteptat de calma

Apar restul divelor care se așează cu noi la masa.

Atunci eu cu fetele ne ridicam și mergem la alta masa.

Al-Ce drecu are Drew de sta cu aia?

An-Nu știu dar voi discuta eu cu el.

Eu-Nu cred ca e nevoie.

O aud pe curva cum tipa, pardon vorbește cu iubitul ei.

Ad-Drewi știi ca te iubesc.

Bun explodez de nervi, merg la masa lor și o trag pe fuga de par pana se da jos din bratele lui.

Eu-Mai fato ești tâmpită sau ești tâmpită, prima data credeam ca te prefaci acu îmi dau seama ca tu chiar ești redusa mintal. El e logodnicul meu. Dau cu toată școala asta in cap oricui se mai apropie de el. Zic și o trântesc în perete și nu știu cum am făcut asta, nici macar nu am atins o.

Vad ca Drew îmi rânjește și ceilalți se uita puțin uimiți. A venit și spre surprindere tuturor m a sărutat.

Eu-Mai băiete ești diliu? Acu 5 minute mai că ti o trăgeai cu fufele și acu vii la mine?

Dw-Stii ca ma eviți de când ne am logodit? Doar asa te făceam sa ma bagi în seama.

La restul orelor am fost mai mult absenta decât prezenta.

După 1 luna***

Totul a fost normal, monoton în luna asta. Am început sa observ din ce în ce mai multe ciudățenii ce se întâmplă în liceu.

Am in plan sa aflu ce e cu liceul asta.
Ajung acasă și aud discuția părinților despre....

Sub masca de tocilarăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum